Det slog mig lige :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

nathja

Norman skriver:

Nu hvor jeg er gravid, så kan jeg ikke længere gå med parfume, sminke osv 

Hvad så med andre ting? Såsom hårshampoo, creme og alt sådan noget. Jeg kan ikke bare bruge hvad som helst, har både sart hår og sart hud, så er faktisk lidt fortvivlet lige nu 

Hvad gør i ?

nu har jeg været gravid 3 gange og har fået 3 fine unger ud af det, og jeg har på intet tidspunkt brugt "særlige" mærker i noget. jeg har da gået med makeup ikke hverdag for jeg har været hjemme hele tiden men når jeg skulle ud, har brugt parfume og deo hver dag, vasket i almindeligt vaskemiddel og kan da ikke se problemet. min mor gjorde da det samme og det samme gjorde hendes mor før hende og det er der da ikke sket noget som helst ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Moar2011

Norman skriver:

Hvad så med andre ting? Såsom hårshampoo, creme og alt sådan noget. Jeg kan ikke bare bruge hvad som helst, har både sart hår og sart hud, så er faktisk lidt fortvivlet lige nu 

Hvad gør i ?

Hmm ..

jeg tog ikk forbehold til disse ting ..

dog er jeg ikke en makeup dukke og heller ikke med parfume ..

men rull on og lidt makeup havde jeg tit på og så et par strint parfume på trøjen ..

Anmeld

21. maj 2012

maria_wlt

Norman skriver:

Hvad gør i ?

Jeg ved godt at mange siger... " Jeg farvede mit hår, brugte parfume som før osv, og mit barn fejler ingenting"... Jeg er SLET ikke tilhænger af den udtalelse for det kan personen SLET ikke vide om baby har.. i fremtiden..

Jeg synes sku kun at det er FLOT at man tager HENSYN til baby da der er så meget LORT i alle de ting vi bruger.

Baby har IKKE brug for/tåle parfume i al den tid han/hun levet. Han/hun vil gøre det i stride strømme når han/hun når de 14 år så hvorfor ikke skåne dem for det indtil da??

Skær ned hvor du kan og gi din baby det BEDSTE  

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

nathja skriver:

nu har jeg været gravid 3 gange og har fået 3 fine unger ud af det, og jeg har på intet tidspunkt brugt "særlige" mærker i noget. jeg har da gået med makeup ikke hverdag for jeg har været hjemme hele tiden men når jeg skulle ud, har brugt parfume og deo hver dag, vasket i almindeligt vaskemiddel og kan da ikke se problemet. min mor gjorde da det samme og det samme gjorde hendes mor før hende og det er der da ikke sket noget som helst ved.

Nej det var også hvad min mor sagde. Hun gjorde som hun altid har gjort ogh det har min mormor også, så hun kunne heller ikke se hvorfor man pludselig skulle gå så meget op i det 

Men tager snakken med kæresten, så må vi se hvor meget vi skal gå op og ikke gå op i 

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Babyklar skriver:

Hmm ..

jeg tog ikk forbehold til disse ting ..

dog er jeg ikke en makeup dukke og heller ikke med parfume ..

men rull on og lidt makeup havde jeg tit på og så et par strint parfume på trøjen ..

Bruger også kun mascare, deo og parfume  Men syntes bare jeg er så kedelig uden den mascare og ville da helst ikke undvære den.

men snakker lige med kæresten om det 

Anmeld

21. maj 2012

nathja

Norman skriver:

Nej det var også hvad min mor sagde. Hun gjorde som hun altid har gjort ogh det har min mormor også, så hun kunne heller ikke se hvorfor man pludselig skulle gå så meget op i det 

Men tager snakken med kæresten, så må vi se hvor meget vi skal gå op og ikke gå op i 

jeg synes det er at sygeliggøre en graviditet at sige at nu skal man passe på det ene og det andet, dog har jeg ikke rørt kattebakkerne i nogen af graviditeterne. alt andet har jeg brugt i samme omfang som før, og alle mine minimonstre er da helt igennem som de skal være.

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

maria_wlt skriver:

Jeg ved godt at mange siger... " Jeg farvede mit hår, brugte parfume som før osv, og mit barn fejler ingenting"... Jeg er SLET ikke tilhænger af den udtalelse for det kan personen SLET ikke vide om baby har.. i fremtiden..

Jeg synes sku kun at det er FLOT at man tager HENSYN til baby da der er så meget LORT i alle de ting vi bruger.

Baby har IKKE brug for/tåle parfume i al den tid han/hun levet. Han/hun vil gøre det i stride strømme når han/hun når de 14 år så hvorfor ikke skåne dem for det indtil da??

Skær ned hvor du kan og gi din baby det BEDSTE  

Ja og derfor tager jeg også lige snakken med kæresten om hvad vi skal gå op i og hvad vi ikke skal gå op i.

Syntes selv at jeg vil skifte vaskemiddel og opvaskemiddel ud, sådan at tøj og sådan ikke er tilsnusket med alt muligt.

Men mascaren bliver nok hvor den er  

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

nathja skriver:

jeg synes det er at sygeliggøre en graviditet at sige at nu skal man passe på det ene og det andet, dog har jeg ikke rørt kattebakkerne i nogen af graviditeterne. alt andet har jeg brugt i samme omfang som før, og alle mine minimonstre er da helt igennem som de skal være.

Altså jeg har da taget mine forholdsregler. Inden graviditeten der gjorde jeg alt for at få min gamle hårfarve tilbage så jeg ikke skulle farve hår eller rende rundt og ligne lort - så det er jeg rigtig glad for da jeg under ingen omstændigheder ville farve hår under min graviditet 

Vaskemiddel og opvaskemiddel bliver også skiftet ud, men mascaren og shampooen bliver hvor de er  ..

Anmeld

21. maj 2012

Kløver

Det er jo op til en selv
Jeg kunne ikke bruge neutral shampoo, da det fuldstændig ødelagde mit hår, blev som hø, så jeg brugte almindelig shampoo. Jeg går normalt ikke med make up, men du kan jo begrænse det, og feks kun bruge det mest "nødvendige" feks lidt mascara, osv
Tillykke med spiren

Jeg har selv begge gang, men især 2 gang også husket, alt med måde, og at man jo også skal kunne leve og være til selvom man venter sig, så den søde ventetid ikke bludselig bliver for sur af begrænsninger, og løftede pegefingre

Anmeld

21. maj 2012

nathja

Norman skriver:

Altså jeg har da taget mine forholdsregler. Inden graviditeten der gjorde jeg alt for at få min gamle hårfarve tilbage så jeg ikke skulle farve hår eller rende rundt og ligne lort - så det er jeg rigtig glad for da jeg under ingen omstændigheder ville farve hår under min graviditet 

Vaskemiddel og opvaskemiddel bliver også skiftet ud, men mascaren og shampooen bliver hvor de er  ..

jeg fik da farvet hår hver 3.måned  gennem mine graviditeter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.