Bleer fra Rema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Laulund87

AnnaKJ skriver:

Vi bruger også libero nu, de bliver dog for dyre med to børn.

Og vi kan nok ikke søge om bleer til Lærke før om et års tid

Så vil jeg helt klart råde jer til at prøve Remas!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

AnnaK89

Tauf skriver:

Jeg kan ikke så godt lide dem.. Ved ikke rigtig hvorfor men syntes bare ikke de virker bløde og gode at ha på. Og den mindste str er helt hvid. Så man vender den forkert 100 gange.

Vi bruger aldi .. Den er jeg glad for:-)

Vi har også prøvet aldi - og synes bare de lugter af tis så hurtigt
De sidder okay, Lærke har dog både tisset og skidt igennem nogle gange.

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

mth1987 skriver:

De er lige blevet bedst i test. Vi startede med dem fra Aldi men er gået over til rema, vi syntes de er rigtige gode. Men har også hørt andre der ikk er lige så glade for dem så jeg syntes du skal prøve dig frem og se hvad der er bedst for dit barn, kommer jo også an på hvordan dit barn er. aldis fungerede også fint

Lærke har før brugt dem fra Aldi og de er fine nok i pasformen, men synes de lugter så hurtigt af tis
Og så har Lærke haft et par uheld med dem.

Anmeld

8. juni 2012

Kofoed.

AnnaKJ skriver:

Okay, så hvis man bøjer kanten, så kan det forhindres?

Det siges det, med da de jo ligger meget på ryggen i hendes alder, så synes jeg ikke hun skal ligge på flere kanter end nødvendigt og som sagt, tror det er tre gange vi har oplevet det, og hun for masser af afførings middel, så det var i tilpasnings perioden med det.

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

Mortil2tiloktober skriver:

Vi bruges både dem og dem fra aldi OG vi er fuldt ud tilfreds med begge mærker .
Jeg køber hvor jeg lige er og handle altså enten rema eller aldi ..

Okay - vi har det så ikke super godt med Aldi bleer, så vi tænkte vi ville prøve rema

Anmeld

8. juni 2012

MyLove E

AnnaKJ skriver:

J

Vi har også prøvet aldi - og synes bare de lugter af tis så hurtigt
De sidder okay, Lærke har dog både tisset og skidt igennem nogle gange.

Ja det har du nok ret i:-):-) men kan godt lide dem alligevel :-)

Anmeld

8. juni 2012

komodo

Valle81 skriver:

Ja, nemlig. Deres vådserviets er helt helt i top. Billige og endda med stift plast lukke åbne dims. Og til 9.95:0)

yes, de er luksus og har både en god størrelse, tykkelse og den rigtige fugtighed for mig, kan godt lide at føle at jeg vasker barnet og ikke bare at jeg tørre det, jeg skifter ihvertfald ikke tilbage til libero igen og den næste kommer også til at bruge remas bleer hvis ikke han er allergisk eller de sidder dårligt på ham, tror jeg nu ikke da mine børn indtil videre har været bygget meget ens.

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

AnnaKJ skriver:

Nogen der har erfaringer med dem? Vil meget gerne høre både godt og skidt omkring dem, da vi er begyndt at overveje dem

Vi er lige rykket op i dem , og har aldrig været så tilfredse med nogle bleer før faktsik

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Vi synes slet ikke at de bleer lever op til det en ble skal, så vi har kun købt dem en enkelt gang.

/Fenja

Hvad var det ved dem du synes ikke fungerede?

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

minbaby skriver:

Her bruger vi også bleerne fra Rema og er MEGET tilfredse. Se forøvrigt dette link

http://www.rema1000.dk/Varer%20i%20REMA%201000/Rema1000/Test%20Af%20Rema1000%20Bleer.aspx

Som viser at de har vundet bedst i test.

Okay tak for linket

Tror vi prøver dem når Lærke igen løber tør for bleer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.