Bleer fra Rema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

AnnaK89

norenberg skriver:

Har altid brugt libero til min datter men prøvede remas da jeg fik drengene og har aldrig brugt andet siden syntes bestemt de er bedre end libero....

Vi bruger også libero nu - men overvejer at skifte da de bliver for dyre når to børn skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

AnnaK89

Leneur skriver:

Jeg har både prøvet libero, pampers, huggies, andre billige bleer men rema's har været de bedste til Silje. De dyre var alt alt for tætte og hun havde konstant rød hale. De andre billige bleer synes jeg har været for tykke og uhandige. Hun er også en fin smal pige og jeg synes de passer hende fint.
Et eller andet sted så er det vel ikke verdens undergang at prøve en enkelt pakke når det blot er en 50'er de koster.
Håber da at i også bliver glade for dem...

Lærke er også en smal, lang pige - så håber de sidder lige så godt på hende

Nej 50 kr skader bestemt ikke og vi har også bestemt os for at prøve dem nu her når hun skal have bleer igen

Anmeld

8. juni 2012

norenberg

AnnaKJ skriver:

Vi bruger også libero nu - men overvejer at skifte da de bliver for dyre når to børn skal have

Det var også derfor vi skiftede dengang....det kan nemt blive mange penge på en måned i bleer.....

Anmeld

9. juni 2012

Polarpigen

Hmmh, jeg har lidt en anden mening end de fleste kan jeg høre.

Jeg har kun prøvet de helt små størrelser newborn og størrelsen over og jeg synes virkelig de var dårlige. De holdte på det de skulle, men synes virkelig de var ekstremt tykke og stive i det og svære at få til at sidde ordentligt Det kan godt være det er anderledes med de lidt større størrelser.

Anmeld

9. juni 2012

Leneur

Polarpigen skriver:

Hmmh, jeg har lidt en anden mening end de fleste kan jeg høre.

Jeg har kun prøvet de helt små størrelser newborn og størrelsen over og jeg synes virkelig de var dårlige. De holdte på det de skulle, men synes virkelig de var ekstremt tykke og stive i det og svære at få til at sidde ordentligt Det kan godt være det er anderledes med de lidt større størrelser.

Det er rigtig nok at de var lidt tykke og stive til at starte med men tror det er ved at være et halvt års tid siden de lavede dem om så nu er de både tyndere og blødere synes jeg. Vi bruger buksebleerne og der er forskellen at de ikke er så tykke på midten fra start af.

Anmeld

9. juni 2012

BABYPIGEnr4

Bleerne fra Rema1000 er kåret som bedste i test og så er de svane og allergimærkede. Jeg synes personligt de er bedre end Libero og dem fra Fakta. Jeg har 4 børn som altid har brugt Libero, men jeg er altså blevet omvendt og forbløffet over hvor meget bedre de er og så koster de 1 kr. stykket, hvilket er et kæmpe +

Jeg har tænkt mig at bruge dem i dagplejen, som jeg starter op 1. august. Du kan vinde en måneds forbrug af bleer ved at se hvordan på min hjemmeside slangerupdagpleje.dk

Babyeste hilsner fra Helle

Anmeld

10. juni 2012

Tanjadamgaard

Nogen der har erfaringer med dem? Vil meget gerne høre både godt og skidt omkring dem, da vi er begyndt at overveje dem

http://www.rema1000.dk/Varer%20i%20REMA%201000/Rema1000/Test%20Af%20Rema1000%20Bleer.aspx 

Faldt ligeover dette, på deres hjemmeside, der jeg var igang med at bestille en gratis start-pakke  

Rema 1000's egne bleer er blevet test-vinder i søndagsavisen, de vandt over libero og pampers. 

Anmeld

10. juni 2012

Møn-Mor

Jeg har brugt Rema 1000's bleer til Viktor fra start af og har været fuldt ud tilfreds og så betyder det også noget for mig, at de er mærket i samarbejde med Astma- og allergiforbundet, da min dreng har stor risiko for at udvikle allergi.

De har hele tiden været super til at holde fugten væk fra hans hud  og ja han har kun tisset igennem på et tidspunkt, hvor jeg ikke var opmærksom på, at det var tid til at skifte størrelse på bleen.

Det eneste jeg kunne savne og som egentlig er lidt ligegyldigt var, at der var motiver på str. 1 og 2 - der kommer først motiv på fra str. 3 og så er det samme motiv på str. 4, en anelse kedeligt  (for moderen) at kigge på .

Anmeld

10. juni 2012

emsaroto

Jeg bruge dem
.. og er ret godt tilfreds. Har ingen problemer haft der.  

Anmeld

10. juni 2012

Silas&Mille

Vi brugte dem til Mille i kort tid. Var fuldt ud tilfreds, men da storebror bruger bleer fra Aldi og de to butikker ligger i hver sin ende af byen (Aldi kun 300meter fra vores bopæl) valgte vi at prøve med Aldi bleer til Mille og det er fuldt ud tilfredsstillende, så det er vi fortsat med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.