Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

ja det lyder da interessant.

Der er nok ikke så meget andet end a håbe og se hvad der sker...

for som du selv siger, det kan jo sagtens være noget snyde/modnings halløj.

Ja præcis.. Og det er også det jeg vælger at tro på det er , indtil andet er bevist
Så bliver jeg da i hvert fald ikke skuffet.. Men puuuuh hvor det dog niver... Selvom jeg slapper af endda :/ øv..
Tror jeg må trøste mig med endnu en cola ( man er el lidt "svag" når man er gravid), selvom det ikke er så sundt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Ja præcis.. Og det er også det jeg vælger at tro på det er , indtil andet er bevist
Så bliver jeg da i hvert fald ikke skuffet.. Men puuuuh hvor det dog niver... Selvom jeg slapper af endda :/ øv..
Tror jeg må trøste mig med endnu en cola ( man er el lidt "svag" når man er gravid), selvom det ikke er så sundt...

sir du mens jeg spiser min nutellamad

Nyd du det, og forkæl dig selv.

Vi er vel gravide og skal have det godt.

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

sir du mens jeg spiser min nutellamad

Nyd du det, og forkæl dig selv.

Vi er vel gravide og skal have det godt.

Det tænker jeg også haha
En skam vi intet lækkert har her, udover jordbær med fløde, men dem har jef lovet at vente med at spise til kæresten kan være med.. Kom nemlig til at spise en hel bakke igår for
Mig selv... Ups haha

Anmeld

27. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Det tænker jeg også haha
En skam vi intet lækkert har her, udover jordbær med fløde, men dem har jef lovet at vente med at spise til kæresten kan være med.. Kom nemlig til at spise en hel bakke igår for
Mig selv... Ups haha

hahah, hvor er det lækkert.

hvis der kommer mere optakt, synes jeg du skal se om du kan få noget brød/pasta eller lign i dig også, så du har en god bund.

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

hahah, hvor er det lækkert.

hvis der kommer mere optakt, synes jeg du skal se om du kan få noget brød/pasta eller lign i dig også, så du har en god bund.

Uh pasta med smør.... Tror vidst lige jeg skal i køkkenet!!!

Anmeld

27. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Uh pasta med smør.... Tror vidst lige jeg skal i køkkenet!!!

Husk a citerer når du har noget opdate, så vi (JEG) kan følge med.

Og så håber jeg du får en god eftermiddag

Anmeld

27. maj 2012

Aagaard

Ikke for at tage modet fra dig men "bare" fordi du længe har uregelmessige veer kan det sagtens være fødslen.
Jeg havde uregelmessige veer de første 12 timer fra 04-16 ca - Vi kom ud på Skejby kl ca 17 og der havde jeg kun haft regelmessige veer i 1 time og var 6cm åben

Hvordan går det?

Jeg er SÅ spændt på dine vejne!

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

Husk a citerer når du har noget opdate, så vi (JEG) kan følge med.

Og så håber jeg du får en god eftermiddag

Jeg skal nok huske at citere

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Aagaard skriver:

Ikke for at tage modet fra dig men "bare" fordi du længe har uregelmessige veer kan det sagtens være fødslen.
Jeg havde uregelmessige veer de første 12 timer fra 04-16 ca - Vi kom ud på Skejby kl ca 17 og der havde jeg kun haft regelmessige veer i 1 time og var 6cm åben

Hvordan går det?

Jeg er SÅ spændt på dine vejne!

Der er stadig langt imellem men det niver stadig og har samme smerte som før.. Så ingen ændringer..
Jeg regner med at ringe i aften efter aftensmad hvis der ikke er forbedring hvis man kan sige sådan

Anmeld

27. maj 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Der er stadig langt imellem men det niver stadig og har samme smerte som før.. Så ingen ændringer..
Jeg regner med at ringe i aften efter aftensmad hvis der ikke er forbedring hvis man kan sige sådan

Hihi synes jeg sagde kl 3 hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.