Norman skriver:
Ja jeg læste godt dit indlæg, var faktisk lidt i chok, jeg skulle da nok fortælle dem en ting eller to hvis det var mig
..
Jeg bruger KUN mascare til dagligt, gider ikke stå og bruge en masse tid på sminke, så det er jo så nemt
, ville bare være ked af at undevære deo og parfume, men så må jeg have gang i en god deo 
Ja, det ville jeg også ønske jeg havde gjort! Når man står i det, som uerfaren, og bliver irettesat af "eksperterne" er det bare nemt at tænke, "nå det må de jo vide bedre end jeg gør"... Så det var først bagefter (faktisk da jeg fik svar fra jer andre herinde) at jeg blev rigtig sur på dem. 
En mascara tror jeg nu heller ikke der sker alverden ved, det er vel mere hvis man lægger stor krigsmaling hver dag, det bliver noget værre noget. Jeg ved det ikke, men som du selv skrev før, skal man også passe på med ikke at blive for hysterisk.
Jeg bruger sådan en neutral Sanex roll-on deo. Den fungerer fint for mig.... og når jeg så ikke bruger parfume, går jeg vel bare rundt og lugter lidt af... mig. Det må så være godt nok indtil videre. 
Anmeld