Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det er da ik sikkert de krudtugler er så ivrig som din

Det er oz kun fordi det passer dårligt at føde nu, så skal det nok passe bebsen melder sin ankomst

Ja altså han har igennem hele graviditeten været en drillepind, så det ville ikke undre hverken mig eller kæresten at han kom nu, hvor det passer aller mest dårligt, set i forhold til de andre mindre dårlige tidspunkter haha..
Men hvis det er nu er det nu, og så kan jeg heldigvis tage sygeeksamener så på den måde er det jo okay når han melder sin ankomst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja altså han har igennem hele graviditeten været en drillepind, så det ville ikke undre hverken mig eller kæresten at han kom nu, hvor det passer aller mest dårligt, set i forhold til de andre mindre dårlige tidspunkter haha..
Men hvis det er nu er det nu, og så kan jeg heldigvis tage sygeeksamener så på den måde er det jo okay når han melder sin ankomst

Jeg hepper på ham

Synes snart vi savner nogle bebs'er i gruppen!

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Hvor dejligt

Vil også gerne i gang hurtigst muligt, men kan jo være jeg kunne få et arbejde efter barslen, så jeg ikke skal i aktivering

Ja det kunne da være lækkert hvis du kunne det...
Får du også bare su til du har været til sygeeksamen og er helt færdig? Eller hvordan?

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jeg hepper på ham

Synes snart vi savner nogle bebs'er i gruppen!

Ja hehe... Hep hep..
Men hvis jeg nu sku gå hen og føde nu, hører jeg vel rent faktisk til maj gruppen?
Ikke at jeg ville smutte, men teoretisk set hehe

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ja det kunne da være lækkert hvis du kunne det...
Får du også bare su til du har været til sygeeksamen og er helt færdig? Eller hvordan?

jeg tror stadig det stopper her til juli, men ved det faktisk ikke

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja hehe... Hep hep..
Men hvis jeg nu sku gå hen og føde nu, hører jeg vel rent faktisk til maj gruppen?
Ikke at jeg ville smutte, men teoretisk set hehe

Hov hov ingen afstikkere! Termin i juni bliver i juni-gruppen selvom bebs'en skulle komme i maj! eller i juli for den sags skyld

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeg tror stadig det stopper her til juli, men ved det faktisk ikke

Jeg fik nemlig at vide at hvis jeg sku til sygeeksamen ku jeg fortsætte med su (man skal vidst forlænge uddannelse på deres hjemmeside), men eftersom vi begge går på hf og har fået forskellige svar tænkte jeg dette måske også var forskelligt for os hehe

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hov hov ingen afstikkere! Termin i juni bliver i juni-gruppen selvom bebs'en skulle komme i maj! eller i juli for den sags skyld

Det vil jo også næsten være underligt at flytte gruppe når nu man har været i den i 8 mdrs tid..

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det vil jo også næsten være underligt at flytte gruppe når nu man har været i den i 8 mdrs tid..

Præcis og jeg er helt sikker på at hverken maj eller juli-grupperne er ligeså gode som vores junigruppe

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Præcis og jeg er helt sikker på at hverken maj eller juli-grupperne er ligeså gode som vores junigruppe

Der er ingen gruppe der slår vores sådan er det bare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.