Det slog mig lige :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Princesspigen skriver:

jeg mener personligt (ikke for at støde nogle) at man skal passe på man ikke bliver for pyldret med alt det der..

jeg bruger samme drodukter som før jeg blev gravid.. dog ikke parfume da min næse er blevet meget sart og jeg hurtigt får kvalme..

havde fx i onsdags hårlak i, make op på og sådan nogle ting..

(og nej jeg vil ikke dømmes for mit valg )

Dømmer dig ikke  syntes det er helt fint. Ville selv hade at jeg aboslut SKULLE til og blive fanatisk, sådan er jeg bare ikke af natur med sådan nogle ting og ville finde det irriterende at skulle ændre min livsstil fuldstændig.

Ville bare hører om ALLE havde det sådan at man SKULLE ændre alt for barnets skyld, eller om det er i orden bare at gå op i det mest væsentlige . Barnet kan jo netop også bliver allergisk fordi man passer alt for meget på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Princesspigen

Norman skriver:

Dømmer dig ikke  syntes det er helt fint. Ville selv hade at jeg aboslut SKULLE til og blive fanatisk, sådan er jeg bare ikke af natur med sådan nogle ting og ville finde det irriterende at skulle ændre min livsstil fuldstændig.

Ville bare hører om ALLE havde det sådan at man SKULLE ændre alt for barnets skyld, eller om det er i orden bare at gå op i det mest væsentlige . Barnet kan jo netop også bliver allergisk fordi man passer alt for meget på.

thoms op..

dejligt at jeg ikke er den eneste der har den holdning..

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Uanset hvad, hvis du opsøger eksperter, så sørg for at få ordentligt svar på de ting, du spørger om og lad dig ikke affeje med ligegyldigheder.

Det lærte jeg på den hårde måde!

Det var mig der stod bag denne her:  https://www.baby.dk/debat/171413pi1/stil-shopping-skoenhed/er-jeg-virkelig-saa-dum-d.aspx  

Udover det, så bruger jeg altså også makeup en sjælden gang imellem... Ingen parfume dog. Jeg synes, det er overflødigt nu, da jeg normalt ikke stinker så slemt... Høhø.

Anmeld

21. maj 2012

FrkLarsen

Norman skriver:

Nu hvor jeg er gravid, så kan jeg ikke længere gå med parfume, sminke osv 

Hvad så med andre ting? Såsom hårshampoo, creme og alt sådan noget. Jeg kan ikke bare bruge hvad som helst, har både sart hår og sart hud, så er faktisk lidt fortvivlet lige nu 

Hvad gør i ?

Jeg brugte sjældent makeup under min graviditet, men lidt mascara skader sku ikke 

Shampoo osv der brugte jeg det som jeg altid har brugt (sanex, panthene), de parfumefri produkter fungere bare ikke på mig, jeg tørre ud hvis man kan sige det. 

Parfume brugte jeg udenpå tøjet 

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Ilya skriver:

Uanset hvad, hvis du opsøger eksperter, så sørg for at få ordentligt svar på de ting, du spørger om og lad dig ikke affeje med ligegyldigheder.

Det lærte jeg på den hårde måde!

Det var mig der stod bag denne her:  https://www.baby.dk/debat/171413pi1/stil-shopping-skoenhed/er-jeg-virkelig-saa-dum-d.aspx  

Udover det, så bruger jeg altså også makeup en sjælden gang imellem... Ingen parfume dog. Jeg synes, det er overflødigt nu, da jeg normalt ikke stinker så slemt... Høhø.

Ja jeg læste godt dit indlæg, var faktisk lidt i chok, jeg skulle da nok fortælle dem en ting eller to hvis det var mig ..

Jeg bruger KUN mascare til dagligt, gider ikke stå og bruge en masse tid på sminke, så det er jo så nemt , ville bare være ked af at undevære deo og parfume, men så må jeg have gang i en god deo

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

FrkLarsen skriver:

Jeg brugte sjældent makeup under min graviditet, men lidt mascara skader sku ikke 

Shampoo osv der brugte jeg det som jeg altid har brugt (sanex, panthene), de parfumefri produkter fungere bare ikke på mig, jeg tørre ud hvis man kan sige det. 

Parfume brugte jeg udenpå tøjet 

Lige præcis, tak ! Tørre ud er de helt rigtige ord, jeg tørre nemlig ud, min hud og mit hår gider ikke det lort

Anmeld

21. maj 2012

Frøken J.

EKBJ skriver:

Altså i min graviditet har jeg bare gjort som jeg gjorde før jeg blev gravid og min lille dreng fejler altså ikke noget.. 

.... Endnu

Anmeld

21. maj 2012

FrkLarsen

Norman skriver:

Lige præcis, tak ! Tørre ud er de helt rigtige ord, jeg tørre nemlig ud, min hud og mit hår gider ikke det lort

Jeg har aldrig være hellig på den måde 

Så jeg ville gøre som jeg altid har gjort 

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Norman skriver:

Ja jeg læste godt dit indlæg, var faktisk lidt i chok, jeg skulle da nok fortælle dem en ting eller to hvis det var mig ..

Jeg bruger KUN mascare til dagligt, gider ikke stå og bruge en masse tid på sminke, så det er jo så nemt , ville bare være ked af at undevære deo og parfume, men så må jeg have gang i en god deo

Ja, det ville jeg også ønske jeg havde gjort! Når man står i det, som uerfaren, og bliver irettesat af "eksperterne" er det bare nemt at tænke, "nå det må de jo vide bedre end jeg gør"... Så det var først bagefter (faktisk da jeg fik svar fra jer andre herinde) at jeg blev rigtig sur på dem.

En mascara tror jeg nu heller ikke der sker alverden ved, det er vel mere hvis man lægger stor krigsmaling hver dag, det bliver noget værre noget. Jeg ved det ikke, men som du selv skrev før, skal man også passe på med ikke at blive for hysterisk.

Jeg bruger sådan en neutral Sanex roll-on deo. Den fungerer fint for mig.... og når jeg så ikke bruger parfume, går jeg vel bare rundt og lugter lidt af... mig. Det må så være godt nok indtil videre.

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Frøken J. skriver:

.... Endnu

Haha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.