Veers styrke - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

pemiro

eliasogmor skriver:

når du ikke kan overskue den næste ve.... men lige til orientering... det er ikke alle der når at få regelmæssige veer.... så når  du ikke længere føler dig tryg, synes jeg du skal ringe..... god fødsel inden længe.....vi hepper.....

Jeg tror jeg går ind og sover lidt når vvs manden har været her..
Og så må jeg se om jeg kan sove lidt eller om det kun blir værre med tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

pemiro

Mortil2tiloktober skriver:

Håber og for at du har født inden i morgen ..

Også mig...
Og mange tak

Anmeld

14. juni 2012

LotusCPH

Nææh hvor bliver det spændende altså - men har det ligesom dig - har også en go smertetærskel og ka nu heller ik finde hoved eller hale i hva der er hvad. Self. gør det ondt eller strækker på mavs og svier. 

Men lyder til du er godt på vej - og når du allerede var åben igår - så mon ik der er ngoet under opsejling  

Hehe sjovt du er så praktisk - det samme her - Skal til Jm på frederiksberg og bor i ølstykke og cykler afsted her om lidt for at tage toget og så videre med bus. MED granitmave som du pænt beskriver det . Så er spændende om vandet går på cyklen, i toget, bussen eller hos JM

Men glæder mig til at læse mere om din veer der - er også ret meget i tvivl om det med at ringe til FG eller JM. 

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Guldimaven skriver:

Der skal nok ske noget, tror jeg på!   Men vurdere også mig selv til at have høj smerte tærskel, men da jeg åbnede mig fra 3 til 10 cm på 3 timer var jeg ingen supermand, der kunne jeg til sidst ikke trække vejret som man skulle.  Men glæd dig, det er fedt!

Jeg er spændt
Tak for dine svar

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

JulieWH skriver:

Nu har du nok fået dit svar, men er altså nødt til at give mit besyv med

Da jeg havde veer (det fandt jeg ud af det var) ringede jeg op på fødegangen udelukkende baseret på en fornemmelse. Jeg havde ikke ondt, der var ikke noget regelmæssigt. Men jeg var alligevel 7 cm åben ved ankomst. Så det er altså ikke alle, der oplever smerte

Krydser fingre for, at dine veer gør deres arbejde godt og at du snart står (ligger) med din guldklump i armene

Tak dor input
Jeg gir det nogle timer endnu, hvor jeg også lige vil se at få hvilet, for det har været en dum nat (for første gang i min graviditet - ih)
Og så ser jeg i eftermiddag når kæresten kommer hjem, medmindre det er bkevet værre inden

Anmeld

14. juni 2012

4kløver

Vis håndværkeren ikke skal være din Jm så synes jeg at du skal ringe.

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

mahanna skriver:

hejsa jeg ringede til dem da der var 5 min i mellem veerne for her også en meget høj smerte taskel, og vi blev bedt om at komme for hun kunne hører at mine veer var meget kræftige når de kom og inden vi nået fg og skulle tjekkes var vi på 3 min mellem og da hun mærket var jeg 7 cm åben og det hadet værken hun eller jeg regnet med, så når du tænker at de her er ikke sjove merer, så ring man kan kun koncentræer sig om sine veer når de kommer er de kræftige nok i min verden for jeg synds aldrig at det kom til at gører lige så ondt, som jeg hadet forvendet og det tog kun 7 timer fra veerne var regelmessige til jeg lå med min datter i armene.. som første gangs fødenede

held og lykke

mahanna

Tusind tak for dit svar, det vil jeg helt sikkert tage i mine tanker

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Line - med Bobben skriver:

Det der med 1 minuts varrighed kan man ikke sige.. Mine veer varede kun 36 sekunder.. :s og kom med 6 minutters varrighed.. 
Men de gjorde NAS!.. Og fødslen fra først ve til han var ude gik lyn hurtigt..! Så ring når de gør ondt og du skal koncentrere dig om din vejrtrækning..  

Det har jeg skulle siden i nat :/
Måske jeg bør ringe.
Må lige ha vvs manden ud først, det kan jeg ikke lige overskue at skulle aflyse

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

4kløver skriver:

Vis håndværkeren ikke skal være din Jm så synes jeg at du skal ringe.

Jeg kan stadig koncentrere mig om
Vejrtrækningen, og han kommer indenfor en time, så je venter lige
Så skal jeg heller ikke være på fødegangen så længe, in case of fødslen er igang

Anmeld

14. juni 2012

Aabye

pemiro skriver:

Det har jeg skulle siden i nat :/
Måske jeg bør ringe.
Må lige ha vvs manden ud først, det kan jeg ikke lige overskue at skulle aflyse

Så må han gerne skynde sig at komme ham VVS'eren.. Ellers har du så ikke en nabo der lige kan lukke ham ind så du kan komme afsted? 
Evt ring til fødegangen og hør dem hvad de siger.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.