Veers styrke - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

pemiro

Mortil2tiloktober skriver:

Hmm , jeg vil sige når der er 1 til halvandet minut varighed på veen .,. Så er de slemme nok og du bør ringe .

Så ser jeg tiden an og håber de bliver længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

mortilnoahogmelina

pemiro skriver:

Så ser jeg tiden an og håber de bliver længere

Jeg alt hvad jeg kan for at de tager til og du kan få dit barn til verndnen

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Guldimaven skriver:

Ja, da jeg havde det som dig.. Var det stadig opstarts fasen, der var endda kun 3 min imellem.. Men jeg vil sige du bliver klogere, fordi det er fuldstændig vildt så ondt de gør, når først de tager til!  Men ring der ind og få et tjek, det er jo rart at få lidt afklaring! 

Jeg gir det lige nogle timer.. Kæresten er lige kørt og der kommer en vvs mand her omkring kl ti..
Hååååber det bliver bedre (i den onde retning ).
Igår morges kunne jm få 1 finger ind, så da var jeg 1 cm åben, og havde kun "milde" plukkeveer i forhold til nu, så håååber der sker en hel del nu

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for at de tager til og du kan få dit barn til verndnen

Også mig
Ellers blir jeg sat igang imorgeN

Anmeld

14. juni 2012

eliasogmor

pemiro skriver:

Godmorgen derude..
Hvornår ved man at veerne er kraftige nok til at man bør ringe til fødegangen?
Jeg ved man skal ringe når der er 5 min mellem som førstegangsfødende, men hvornår ved man at de er "slemme" nok?

Håber nogle kan hjælpe så jeg blir klogere

når du ikke kan overskue den næste ve.... men lige til orientering... det er ikke alle der når at få regelmæssige veer.... så når  du ikke længere føler dig tryg, synes jeg du skal ringe..... god fødsel inden længe.....vi hepper.....

Anmeld

14. juni 2012

mortilnoahogmelina

pemiro skriver:

Også mig
Ellers blir jeg sat igang imorgeN

Håber og for at du har født inden i morgen ..

Anmeld

14. juni 2012

Guldimaven

pemiro skriver:

Jeg gir det lige nogle timer.. Kæresten er lige kørt og der kommer en vvs mand her omkring kl ti..
Hååååber det bliver bedre (i den onde retning ).
Igår morges kunne jm få 1 finger ind, så da var jeg 1 cm åben, og havde kun "milde" plukkeveer i forhold til nu, så håååber der sker en hel del nu

Der skal nok ske noget, tror jeg på!   Men vurdere også mig selv til at have høj smerte tærskel, men da jeg åbnede mig fra 3 til 10 cm på 3 timer var jeg ingen supermand, der kunne jeg til sidst ikke trække vejret som man skulle.  Men glæd dig, det er fedt!

Anmeld

14. juni 2012

anynom

Nu har du nok fået dit svar, men er altså nødt til at give mit besyv med

Da jeg havde veer (det fandt jeg ud af det var) ringede jeg op på fødegangen udelukkende baseret på en fornemmelse. Jeg havde ikke ondt, der var ikke noget regelmæssigt. Men jeg var alligevel 7 cm åben ved ankomst. Så det er altså ikke alle, der oplever smerte

Krydser fingre for, at dine veer gør deres arbejde godt og at du snart står (ligger) med din guldklump i armene

Anmeld

14. juni 2012

mahanna

hejsa jeg ringede til dem da der var 5 min i mellem veerne for her også en meget høj smerte taskel, og vi blev bedt om at komme for hun kunne hører at mine veer var meget kræftige når de kom og inden vi nået fg og skulle tjekkes var vi på 3 min mellem og da hun mærket var jeg 7 cm åben og det hadet værken hun eller jeg regnet med, så når du tænker at de her er ikke sjove merer, så ring man kan kun koncentræer sig om sine veer når de kommer er de kræftige nok i min verden for jeg synds aldrig at det kom til at gører lige så ondt, som jeg hadet forvendet og det tog kun 7 timer fra veerne var regelmessige til jeg lå med min datter i armene.. som første gangs fødenede

held og lykke

mahanna

Anmeld

14. juni 2012

Aabye

Det der med 1 minuts varrighed kan man ikke sige.. Mine veer varede kun 36 sekunder.. :s og kom med 6 minutters varrighed.. 
Men de gjorde NAS!.. Og fødslen fra først ve til han var ude gik lyn hurtigt..! Så ring når de gør ondt og du skal koncentrere dig om din vejrtrækning..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.