Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

pemiro

Sukkermåsen skriver:

Dagen før jeg fødte vores første, havde jeg veer med 10 min i mellem. 

Fg ville først se os nor der var 5 min i mellem så lagde mig ned og ALT gik i stå, så jeg ringede til fg og de sagde at det var fordi kroppen ikke havde nok energi til at føde så derfor skulle jeg lægge mig ned og ikke lave noget til han kom til verden.

han kom dagen efter som aftalt med maven

håber han kommer når i er klar, kunne forstå du først ville have at han skulle komme d. 7 så spørgsmålet er om du går og er stresset?

Er slet ikke stresset han må skam også gerne komme nu, det er bare fordi jeg har en aftale med ham om den 7 så kan jeg nemlig lige nå mine eksaminer
Men ellers så kan jeg ta dem senere, så det er skam intet problem
Har det faktisk bedre end nogensinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Kofoed.

Hepper på ham.

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Kofoed. skriver:

Hepper på ham.

Hehe tak
Lige nu håber jeg i hvert fald noget er under opsamling, for har det godt nok mærkeligt.. Føler jeg skal på toilet på både den ene og anden måde, og føler hele min livmoder burde strømme ud pga de mens smerter.. Og så lige en gang kvalme, så kører bussen...

Nu spiser jeg og håber det hjælper...

Anmeld

27. maj 2012

Kofoed.

pemiro skriver:

Hehe tak
Lige nu håber jeg i hvert fald noget er under opsamling, for har det godt nok mærkeligt.. Føler jeg skal på toilet på både den ene og anden måde, og føler hele min livmoder burde strømme ud pga de mens smerter.. Og så lige en gang kvalme, så kører bussen...

Nu spiser jeg og håber det hjælper...

Sikker på du ikke skal ringe med den følelse? Lyder som veer, men det lyder også til, at der er mere, føler du det hele er ved at hives ud af dig?

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Kofoed. skriver:

Sikker på du ikke skal ringe med den følelse? Lyder som veer, men det lyder også til, at der er mere, føler du det hele er ved at hives ud af dig?

Jeg føler bare, at pga menssmerterne, så burde der komme en ordentlig liter blod ud hvis du forstår...
De er ret kraftige, og jeg føler der burde komme en masse blod væltende ud..
Gir det mening?

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Kofoed. skriver:

Altså ligesom hvis man har sin menstruation...

Anmeld

27. maj 2012

Missq4

pemiro skriver:

Altså ligesom hvis man har sin menstruation...

Syntes virkelig du skal se at ringe til fg man kan ikke ringe for meget så se du at få ringet der til

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Missq4 skriver:

Syntes virkelig du skal se at ringe til fg man kan ikke ringe for meget så se du at få ringet der til

Ja ved godt man hellere skal ringe en gang for meget...
Gider bare ikke føle mig dum :/ kender du det? Så ringer man og så vil de måske se en, og så er der intet.. Så tror de sikkert bare man er mega pylret

Anmeld

27. maj 2012

Kofoed.

pemiro skriver:

Hel

Jeg føler bare, at pga menssmerterne, så burde der komme en ordentlig liter blod ud hvis du forstår...
De er ret kraftige, og jeg føler der burde komme en masse blod væltende ud..
Gir det mening?

Helt sikkert, havde det selv, så begyndte det hen over ryggen (det er forresten meget værre), og det sidst var mens smerter varsling for begyndende ve og da smerterne var på det værste, følelse det som en kniv der drejende sig rundt i ryggen på mig, det var der epien kom. Men jeg var også på fødestuen i 22 timer.

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Kofoed. skriver:

Helt sikkert, havde det selv, så begyndte det hen over ryggen (det er forresten meget værre), og det sidst var mens smerter varsling for begyndende ve og da smerterne var på det værste, følelse det som en kniv der drejende sig rundt i ryggen på mig, det var der epien kom. Men jeg var også på fødestuen i 22 timer.

Hmm.. Ka da godt være jeg lige skal ringe så..
Men mon ikke de bare siger jeg skal slappe af og ringe igen hvis det ikke bliver bedre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.