Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hehe nej.. Derfor kommer jeg der stort set aldrig det er simpelthen for dyrt haha

Min kæreste vil faktisk gerne med i Ikea.. tror det er for at holde mig lidt i ørene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Min kæreste vil faktisk gerne med i Ikea.. tror det er for at holde mig lidt i ørene

Hahaahha fedt..
Her skal jeg blit nævne ikea, så er manden løbet sin vej. Han HADER at være i ikea, frdi der er så stort og det ikke bare kan gøres på kort tid haha

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hahaahha fedt..
Her skal jeg blit nævne ikea, så er manden løbet sin vej. Han HADER at være i ikea, frdi der er så stort og det ikke bare kan gøres på kort tid haha

Hehe min kæreste er ik en rigtig mand på det punkt.. Han tager gerne med i bilka, ikea og lignende.. Oz efter en lang arbejdsdag Elsker ham for at han gerne vil med

Anmeld

30. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hehe min kæreste er ik en rigtig mand på det punkt.. Han tager gerne med i bilka, ikea og lignende.. Oz efter en lang arbejdsdag Elsker ham for at han gerne vil med

Årh den dag det sker her tror jeg først bliver når der er tre torsdage i en uge..
Jeg kan med nød og næppe lokke ham med i bilka hver tredje måned når vi skal købe kød, men det er også fordi jeg love højt og helligt at vi kun kigger på kød og shaampoo tilbud... Hehe

Anmeld

31. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Årh den dag det sker her tror jeg først bliver når der er tre torsdage i en uge..
Jeg kan med nød og næppe lokke ham med i bilka hver tredje måned når vi skal købe kød, men det er også fordi jeg love højt og helligt at vi kun kigger på kød og shaampoo tilbud... Hehe

Uha 3 torsdage ligefrem Det er dælme ik tit det sker

Det sker endda jævnligt at han selv spørger om vi ik skal køre en tur i næstved storcenter eller i bilka Tror så heller ik jeg er den værste trunte at have med sådanne steder, måske derfor han synes det er lidt hyggeligt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.