Bleer fra Rema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Polarpigen

Leneur skriver:

Det er rigtig nok at de var lidt tykke og stive til at starte med men tror det er ved at være et halvt års tid siden de lavede dem om så nu er de både tyndere og blødere synes jeg. Vi bruger buksebleerne og der er forskellen at de ikke er så tykke på midten fra start af.

Jeg har brugt dem indenfor de sidste 3 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Leneur

Polarpigen skriver:

Jeg har brugt dem indenfor de sidste 3 mdr

Ok..... men vi er nu tilfredse med dem.

Anmeld

11. juni 2012

Malene76

Vi bruger dem til Felix som er knap 5 måneder og vi er så glade for dem. De holder fint tæt også efter en lang nat uden skift. VI startede med Libero og de var også gode, men prisen er en anden og aftalte så at prøve Remas og vi skifter ikke tilbage. De er gode til Felix. Vi har kun positivt at sige om Remas bleer.

KH Malene

Anmeld

11. juni 2012

Dorthe1986

Vi har brugt remas bleer i en måneds tid nu og er ganske tilfredse med dem. Emil er i en størrelse 4 og den kan han vidst være i lidt endnu Men han har tisset igennem et par gange, men det har været om natten, hvis han har tisset ekstra meget og lagt på maven

Vi brugte også Libero førhen, og ville egentlig gerne blive ved med det, men de er simpelthen for dyre synes jeg... Så til prisen, er remas bleer rigtig gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.