Bleer fra Rema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.345 visninger
73 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

AnnaK89

Nogen der har erfaringer med dem? Vil meget gerne høre både godt og skidt omkring dem, da vi er begyndt at overveje dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

AnneBJ

Vi bruger dem med stor succes og har gjort siden han blev for stor til Liberos størrelse 1

Anmeld

8. juni 2012

Laulund87

Vi bruger dem og er fuldt ud tilfredse

Har både brugt Libero og Huggies som er dyre bleer, men dem tisser hun igennem

Anmeld

8. juni 2012

bobbles

AnnaKJ skriver:

Nogen der har erfaringer med dem? Vil meget gerne høre både godt og skidt omkring dem, da vi er begyndt at overveje dem

vi bruger dem  vi begyndte at bruge dem da laura brugte str. 2 hun bruger nu str 4 og vi er super glade for dem, hun bliver lige straks 9 måneder og hun har ikke skidt op af ryggen( som de engang imellem kan) men hun har tisset igennem dog max 2 gange

Anmeld

8. juni 2012

Solstrålebørn

AnnaKJ skriver:

Vi bruger dem og de er fantastiske...  

Anmeld

8. juni 2012

Kofoed.

Brugt dem siden hun kom i str 3, vi har kun oplevet gode ting med dem, aldrig tisset igennem, dog er de knap så faste afføring gået op i nakken er par gange, men det er også fordi vi ikke bøjer kanten bagpå.

Anmeld

8. juni 2012

MyLove E

AnnaKJ skriver:

JeNogen der har erfaringer med dem? Vil meget gerne høre både godt og skidt omkring dem, da vi er begyndt at overveje dem

Jeg kan ikke så godt lide dem.. Ved ikke rigtig hvorfor men syntes bare ikke de virker bløde og gode at ha på. Og den mindste str er helt hvid. Så man vender den forkert 100 gange.

Vi bruger aldi .. Den er jeg glad for:-)

Anmeld

8. juni 2012

mth1987

De er lige blevet bedst i test. Vi startede med dem fra Aldi men er gået over til rema, vi syntes de er rigtige gode. Men har også hørt andre der ikk er lige så glade for dem så jeg syntes du skal prøve dig frem og se hvad der er bedst for dit barn, kommer jo også an på hvordan dit barn er. aldis fungerede også fint

Anmeld

8. juni 2012

mortilnoahogmelina

Vi bruges både dem og dem fra aldi OG vi er fuldt ud tilfreds med begge mærker .
Jeg køber hvor jeg lige er og handle altså enten rema eller aldi ..

Anmeld

8. juni 2012

Fenja09

Vi synes slet ikke at de bleer lever op til det en ble skal, så vi har kun købt dem en enkelt gang.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.