Veers styrke - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Francisca

pemiro skriver:

Godmorgen derude..
Hvornår ved man at veerne er kraftige nok til at man bør ringe til fødegangen?
Jeg ved man skal ringe når der er 5 min mellem som førstegangsfødende, men hvornår ved man at de er "slemme" nok?

Håber nogle kan hjælpe så jeg blir klogere

Nu gik det meget stærkt da jeg sku føde.

Vandet gik 30min senere begyndte mine veer. De kom hvert 5min men varede kun 40sek vi valgte at tage ind på fødegangen alligevel og da jeg kom ind var jeg altså 7cm åben.

så jeg ville tage afsted.

Og jeg var selv førstegangsfødene og de sagde at veerne skulle vare halvandet minut da vi ringede. men gjorde mine bare ikke selvom jeg var tæt på at måtte presse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

vitapigen

pemiro skriver:

Uha så må jeg lige vente til de tar lidt længere tid.
Men kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg
Måler længden af dem :/
Smerten kommer jo snigende sammen med hård mave og lige pludselig gør det bare super nas.
Der hvor de er rigtig slemme vil jeg tro varer ca 30 sekunder. Og så er det aftagende derfra mens maven stadig er som granit

Det er fra smerten kommer snigende til den topper til den stilner af igen, men tager tid på den. Men det lyder som om at det er 1 min.

Kan se at du snart er på vej på sygehuset så held og lykke  

Anmeld

14. juni 2012

vitapigen

Princesspigen skriver:

så lige dit svar og vælger så at stille dit mit spørgsmål..

jeg kommer til at bo med 3-4 kvarkert kørsel til sygehuset, skal man så stadig ringe når der er 5 min mellem veerne ? er det nok tid til at nå at komme ind ?

Hehe nu tog min fødsel 18 timer fra først ve til hun var ude, så hos mig var der tid nok til at komme på sygehuset  Og der er jo som regel tid nok til en lang køretur som 1. gangs fødende (dog med undtagelser).

Men når du først går hjemme med veer, kan du altid ringe og høre fødegangen. De er der jo til at guide dig. Og hvis du er utryg ved lang køretur er jeg da sikker på at de også respektere dette, hvis de altså ikke har drøn travlt.

Med som svar på dit spørgsmål vil jeg umiddelbart sige at du også skal vente med at ringe til du har veer hver 5. min. Men igen.... Ring til fødegangen  De vil hjertens gerne hjælpe dig  Om ikke andet, så ved de jo at du snart er på vej

Anmeld

14. juni 2012

HeidiW86

pemiro skriver:

Godmorgen derude..
Hvornår ved man at veerne er kraftige nok til at man bør ringe til fødegangen?
Jeg ved man skal ringe når der er 5 min mellem som førstegangsfødende, men hvornår ved man at de er "slemme" nok?

Håber nogle kan hjælpe så jeg blir klogere

Så skete der sgu noget!!
Uh jeg For dig og er glad for du ikke skal sættes igang imorgen, glæder mig sååå meget til en Update!!
Pøj pøj

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Mor til Liva skriver:

Ja men så sys jeg bestemt du skal ringe til fødegangen så snart han har været og få talt med dem og så kan du evt nå i bad derefter inden du skal derud. Få ringet til din mand så han kan komme hjem...

Bare fordi du er 1 gangs kan det altså godt gå stærkt

Jeg faldt i søvn og har sovet et par timer.
Er begyndt at tage tid på veerne med en telefon app. De har taget ril i styrke og varer længere tid nu, men er ikke så regelmæssige mere. Så nu venter vi bare på de nærmer sig en smule regelmæssighed..

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

HeidiW86 skriver:

Så skete der sgu noget!!
Uh jeg For dig og er glad for du ikke skal sættes igang imorgen, glæder mig sååå meget til en Update!!
Pøj pøj

Er begyndt at tage tid på veerne med en telefon app. De har taget ril i styrke og varer længere tid nu, men er ikke så regelmæssige mere. Så nu venter vi bare på de nærmer sig en smule regelmæssighed..

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

vitapigen skriver:

Det er fra smerten kommer snigende til den topper til den stilner af igen, men tager tid på den. Men det lyder som om at det er 1 min.

Kan se at du snart er på vej på sygehuset så held og lykke  

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Francisca skriver:

Nu gik det meget stærkt da jeg sku føde.

Vandet gik 30min senere begyndte mine veer. De kom hvert 5min men varede kun 40sek vi valgte at tage ind på fødegangen alligevel og da jeg kom ind var jeg altså 7cm åben.

så jeg ville tage afsted.

Og jeg var selv førstegangsfødene og de sagde at veerne skulle vare halvandet minut da vi ringede. men gjorde mine bare ikke selvom jeg var tæt på at måtte presse.

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

MortilElias2010 skriver:

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Line - med Bobben skriver:

Har VVS'eren været der????? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.