Det slog mig lige :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.796 visninger
81 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Nu hvor jeg er gravid, så kan jeg ikke længere gå med parfume, sminke osv 

Hvad så med andre ting? Såsom hårshampoo, creme og alt sådan noget. Jeg kan ikke bare bruge hvad som helst, har både sart hår og sart hud, så er faktisk lidt fortvivlet lige nu 

Hvad gør i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Trine89

Norman skriver:

Hvad så med andre ting? Såsom hårshampoo, creme og alt sådan noget. Jeg kan ikke bare bruge hvad som helst, har både sart hår og sart hud, så er faktisk lidt fortvivlet lige nu 

Hvad gør i ?

Til særlige lejligheder brugte jeg make-up (dog kun mascare og eye-liner) og så sprøjtede jeg lidt parfume på trøjen inden jeg tog den på.. 

med hensyn til håret og hud, der brugte jeg neutral eller anglemark. og hver tjede gang jeg vaskede hår brugte jeg alt den hårkur som jeg altid har brugt, eller kunne jeg ikke rede mit hår ud til sidst.  

Men jeg tror en huske "regle" for det er bare helst uden parfume og parabener  

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Trine89 skriver:

Til særlige lejligheder brugte jeg make-up (dog kun mascare og eye-liner) og så sprøjtede jeg lidt parfume på trøjen inden jeg tog den på.. 

med hensyn til håret og hud, der brugte jeg neutral eller anglemark. og hver tjede gang jeg vaskede hår brugte jeg alt den hårkur som jeg altid har brugt, eller kunne jeg ikke rede mit hår ud til sidst.  

Men jeg tror en huske "regle" for det er bare helst uden parfume og parabener  

Neutral og mig er bare ikke venner  både mit hår og min hud føles så tør og træls ..

Nu går jeg også kun med mascare til dagligt, men ville da gerne at jeg ikke skulle rende rundt og lugte af sved hele sommeren 

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

Norman skriver:

Hvad gør i ?

Jeg siger alt med måde.. Jeg har holdt mig til min normale shampoo og lidt parfume men tilgengæld bruger jeg uden parfume i vaskepulver, sæbe, roll-on deo osv. Tror det er vigtigt man ik går helt banjo og forbyder ALT bare fordi man er gravid.. Bare man passer på sig selv og den lille 

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

Jeg siger alt med måde.. Jeg har holdt mig til min normale shampoo og lidt parfume men tilgengæld bruger jeg uden parfume i vaskepulver, sæbe, roll-on deo osv. Tror det er vigtigt man ik går helt banjo og forbyder ALT bare fordi man er gravid.. Bare man passer på sig selv og den lille 

Tak, tænkte nemlig også at hvis man nu bare passer lidt på at så har man det gjort lidt til at man ikke er stor forbruger af allergifremkaldende ting 

Anmeld

21. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Selvføljelig ka du gå med makeup!! Du behøver jo bare ik at overdrive med det! Jeg bruger altid puder og mascara. 

Jeg er gået over til de lilla striber fra Matas og syntes faktisk at de er rigtig gode. Både deres shampo, balcam og creme! 

Parfume bruger jeg alligevel altid kun på tøjet, hvis jeg bruger det! Vh stine

Anmeld

21. maj 2012

Trine89

Norman skriver:

Neutral og mig er bare ikke venner  både mit hår og min hud føles så tør og træls ..

Nu går jeg også kun med mascare til dagligt, men ville da gerne at jeg ikke skulle rende rundt og lugte af sved hele sommeren 

Så kan du evt købe dig en Roll-on.. sår'n en anti halløj..

Jeg tror nok jeg brugte en fra rexzona (eller hvordan det nu staves)

Anmeld

21. maj 2012

Flowers

Norman skriver:

Hvad gør i ?

Jeg vil også sige alt med måde Jeg har aldrig været den store bruger af make-up mm, så er ikke det store prob for mig. Men ellers bruger jeg fx matas creme deo med noget duft... ved ikke hvor "ulovligt" det er, men som andre siger, alt med måde

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Trine89 skriver:

Så kan du evt købe dig en Roll-on.. sår'n en anti halløj..

Jeg tror nok jeg brugte en fra rexzona (eller hvordan det nu staves)

Ja har også sådan en i forvejen. 

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

Norman skriver:

Tak, tænkte nemlig også at hvis man nu bare passer lidt på at så har man det gjort lidt til at man ikke er stor forbruger af allergifremkaldende ting 

Hvis man forbyder sig selv alt så bliver det godt nok nogle laaaange 9 mdr.

Synes iøvrigt Nivea laver nogle gode. holdbare roll-on deo'er der aktiveres når man sveder. Helt neutral duft så man kan kombinere den med lidt parfume (Som jeg iøvrigt sprøjter i håret, det undgår huden og holder længere!) Det er guld værd så man ik lugter af gnu bare fordi man er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.