Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Missq4

Læser spændt med tror også at der er en lille en der vil hilse på mor og far inden længe  Held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

pemiro

EKBJ skriver:

Jeg var øm imellem også.. 

Startede med regelmæssige plukkeveer og morgenen og formiddagen som blev kraftigere og kraftigere og blev til veer om aftenen.. 

Mine er stadig uregelmæssige.. Men de bider sig dælme godt fast og varer omkring et min.. Der er sådan ca 20, 25 min mellem og nogle gange sniger der sig lige en ind imellem..
Det er også begyndt at gøre ondt i understellet når baby møver rundt.. Det har det heller aldrig gjort. Og han har ellers stået fast og dybt i i hvert fald tre uger..
Så er spændt på at se om der sker noget eller om det nu bare er snyd (tør ikke tro på andet end snyd)

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Missq4 skriver:

Læser spændt med tror også at der er en lille en der vil hilse på mor og far inden længe  Held og lykke 

Det kunne være rigtig spændende hvis det var..
Blir bare mere og mere forvirret, for nu gør understellet også ondt når han møver, så tænker det bare er snyd det hele..

Men nu må vi se det er jo kun ham og min krop der ved hvad der er ved at ske haha

Anmeld

27. maj 2012

EKBJ

pemiro skriver:

Mine er stadig uregelmæssige.. Men de bider sig dælme godt fast og varer omkring et min.. Der er sådan ca 20, 25 min mellem og nogle gange sniger der sig lige en ind imellem..
Det er også begyndt at gøre ondt i understellet når baby møver rundt.. Det har det heller aldrig gjort. Og han har ellers stået fast og dybt i i hvert fald tre uger..
Så er spændt på at se om der sker noget eller om det nu bare er snyd (tør ikke tro på andet end snyd)

Ikke have for høje forventninger.. det sagde jeg hele tiden til mig selv 

Men jeg tror nu nok snart der sker noget..  

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

EKBJ skriver:

Ikke have for høje forventninger.. det sagde jeg hele tiden til mig selv 

Men jeg tror nu nok snart der sker noget..  

Præcis.. Vil ikke tro på noget før jeg ligger på sygehuset og ved at nu er det nu..
Synes tit man hører om snyd, så det regner jeg også med det her bare er

Anmeld

27. maj 2012

Missq4

pemiro skriver:

Det kunne være rigtig spændende hvis det var..
Blir bare mere og mere forvirret, for nu gør understellet også ondt når han møver, så tænker det bare er snyd det hele..

Men nu må vi se det er jo kun ham og min krop der ved hvad der er ved at ske haha

Hvis duer meget i tvivl er det måske en god ide at ringe til fg og høre dem ad hvad de siger så du kan få ro på om det er snyd eller ej 

Anmeld

27. maj 2012

EKBJ

pemiro skriver:

Præcis.. Vil ikke tro på noget før jeg ligger på sygehuset og ved at nu er det nu..
Synes tit man hører om snyd, så det regner jeg også med det her bare er

Tja man ved aldrig, har du haft tegnblødning? Det havde jeg nemlig aftenen inden mine regelmæssige plukkeveer startede.. 

Anmeld

27. maj 2012

Sukkermåsen

Dagen før jeg fødte vores første, havde jeg veer med 10 min i mellem. 

Fg ville først se os nor der var 5 min i mellem så lagde mig ned og ALT gik i stå, så jeg ringede til fg og de sagde at det var fordi kroppen ikke havde nok energi til at føde så derfor skulle jeg lægge mig ned og ikke lave noget til han kom til verden.

han kom dagen efter som aftalt med maven

håber han kommer når i er klar, kunne forstå du først ville have at han skulle komme d. 7 så spørgsmålet er om du går og er stresset?

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Missq4 skriver:

Hvis duer meget i tvivl er det måske en god ide at ringe til fg og høre dem ad hvad de siger så du kan få ro på om det er snyd eller ej 

Ja det har jeg også sagt til mig selv.. Ringer i aften efter aftensmad hvis det ikke er blevet bedre der.. Og så kan de jo sige hvad der sker...
Men vil lige gi det lidt tid, da jeg synes det er fjollet at ringe hvis det så går i sig selv inden længe
Og er ikke bange for der er noget galt, for baby får godt nok møvet lidt rundt lige nu, så han har det fint hehe

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

EKBJ skriver:

Tja man ved aldrig, har du haft tegnblødning? Det havde jeg nemlig aftenen inden mine regelmæssige plukkeveer startede.. 

Nej har slet intet haft, udover mange plukkeveer og ret meget udflåd, men aner ikke om noget har været fra slimprop..
Men nu må vi se.. Ringer til fg i aften hvis det ikke er blevet bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.