Veers styrke - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

LotusCPH

Princesspigen skriver:

så lige dit svar og vælger så at stille dit mit spørgsmål..

jeg kommer til at bo med 3-4 kvarkert kørsel til sygehuset, skal man så stadig ringe når der er 5 min mellem veerne ? er det nok tid til at nå at komme ind ?

Vi har samme spørgsmål - så ser også me her - 

Vi skal føde på riget, og bor 45 min derfra. Men har kun fået afvide at vi ringer ind når der er veer- men hvad tiden skal være mellem ved jeg ikk. jeg kan lige høre ad til JM her om snart?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

pemiro

Mor til Liva skriver:

Jeg fødte selv uden smertelindring - kun badekar og sys også jeg klarede det fint, men fra de 8 til de 10 cm var det sgu ikk sjovt, men alle er jo forskellige og du skal bare "nyde" at du kan klare det og så se hvad de næste timer bringer...

Fra jeg var 1 1/2 cm åben med små veer som ikke gjorde rigtig ondt og en JM som tog vandet gik der kun 4 timer og 15 min så var min datter født

Du har din lille dreng i armene inden i morgen - det er jeg sikker på!!

Glæder mig til Update fra dig

Jeg er nået til et punkt nu, hvor jeg står foroverbøjet ind over sengen og trækker vejret.. det hjælper lidt på smerterne synes jeg.. så nu må den mand godt komme..... skal i bad så jeg kan ringe til fg

Anmeld

14. juni 2012

Princesspigen

LotusCPH skriver:

Vi har samme spørgsmål - så ser også me her - 

Vi skal føde på riget, og bor 45 min derfra. Men har kun fået afvide at vi ringer ind når der er veer- men hvad tiden skal være mellem ved jeg ikk. jeg kan lige høre ad til JM her om snart?

jamen må du da gerne  

Anmeld

14. juni 2012

MortilElias2010

pemiro skriver:

Jeg er nået til et punkt nu, hvor jeg står foroverbøjet ind over sengen og trækker vejret.. det hjælper lidt på smerterne synes jeg.. så nu må den mand godt komme..... skal i bad så jeg kan ringe til fg

Hold nu op! Du skal have ringet til både fg og din mand snarest muligt! Og den der VVS mand må snart sejle sin egen sø! 

Anmeld

14. juni 2012

Mor til L&S

pemiro skriver:

Helt ærligt.... F*** den VVS mand og få ringet til fødegangen....

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

rikkeregnbue skriver:

Synes du skal ringe til dem nu og fortælle hvordan det står til. Så må du jo bare lige knibe sammen indtil VVS kommer

Ellers må du sætte en seddel på døren om hvor nøglen er!  Du er på vej til at gå i fødsel (hvis ikke du længe er det) det må han da kunne forstå

han burde være her nu!!!! så kan ikke rigtig gå i bad før han har været her :/
det tar fem min det han skal, og så kan jeg komme i bad og ringe til FG...

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

pemiro skriver:

han burde være her nu!!!! så kan ikke rigtig gå i bad før han har været her :/
det tar fem min det han skal, og så kan jeg komme i bad og ringe til FG...

VVS mænd er ALTID forsinkede!

Anmeld

14. juni 2012

MortilElias2010

Mor til Liva skriver:

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor til Liva skriver:

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Mor til Liva skriver:

Ja men han burde være her nu, så kan ikke nå i bad :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.