Det slog mig lige :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

EKBJ skriver:

Altså i min graviditet har jeg bare gjort som jeg gjorde før jeg blev gravid og min lille dreng fejler altså ikke noget.. 

Nej tænker da heller ikke at der sker noget, men vil heller ikke betegnes af andre som en dårlig mor.  Kan egentligt ikke se at der er noget problem i det medmindre man virkelig virkelig overdriver og f.eks. farver hår hver måned osv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Alt med måde - man skal ikke gøre alt til et problem "bare" fordi, at man bliver gravid.

Du kan sagtens gå med makeup, skift evt shampo/balsom ud med Neutral og brug parefume på dit tøj.

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

tarkoflen skriver:

Jeg har ikke prøvet shampoo og balsam, men det vil jeg gøre, næste gang jeg skal have shampoo

Jeg tror at man skal sige alt med måde, hvis du skal et eller andet, hvor du gerne vil have parfume på, så sprøjt det på tøjet.

kan bare ikke se forskellen, parfumen kan da gå igennem tøjet 

Anmeld

21. maj 2012

EKBJ

Norman skriver:

Nej tænker da heller ikke at der sker noget, men vil heller ikke betegnes af andre som en dårlig mor.  Kan egentligt ikke se at der er noget problem i det medmindre man virkelig virkelig overdriver og f.eks. farver hår hver måned osv 

Hvorfor skulle du blive betegnet som en dårlig mor? Der er så mange kvinder der slet ikke følger dette...

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

EKBJ skriver:

Hvorfor skulle du blive betegnet som en dårlig mor? Der er så mange kvinder der slet ikke følger dette...

Mennesker er så underlige og har mange mærkelige meninger   derfor

Anmeld

21. maj 2012

EKBJ

Norman skriver:

Mennesker er så underlige og har mange mærkelige meninger   derfor

Tja, sådan er der da nogen der er 

Anmeld

21. maj 2012

tarkoflen

Norman skriver:

kan bare ikke se forskellen, parfumen kan da gå igennem tøjet 

Hvis du sprøjter det på tøjet før du tager det på, så kommer det mest på tøjet.

Men ja selvfølgelig kommer der også lidt på kroppen, men ikke så meget, som hvis du sprøjter det direkte på huden...

Men altså alt med måde, man skal jo ikke gå i hi og føle sig grim hele sin graviditet

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

tarkoflen skriver:

Hvis du sprøjter det på tøjet før du tager det på, så kommer det mest på tøjet.

Men ja selvfølgelig kommer der også lidt på kroppen, men ikke så meget, som hvis du sprøjter det direkte på huden...

Men altså alt med måde, man skal jo ikke gå i hi og føle sig grim hele sin graviditet

Ja okay, det er selvføleglig rigtig nok 

Og nej, ville nemlig ikke rende rundt og ligne en idiot hele min graviditet hehe 

Anmeld

21. maj 2012

MorDk

Alt med måde...

Det er heller ikke sundt at gå ude på gaden og trække vejret!

Jeg bruger parfume, sminke, shampoo osv. Jeg lever rimlig normalt.... som jeg plejer. Det jeg har valgt fra ER:

• Hårfarvning
  • Passiv rygning (ryger ikke selv)
  • Alkohol

Jeg har en sund og rask dreng og venter nu en lille pige...

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Norman skriver:

Nu hvor jeg er gravid, så kan jeg ikke længere gå med parfume, sminke osv 

Hvad så med andre ting? Såsom hårshampoo, creme og alt sådan noget. Jeg kan ikke bare bruge hvad som helst, har både sart hår og sart hud, så er faktisk lidt fortvivlet lige nu 

Hvad gør i ?

Jeg brugte mascara hver dag, creme og shampo har jeg næsten altid brugt øko eller i hvertfald uden parabener og parfume.. Jeg brugte os mineral pudder fra nilens jord.. Det eneste jeg fuldstændig undgik var selvbruner, hårlak, neglak og harfarve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.