Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Gør jeg også senere hvis ikke det er bedre

Kl tre så ringer du :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

pemiro

Nattøs skriver:

Kl tre så ringer du :-)

Ah nu må vi se.. Der er ca tyve min mellem plukkeveer, så det er jo laaaaang tid endnu hvis det er noget

Anmeld

27. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Åh lænepomade :/ tror jeg har brugt det fem gange i mit liv - ejer ikke sådan en.. Må håbe det går ellers må jeg sende manden i byen bagefter hvis det er nu.. Ellers må jeg få købt en i løbet af ugen..
Det er hermed skrevet på to do listen
Hvad med bleer, vaskeklude, stofbleer osv.. Skal man ha det med?

Nej nej, du skal ikke slæbe alt muligt med. 

De har alt til baby. 

Lidt tøj til dig og lidt til baby. 

Hårelastik/spænder

En juice/andet snack til dig og manden

KAMERA-vigtigt

Ellers behøver du absolut ikke mere. De har jo sæbe og lign. 

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

Nej nej, du skal ikke slæbe alt muligt med. 

De har alt til baby. 

Lidt tøj til dig og lidt til baby. 

Hårelastik/spænder

En juice/andet snack til dig og manden

KAMERA-vigtigt

Ellers behøver du absolut ikke mere. De har jo sæbe og lign. 

Okay. Så tror jeg lige je tømmer lidt ud af tasken igen haha
Kamera har vi i vores telefoner, så det er dem der kommer med, OG opladere hvis det trækker ud...

Anmeld

27. maj 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Ah nu må vi se.. Der er ca tyve min mellem plukkeveer, så det er jo laaaaang tid endnu hvis det er noget

Hihi jo jo men så ved de det jo :-)

Anmeld

27. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Okay. Så tror jeg lige je tømmer lidt ud af tasken igen haha
Kamera har vi i vores telefoner, så det er dem der kommer med, OG opladere hvis det trækker ud...

God ide. 

Det er jo forskelligt hva folk synes, men jeg synes det et overdrevet med morgenkåbe, hårshampoo, bodyshampoo, balsam og diverse. 

Måske en deo og hårbørste, men ja. Jeg ville ikke dø, hvis jeg ikke lige havde det med det samme. 

Hospitalet har fine bomuldstrusser og strømper (og andet tøj), så det behøver man heller ikke i mine øjne. 

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

God ide. 

Det er jo forskelligt hva folk synes, men jeg synes det et overdrevet med morgenkåbe, hårshampoo, bodyshampoo, balsam og diverse. 

Måske en deo og hårbørste, men ja. Jeg ville ikke dø, hvis jeg ikke lige havde det med det samme. 

Hospitalet har fine bomuldstrusser og strømper (og andet tøj), så det behøver man heller ikke i mine øjne. 

Jeg snupper en rejseshampoo med, den fylder intet, og så mine hyggestrømper - de er så rare
Men ja jeg har heller intet mod hospitalstøj..
Tar bare ammebluse, bh og så mine afslapningsbukser med til hjemturen det må være fint. Ellers må kæresten hente noget, vi bor kun ti min på cykel fra ouh så det er ikke verdens undergang

Anmeld

27. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Jeg snupper en rejseshampoo med, den fylder intet, og så mine hyggestrømper - de er så rare
Men ja jeg har heller intet mod hospitalstøj..
Tar bare ammebluse, bh og så mine afslapningsbukser med til hjemturen det må være fint. Ellers må kæresten hente noget, vi bor kun ti min på cykel fra ouh så det er ikke verdens undergang

Det lyder som en rigtig god ide. 

Hvordan står det til med 'veerne'/smerterne? 

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

Det lyder som en rigtig god ide. 

Hvordan står det til med 'veerne'/smerterne? 

Det er det samme som før.. Der får ca en tyve 25 min mellem og de varer i omkring et min..
Og nu synes jeg at jeg konstant er øm foran, ikke noget der gør decideret obdt bare øm
, sådan som om der også sker noget mellem plukkeveer? Det er altså for mærkeligt..

Anmeld

27. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Det er det samme som før.. Der får ca en tyve 25 min mellem og de varer i omkring et min..
Og nu synes jeg at jeg konstant er øm foran, ikke noget der gør decideret obdt bare øm
, sådan som om der også sker noget mellem plukkeveer? Det er altså for mærkeligt..

ja det lyder da interessant.

Der er nok ikke så meget andet end a håbe og se hvad der sker...

for som du selv siger, det kan jo sagtens være noget snyde/modnings halløj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.