Bleer fra Rema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Linda93

Jeg har aldrig brugt andet, end bleer fra rema...
For mig er det de aller bedste.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

AnnaK89

mor2011_ skriver:

vi har brugt libero men er hoppet over på rema´efter vi har læst test og de er bare gode..har aldrig oplevet at min dreng hartisset igennem i remas bleer men det har han gjort mange gang i libero,og numse er helt tør ligesom ved libero så kun ++++

Okay dejligt tak for at du delte

Anmeld

8. juni 2012

Isabella_mor

AnnaKJ skriver:

Nogen der har erfaringer med dem? Vil meget gerne høre både godt og skidt omkring dem, da vi er begyndt at overveje dem

har kun godt at sige om bleer fra rema 1000.....

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

tithi skriver:

Sidst jeg købte bleer til min 3 mdr gamle dreng prøvede jeg at købe remas (bruger normalt libero), men jeg synes det er som om de ikke rigtig passer til hans kropsbygning - han er en meget lang, slank lille fyr.. så jeg brugte kun ganske få af den pakke før jeg gik tilbage til libero

Okay. Her er Lærke også meget lang og smal. Og indtil videre er det kun libero der har passet 100% til hende. Men synes de bliver lidt dyre når to børn skal have.

Men nu prøver vi dem på Lærke og baby, og så ser vi om de passer

Anmeld

8. juni 2012

Kruse90

AnnaKJ skriver:

Jamen det kunne jeg da sagtens

Jeg tror også vi prøver dem på Lærke når hun skal have bleer igen og så må vi se om det også er en type baby kan bruge

Du kan bare sende mig en pb men oplysninger

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

Fenja09 skriver:

De er meget stive i "stoffet" og så holde de ikke ordentlig tæt. Jeg vil gerne at min datter har bløde og behagelige bleer på og som selvfølgelig kan holde på det der kommer ud

De eneste "billig bleer" vi ikke har prøvet er dem fra Aldi ellers har vi prøvet de fleste og vi synes bedst om Pampers og da hun var helt spæd brugte vi Libero.

Lærke har også 80% af tiden brugt libero og de fungere bare så godt, men vi er nød til at tænke lidt økonomisk nu her når baby kommer og så er vores hus lige blevet solgt med en lille gæld tilbage som vi gerne vil have hurtigt væk

Men selvfølgelig beholder vi libero til Lærke hvis ikke remas er gode nok

Anmeld

8. juni 2012

LR85

AnnaKJ skriver:

Nogen der har erfaringer med dem? Vil meget gerne høre både godt og skidt omkring dem, da vi er begyndt at overveje dem

Det bedste, billigste og sundeste på markedet. 

Har aldrig brugt andet og min dreng er over 2 år. 

Glæder mig til a tage 'new born' bleerne i brug fra starten a næste uge 

Prøv dem, de er gode, sunde for baby, sunde for miljøet, de billigste der findes og er ikke fyldt med diverse stoffer

Anmeld

8. juni 2012

inpe

vi bruger også ramas bleer og er glade for dem. startede med dem fra aldi, men syntes der var mange fejl på dem, har haft flere hvor der var spildt lim inde i selve bleen, og haft et par pakker med blodstink i, syntes det var ulækkert, så skiftede til ramas i stedet for, og der har intet været, og så er du jo også bedst i test, syntes at de minder meget om libero, jeg bryder mig ikke specielt om pambers, syntes de er for bløde.

Vi har iikke oplevet nogen uheld med rams bleer.

Anmeld

8. juni 2012

1990h

Nogle der har brugt dem til nyfødt? Hvordan var de der?

Anmeld

8. juni 2012

tithi

AnnaKJ skriver:

Okay. Her er Lærke også meget lang og smal. Og indtil videre er det kun libero der har passet 100% til hende. Men synes de bliver lidt dyre når to børn skal have.

Men nu prøver vi dem på Lærke og baby, og så ser vi om de passer

Ja libero er jo ikke ligefrem billige bleer det skader jo ikke at prøve, det kan jo være du er heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.