Bleer fra Rema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

AnnaK89

LR85 skriver:

Det bedste, billigste og sundeste på markedet. 

Har aldrig brugt andet og min dreng er over 2 år. 

Glæder mig til a tage 'new born' bleerne i brug fra starten a næste uge 

Prøv dem, de er gode, sunde for baby, sunde for miljøet, de billigste der findes og er ikke fyldt med diverse stoffer

Okay - jamen det lyder jo super godt

Vi prøver dem helt sikkert, både på Lærke og baby når hun kommer

Vi synes måske at libero bleer bliver lidt dyre når to børn skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

komodo

AnnaKJ skriver:

Nu er Lærke en meget smal pige - tror du de ville sidde godt på hende også?

ja det tror jeg godt, synes det er sværere at finde bleer til bred-numsede børn fordi de jo skal dække hele bagdelen for at det ikke løber ved siden af, men tror sagtens de kunne sidde godt på Lærke også, du kan jo prøve det og går det slet ikke så har de heldigvis ikke kostet ret meget

Anmeld

8. juni 2012

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Lærke har også 80% af tiden brugt libero og de fungere bare så godt, men vi er nød til at tænke lidt økonomisk nu her når baby kommer og så er vores hus lige blevet solgt med en lille gæld tilbage som vi gerne vil have hurtigt væk

Men selvfølgelig beholder vi libero til Lærke hvis ikke remas er gode nok

De er jo heller ikke så dyre, så hvis de ikke fungere til jeres datter, så har i ikke spildt en masse penge. Jeg ved at mange er glade for dem, men jeg synes bare ikke de er særlig behagelige i kvaliteten og så vil jeg ikke give min datter dem på

Anmeld

8. juni 2012

LR85

AnnaKJ skriver:

Okay - jamen det lyder jo super godt

Vi prøver dem helt sikkert, både på Lærke og baby når hun kommer

Vi synes måske at libero bleer bliver lidt dyre når to børn skal have

Jeg kan slet ikke se hvorfor man giver 2,50-2,80 pr ble, når man kan få dem ned til 0,80-1,20 stykket. 

Og selvfølgelig har min dreng skidt igennem når det har værret diarre eller lign. Men det ville ske med alle mærker. 

Prøv dem. 

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

inpe skriver:

vi bruger også ramas bleer og er glade for dem. startede med dem fra aldi, men syntes der var mange fejl på dem, har haft flere hvor der var spildt lim inde i selve bleen, og haft et par pakker med blodstink i, syntes det var ulækkert, så skiftede til ramas i stedet for, og der har intet været, og så er du jo også bedst i test, syntes at de minder meget om libero, jeg bryder mig ikke specielt om pambers, syntes de er for bløde.

Vi har iikke oplevet nogen uheld med rams bleer.

Ej puha

Vi har også prøvet Aldi bleer, men synes de så hurtigt begynder at lugte af tis

Så nu prøver vi remas

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

Fenja09 skriver:

De er jo heller ikke så dyre, så hvis de ikke fungere til jeres datter, så har i ikke spildt en masse penge. Jeg ved at mange er glade for dem, men jeg synes bare ikke de er særlig behagelige i kvaliteten og så vil jeg ikke give min datter dem på

Nej nemlig hun skal jo selvfølgelig have hvad der er bedst for hende og det skal baby også, og hvis det er libero bleer, så er det sådan det er

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

LR85 skriver:

Jeg kan slet ikke se hvorfor man giver 2,50-2,80 pr ble, når man kan få dem ned til 0,80-1,20 stykket. 

Og selvfølgelig har min dreng skidt igennem når det har værret diarre eller lign. Men det ville ske med alle mærker. 

Prøv dem. 

Nej det er rigtigt
Men det er nok fordi at libero bare har fungeret så godt for Lærke - men nu hvor der kommer en mere, så skal der selvfølgelig spares
Så vi prøver dem

Anmeld

8. juni 2012

inpe

AnnaKJ skriver:

Ej puha

Vi har også prøvet Aldi bleer, men synes de så hurtigt begynder at lugte af tis

Så nu prøver vi remas

Det gør de også, syntes ikke at rama har det problem.

Anmeld

8. juni 2012

norenberg

Har altid brugt libero til min datter men prøvede remas da jeg fik drengene og har aldrig brugt andet siden syntes bestemt de er bedre end libero....

Anmeld

8. juni 2012

Leneur

Jeg har både prøvet libero, pampers, huggies, andre billige bleer men rema's har været de bedste til Silje. De dyre var alt alt for tætte og hun havde konstant rød hale. De andre billige bleer synes jeg har været for tykke og uhandige. Hun er også en fin smal pige og jeg synes de passer hende fint.
Et eller andet sted så er det vel ikke verdens undergang at prøve en enkelt pakke når det blot er en 50'er de koster.
Håber da at i også bliver glade for dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.