Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg har MeGET kraftige menssmerter i mavestykket fra skambenet og op til halvvejs op til navlen..
Jeg har den sidste tid haft rigtig mange plukkeveer men ingen der gør ondt..

Har i nogle ideer til hvad det kan være? Bør jeg ringe til fg, eller er det helt normalt her så sent i graviditeten? Er 38+4 idag
Mærker liv fra bebs, han er dog en lille anelse roligere end normalt, indtil videre i hvert fald. Men han har somme tider disse stille dage

Uhhhhhh dete r spændende

Er de blevet værre eller mere regelmæssige ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Kofoed.

pemiro skriver:

Hmm.. Ka da godt være jeg lige skal ringe så..
Men mon ikke de bare siger jeg skal slappe af og ringe igen hvis det ikke bliver bedre?

Den der undre mig er bare, at det gør slå ondt når han bevæger sig, men jeg kan så heller ikke huske at anastasia overhovedet bevægende sig under fødselen.

Anmeld

27. maj 2012

Missq4

pemiro skriver:

Hmm.. Ka da godt være jeg lige skal ringe så..
Men mon ikke de bare siger jeg skal slappe af og ringe igen hvis det ikke bliver bedre?

Det kan være de siger men så er det nogle som er uddanet til at kunne hvad det evt kunne være og du vil få lidt ro på for man kan ikke lade være med at tænke hvis nu 

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Uhhhhhh dete r spændende

Er de blevet værre eller mere regelmæssige ?

Ingen ændring overhovedet..
Overvejer at ringe til fg og høre hvad de siger, men vil bare ikke føle mig dum, hvos nu det hele går i sig selv..
Så længe det er til at holde ud, så tror jeg at jeg venter lidt

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Kofoed. skriver:

Den der undre mig er bare, at det gør slå ondt når han bevæger sig, men jeg kan så heller ikke huske at anastasia overhovedet bevægende sig under fødselen.

Ja men jeg tænker det er fordi han maser sig nedad..
Jeg ser lige an en times tid endnu og vvis det er det samme ringer jeg til fg og høre hvad de vil sige

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ingen ændring overhovedet..
Overvejer at ringe til fg og høre hvad de siger, men vil bare ikke føle mig dum, hvos nu det hele går i sig selv..
Så længe det er til at holde ud, så tror jeg at jeg venter lidt

jeg havde det jo en hel nat, men det forsvandt igen om morgenen, så det kan være de går i sig selv

Men husk at få slappet af HVIS nu at prinsen vil ud her engang i nat eller i morgen

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Missq4 skriver:

Det kan være de siger men så er det nogle som er uddanet til at kunne hvad det evt kunne være og du vil få lidt ro på for man kan ikke lade være med at tænke hvis nu 

Ja det er selvfølgelig rigtigt..
Men hva så hvis man kommer ind og de intet kan se, så vil de vel ikke tro hvis man ringer igen? :/

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeg havde det jo en hel nat, men det forsvandt igen om morgenen, så det kan være de går i sig selv

Men husk at få slappet af HVIS nu at prinsen vil ud her engang i nat eller i morgen

Har siddet og ligget i sofaen hele dagen.. Lige nu er der politiserier i tv - jubiii

Anmeld

27. maj 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Ja men jeg tænker det er fordi han maser sig nedad..
Jeg ser lige an en times tid endnu og vvis det er det samme ringer jeg til fg og høre hvad de vil sige

Kan du så tag og få ringet og nej du skal ikke føle dig dum :-) du siger bare til også skal jeg med glæde tage med der ind :-)

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Har siddet og ligget i sofaen hele dagen.. Lige nu er der politiserier i tv - jubiii

haha hvis du keder dig må du da gerne hjælpe mig med at få skrevet notater til psykologi

Hvornår har du næste eksamen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.