Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Nu er jeg skide nysgerrig! 

Er det dig der skal sætte vores terminsgruppe i gang?

Jeg tviler
Tror stadig bare det er snyd...
Men der var da en fra gruppen Hvor vandet var gået? Hun må da næsten have født..
Jeg satser jo på at blive nr tre så har tid endnu hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

For det var da jeg gik på HTX jeg havde det

Har taget en 1-årig pakkeløsning på VUC, så jeg har kun de 4 fag jeg skal bruge for at komme ind på pædagogseminariet

Ahh okay.. Ja så gir det bedre mening
Søger du så på pæd seminarium til næste sommer?

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg tviler
Tror stadig bare det er snyd...
Men der var da en fra gruppen Hvor vandet var gået? Hun må da næsten have født..
Jeg satser jo på at blive nr tre så har tid endnu hehe

Sille har ik født endnu så vidt jeg ved.. Det hele gik i stå og jm er blevet enig med sig selv om at det bare har været urin og ik vandet havde sivet Hun har dog fået hindeløsning men indtil vidre har det ik virket

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ahh okay.. Ja så gir det bedre mening
Søger du så på pæd seminarium til næste sommer?

jeps ville gerne i gang til februar, men pga økonomien må jeg vente til næste sommer

Anmeld

27. maj 2012

Kofoed.

pemiro skriver:

Jeg synes det er blevet mildere, men plukkeveerne bider stadig meget når de kommer.. Så jeg fir det lidt mere tid..
Kæresten synes også vi lige skal vente lidt.. Vi har jo heller ikke så langt til sygehus hvis nu det pludselig skulle blive slemt..

Dp længe i begge har det godt med at være hjemme, så bliv hjemme.

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Sille har ik født endnu så vidt jeg ved.. Det hele gik i stå og jm er blevet enig med sig selv om at det bare har været urin og ik vandet havde sivet Hun har dog fået hindeløsning men indtil vidre har det ik virket

Åh det var da noget øv for hende når man lige tror at der virkelig sker noget..
Jeg tror også bare dette er snyd, og så er der jo altså lige to der skal skyde en krudtugle ud inden mig haha

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeps ville gerne i gang til februar, men pga økonomien må jeg vente til næste sommer

Åh ja det fortalte du jo faktisk godt..
Jeg søger ind her til feb, for der vil jeg gerne igang igen.. Og vi bor heldigvis meget billigt, så vi kan godt klare det på en su og løn/dagpenge hvis manden ikke kan få job nu her når han er færdig

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Åh det var da noget øv for hende når man lige tror at der virkelig sker noget..
Jeg tror også bare dette er snyd, og så er der jo altså lige to der skal skyde en krudtugle ud inden mig haha

Det er da ik sikkert de krudtugler er så ivrig som din

Det er oz kun fordi det passer dårligt at føde nu, så skal det nok passe bebsen melder sin ankomst

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Kofoed. skriver:

Dp længe i begge har det godt med at være hjemme, så bliv hjemme.

Det tænker jeg også.. Jeg kan sagtens holde det ud og intet er regelmæssigt, og der er ca de der 25 min mellem hver plukkeve.. Så indtil videre ser vi tv i sofaen og slapper den
Og har lige fået spist mine jordbær, MUMS.. Så nu er jeg godt tanket op hvis der sku ske ting og sager i nat

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Åh ja det fortalte du jo faktisk godt..
Jeg søger ind her til feb, for der vil jeg gerne igang igen.. Og vi bor heldigvis meget billigt, så vi kan godt klare det på en su og løn/dagpenge hvis manden ikke kan få job nu her når han er færdig

Hvor dejligt

Vil også gerne i gang hurtigst muligt, men kan jo være jeg kunne få et arbejde efter barslen, så jeg ikke skal i aktivering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.