Veers styrke - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.741 visninger
158 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

pemiro

Godmorgen derude..
Hvornår ved man at veerne er kraftige nok til at man bør ringe til fødegangen?
Jeg ved man skal ringe når der er 5 min mellem som førstegangsfødende, men hvornår ved man at de er "slemme" nok?

Håber nogle kan hjælpe så jeg blir klogere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Guldimaven

Det er du slet ikke i tvivl om.. Du kan ikke have det sjovt mellem dem.. Og du får røde kinder, og kan ikke overskue tanken om næste ve. 

Anmeld

14. juni 2012

vitapigen

pemiro skriver:

Godmorgen derude..
Hvornår ved man at veerne er kraftige nok til at man bør ringe til fødegangen?
Jeg ved man skal ringe når der er 5 min mellem som førstegangsfødende, men hvornår ved man at de er "slemme" nok?

Håber nogle kan hjælpe så jeg blir klogere

Synes da bare du skal ringe når der er 5 min imellem af 1 mins varighed  Det er jo forskelligt hvordan flok mærker deres veer og hvor slemme de er, her i opstartsfasen. Men ligeså snart du bliver utryg, skal du ringe. Hellere ringe til dem en gang for meget. Så ved de jo også at du snart er på vej

Rigtig god fødsel til dig

Anmeld

14. juni 2012

mortilnoahogmelina

Hmm , jeg vil sige når der er 1 til halvandet minut varighed på veen .,. Så er de slemme nok og du bør ringe .

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Guldimaven skriver:

Det er du slet ikke i tvivl om.. Du kan ikke have det sjovt mellem dem.. Og du får røde kinder, og kan ikke overskue tanken om næste ve. 

Problemet er bare, at jeg har en meget høj smerteterskwl.
Jeg har rigtig ondt nu, og der er 5 min mellem (de kommer præcis på minuttet).
Jeg kan ikke rigtig snakke mens de er der, og skal
Koncentrere mig om vejrtrækning og alt andet for at glemme smerten lidt. Jeg er endda vågnet i nat pga dem.
Men min forestilling om veer, siger at de skal være crazy langt ude af smerte, så er usikker på om de er ok dem jeg har :/

Anmeld

14. juni 2012

Mettefpigen

Mine veer varede ikk 1 minut, men der var 5 min imellem.. Da jeg kom derud var jeg 4 cm åbent.. Synes du skal ringe når du føler for det.. De skal nok fortælle dig hvad du skal gøre :-)

Anmeld

14. juni 2012

Mettefpigen

pemiro skriver:

Koncentrere mig om vejrtrækning og alt andet for at glemme smerten lidt. Jeg er endda vågnet i nat pga dem.
Men min forestilling om veer, siger at de skal være crazy langt ude af smerte, så er usikker på om de er ok dem jeg har :/

Synes du skal ringe nu og komme til tjek :-)

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

vitapigen skriver:

Synes da bare du skal ringe når der er 5 min imellem af 1 mins varighed  Det er jo forskelligt hvordan flok mærker deres veer og hvor slemme de er, her i opstartsfasen. Men ligeså snart du bliver utryg, skal du ringe. Hellere ringe til dem en gang for meget. Så ved de jo også at du snart er på vej

Rigtig god fødsel til dig

Uha så må jeg lige vente til de tar lidt længere tid.
Men kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg
Måler længden af dem :/
Smerten kommer jo snigende sammen med hård mave og lige pludselig gør det bare super nas.
Der hvor de er rigtig slemme vil jeg tro varer ca 30 sekunder. Og så er det aftagende derfra mens maven stadig er som granit

Anmeld

14. juni 2012

Guldimaven

pemiro skriver:

Ja, da jeg havde det som dig.. Var det stadig opstarts fasen, der var endda kun 3 min imellem.. Men jeg vil sige du bliver klogere, fordi det er fuldstændig vildt så ondt de gør, når først de tager til!  Men ring der ind og få et tjek, det er jo rart at få lidt afklaring! 

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Mettefpigen skriver:

Mine veer varede ikk 1 minut, men der var 5 min imellem.. Da jeg kom derud var jeg 4 cm åbent.. Synes du skal ringe når du føler for det.. De skal nok fortælle dig hvad du skal gøre :-)

Jeg var derude igår kl ni, hcor hun kunne få en finger op, så der var jeg jo så 1 cm åben. Hun fik rodet en hel masse hvilket har resulteret i det jeg tror er slimproppen der er gledet ud i løbet af igår.
Og siden jeg kom hjem har jeg har småveer som så idag er endnu værre..
Jeg tror jeg ser det an et par timer om de bliver værre og så ringer jeg derud og hører ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.