Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

haha hvis du keder dig må du da gerne hjælpe mig med at få skrevet notater til psykologi

Hvornår har du næste eksamen ?

Puha psykologi er ikke lige mit fag hehe (læs: har aldrig haft det fag)
Har næste eksamen på torsdag og så fredag og mandag.. De er de skriftlige, så det er piece of cake for mig i hvert fald..
Regner med at det er dem der hiver mit snit opad

Hvornår skal du op i psyk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Puha psykologi er ikke lige mit fag hehe (læs: har aldrig haft det fag)
Har næste eksamen på torsdag og så fredag og mandag.. De er de skriftlige, så det er piece of cake for mig i hvert fald..
Regner med at det er dem der hiver mit snit opad

Hvornår skal du op i psyk?

Så skal du jo heller ikke læse op, lækkert

Mine skriftlige har jeg fået som sygeeksamen, da jeg stadig har problemer med ryggen, og i den her varme er mine fødder fulde af væske, så kan næsten ikke have dem nedad

Skal op på tirsdag, så håber sq det går godt, da vi ikke har haft særligt mange psykologitimer i år :/

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Så skal du jo heller ikke læse op, lækkert

Mine skriftlige har jeg fået som sygeeksamen, da jeg stadig har problemer med ryggen, og i den her varme er mine fødder fulde af væske, så kan næsten ikke have dem nedad

Skal op på tirsdag, så håber sq det går godt, da vi ikke har haft særligt mange psykologitimer i år :/

Hvornår skal du så til sygeeksamen ved du det?
Uh spændende.. Er du nervøs for den?

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hvornår skal du så til sygeeksamen ved du det?
Uh spændende.. Er du nervøs for den?

engang i august mener jeg så det er heldigvis ikke en man skal vente fleeeeere måneder på

Nej egentlig ikke, for her har vi én bog hvor det hele står i, så det er bare om at få din læst igennem, få skrevet gode notater og så bare kør på

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

engang i august mener jeg så det er heldigvis ikke en man skal vente fleeeeere måneder på

Nej egentlig ikke, for her har vi én bog hvor det hele står i, så det er bare om at få din læst igennem, få skrevet gode notater og så bare kør på

Uhh ja så må du læse og læse og læse... Glæder mig til at høre hvordan det går dig..

Anmeld

27. maj 2012

Kofoed.

pemiro skriver:

Ja men jeg tænker det er fordi han maser sig nedad..
Jeg ser lige an en times tid endnu og vvis det er det samme ringer jeg til fg og høre hvad de vil sige

Jeg holder dig oppe på det 30-45 minutter.

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Kofoed. skriver:

Jeg holder dig oppe på det 30-45 minutter.

Hehe det er godt
Jeg synes ikke det niver længere, men mens smerterne er der stadig.. Så måske det er ved at stilne af?

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Uhh ja så må du læse og læse og læse... Glæder mig til at høre hvordan det går dig..

og i lige måde Håber du kan holde benene samlet til du er færdig det ville da være det rareste

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

og i lige måde Håber du kan holde benene samlet til du er færdig det ville da være det rareste

Ja altså jeg har prøvet at forklare ham at han meget gerne må blive inde til tidligst den 7 om aftenen
Men hva faen, der er jo altid sygeeksamener...

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ja altså jeg har prøvet at forklare ham at han meget gerne må blive inde til tidligst den 7 om aftenen
Men hva faen, der er jo altid sygeeksamener...

Det er rigtigt her må baby gerne komme efter tirsdag kl 10.30

og så gerne inden den 17-18 juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.