Bleer fra Rema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

mor2011_

vi har brugt libero men er hoppet over på rema´efter vi har læst test og de er bare gode..har aldrig oplevet at min dreng hartisset igennem i remas bleer men det har han gjort mange gang i libero,og numse er helt tør ligesom ved libero så kun ++++

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

AnnaK89

Kruse90 skriver:

Den har vi også brugt med stor succes.
Filucca er vokset ud af str. 1.
Jeg har en hel bærepose med bleer, hvis du kunne være interesseret i dem

Jamen det kunne jeg da sagtens

Jeg tror også vi prøver dem på Lærke når hun skal have bleer igen og så må vi se om det også er en type baby kan bruge

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

komodo skriver:

Jeg bruger dem fast til min den lille der er lidt bred over måsen (har alle mine unger været) og de holder ham altid tør, jeg har intet dårligt at sige om dem overhovedet, heller ikke deres vådservietter som jeg også bare synes er geniale

Nu er Lærke en meget smal pige - tror du de ville sidde godt på hende også?

Anmeld

8. juni 2012

tithi

Sidst jeg købte bleer til min 3 mdr gamle dreng prøvede jeg at købe remas (bruger normalt libero), men jeg synes det er som om de ikke rigtig passer til hans kropsbygning - han er en meget lang, slank lille fyr.. så jeg brugte kun ganske få af den pakke før jeg gik tilbage til libero

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

Valle81 skriver:

Bruger kun bleer fra rema og jeg elsker dem:0) er fuldt ud tilfreds, de holder tørre, tætte er med søde dyr på og de er billige:0)

Hehe det var meget ros til en ble
Men ja det er bare super vigtigt at de sidder godt og er behagelige for baby

Vi prøver at købe dem og så ser hvordan de sidder på Lærke også

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

Kofoed. skriver:

Det siges det, med da de jo ligger meget på ryggen i hendes alder, så synes jeg ikke hun skal ligge på flere kanter end nødvendigt og som sagt, tror det er tre gange vi har oplevet det, og hun for masser af afførings middel, så det var i tilpasnings perioden med det.

Okay
Jamen så tør vi godt prøve dem

Anmeld

8. juni 2012

Mother-love

Vi bruger remas bleer. Efter jeg har prøvet flere forskellige detgik godt med liberos indtil ble str. 3 derefter begyndte isabella at tisse igennem. Remas har jeg brugt i ca2 mdr og er så glad for dem. For hun har ikke tisset igennem en eneste gang

Anmeld

8. juni 2012

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Hvad var det ved dem du synes ikke fungerede?

De er meget stive i "stoffet" og så holde de ikke ordentlig tæt. Jeg vil gerne at min datter har bløde og behagelige bleer på og som selvfølgelig kan holde på det der kommer ud

De eneste "billig bleer" vi ikke har prøvet er dem fra Aldi ellers har vi prøvet de fleste og vi synes bedst om Pampers og da hun var helt spæd brugte vi Libero.

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

morethanperfect skriver:

Vi er lige rykket op i dem , og har aldrig været så tilfredse med nogle bleer før faktsik

Dejligt

Vi prøver dem og ser om Lærke kan have dem på
Men eftersom der er så mange tilfredse, så er chancen for at vi også bliver det stor

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

AnnaKJ skriver:

Dejligt

Vi prøver dem og ser om Lærke kan have dem på
Men eftersom der er så mange tilfredse, så er chancen for at vi også bliver det stor

Ja .. De er også billige hvilket jo bare er en bonus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.