Bleer fra Rema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

AnnaK89

AnneBJ skriver:

Vi bruger dem med stor succes og har gjort siden han blev for stor til Liberos størrelse 1

Okay
Vi skal også skifte fra Libero - de bliver for dyre med to børn i forskellige størrelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

minbaby

Her bruger vi også bleerne fra Rema og er MEGET tilfredse. Se forøvrigt dette link

http://www.rema1000.dk/Varer%20i%20REMA%201000/Rema1000/Test%20Af%20Rema1000%20Bleer.aspx

Som viser at de har vundet bedst i test.

Anmeld

8. juni 2012

Kruse90

Den har vi også brugt med stor succes.
Filucca er vokset ud af str. 1.
Jeg har en hel bærepose med bleer, hvis du kunne være interesseret i dem

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Vi bruger dem og er fuldt ud tilfredse

Har både brugt Libero og Huggies som er dyre bleer, men dem tisser hun igennem

Vi bruger også libero nu, de bliver dog for dyre med to børn.

Og vi kan nok ikke søge om bleer til Lærke før om et års tid

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

Frøken Christiansen skriver:

vi bruger dem  vi begyndte at bruge dem da laura brugte str. 2 hun bruger nu str 4 og vi er super glade for dem, hun bliver lige straks 9 måneder og hun har ikke skidt op af ryggen( som de engang imellem kan) men hun har tisset igennem dog max 2 gange

Dejligt de ikke gør det udenfor bleen
Vi bruger libero lige nu til Lærke, men de bliver bare for dyre når man skal have til to børn.

Anmeld

8. juni 2012

komodo

Jeg bruger dem fast til min den lille der er lidt bred over måsen (har alle mine unger været) og de holder ham altid tør, jeg har intet dårligt at sige om dem overhovedet, heller ikke deres vådservietter som jeg også bare synes er geniale

Anmeld

8. juni 2012

Valle81

Bruger kun bleer fra rema og jeg elsker dem:0) er fuldt ud tilfreds, de holder tørre, tætte er med søde dyr på og de er billige:0)

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

Solstrålebørn skriver:

Vi bruger dem og de er fantastiske...  

Super

Anmeld

8. juni 2012

Valle81

komodo skriver:

Jeg bruger dem fast til min den lille der er lidt bred over måsen (har alle mine unger været) og de holder ham altid tør, jeg har intet dårligt at sige om dem overhovedet, heller ikke deres vådservietter som jeg også bare synes er geniale

Ja, nemlig. Deres vådserviets er helt helt i top. Billige og endda med stift plast lukke åbne dims. Og til 9.95:0)

Anmeld

8. juni 2012

AnnaK89

Kofoed. skriver:

Brugt dem siden hun kom i str 3, vi har kun oplevet gode ting med dem, aldrig tisset igennem, dog er de knap så faste afføring gået op i nakken er par gange, men det er også fordi vi ikke bøjer kanten bagpå.

Okay, så hvis man bøjer kanten, så kan det forhindres?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.