Veers styrke - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

MortilElias2010

Ja men han burde være her nu, så kan ikke nå i bad :/

Nej men så ring da til FG nu og få snakket med dem istedet for at vente på en vvser. Du skal jo også kunne magte at åbne døren for ham og du kan vel have telefonen i hånden imens... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

pemiro

MortilElias2010 skriver:

Hold nu op! Du skal have ringet til både fg og din mand snarest muligt! Og den der VVS mand må snart sejle sin egen sø! 

Kæresten bliver underrettet løbende... men ja, han får et kvarter, det er 3 veer, og så må han rende og hoppe...
vi bor kun 5 min fra sygehus, så der er ikke langt derud. derfor jeg er lidt rolig på det punkt med at komme afsted

Anmeld

14. juni 2012

MortilElias2010

pemiro skriver:

Kæresten bliver underrettet løbende... men ja, han får et kvarter, det er 3 veer, og så må han rende og hoppe...
vi bor kun 5 min fra sygehus, så der er ikke langt derud. derfor jeg er lidt rolig på det punkt med at komme afsted

Anmeld

14. juni 2012

Mor til L&S

pemiro skriver:

Ja men han burde være her nu, så kan ikke nå i bad :/

Ja men så sys jeg bestemt du skal ringe til fødegangen så snart han har været og få talt med dem og så kan du evt nå i bad derefter inden du skal derud. Få ringet til din mand så han kan komme hjem...

Bare fordi du er 1 gangs kan det altså godt gå stærkt

Anmeld

14. juni 2012

LotusCPH

Princesspigen skriver:

jamen må du da gerne  

Det eneste vi fik afvide og klarhed på var at de ik ville sende os hjem når vi først er derinde - men går veerne i sig selv derinde så får vi ikke en stue før de er der igen - så skal der shoppes og cafenydes inden - og ja så derind igen. men hjem sender de os altså ikk.

Anmeld

14. juni 2012

LotusCPH

Princesspigen skriver:

jamen må du da gerne  

Det eneste vi fik afvide og klarhed på var at de ik ville sende os hjem når vi først er derinde - men går veerne i sig selv derinde så får vi ikke en stue før de er der igen - så skal der shoppes og cafenydes inden - og ja så derind igen. men hjem sender de os altså ikk.

Anmeld

14. juni 2012

Aabye

Har VVS'eren været der????? 

Anmeld

14. juni 2012

Princesspigen

LotusCPH skriver:

okay

Anmeld

14. juni 2012

MissTas

pemiro skriver:

Godmorgen derude..
Hvornår ved man at veerne er kraftige nok til at man bør ringe til fødegangen?
Jeg ved man skal ringe når der er 5 min mellem som førstegangsfødende, men hvornår ved man at de er "slemme" nok?

Håber nogle kan hjælpe så jeg blir klogere

vi ringede, da jeg ikke kunne holde ud til at være nogen steder mere.. da mine var slemmest kunne jeg hverken sidde, ligge, stå eller noget.. men skulle bare virkelig koncentrere mig om vejrtrækningen men at veerne er så kraftige som mine var betyder ikke man er nok åben, for jeg var kun 2 cm åben da jeg kom på sygehuset, de valgte så dog at beholde mig, fordi de netop var SÅ kraftige

Anmeld

14. juni 2012

henh01

hahahahaha kan lige forstille mig hvilken forvirret VVS mand du får besøg af.. hahahahaha Han går da helt i panik over at komme i sin gode tro og så møder han en fødende kvinde. hahaha

Rigtig god fødsel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.