Det slog mig lige :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

nathja

Missq4 skriver:

det samme her har bare kun to og en på vej

nemlig tror det er hvad man gør det til, hvor langt er du med din spire?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

lhn89

MilleMus1988 skriver:

må ærligt indrømme at jeg ikk gav det en tanke noget som helst

jeg har aldrig været typen der har gået med extremt meget makeup,
har kun gået med eyeliner og lidt puder på ansigtet, men min deo og parfume har jeg stadig brugt som jeg plejer hver dag
og det samme med sæbe og så videre ,.

jeg tror på at man gør børnene mere syge af at være for sterile og forsigtige

og mine 2 drenge fejler skam ingen ting

det eneste jeg har holdt mig 100 % fra er alkohol og rygning
ellers har jeg levet som jeg plejer

Det er selvfølgelig helt op til folk, hvordan de vælger at bruge de forskellige produkter eller ej 

Jeg mener dog at der er forskel på hvordan man definere sterile og forsigtige. Jeg vælger at udsætte min datter for så få kemikalier som overhovedet muligt, men det er ikke det samme som at jeg ikke udsætter hende for bakterier. Hun får masser af "naturlig bakterier" gennem leg (fx. med andre børn, alt det sand og jord der kommer i munden, leg med dyr osv.) og derudover er vores hjem sjældent 100% rent 

For mener også, at man skal passe på, at børn ikke for nok bakterier, da der derved nemmere kan blive syge.

(her evt. en arktikel om det   http://www.mama.dk/sitecore/content/websites/mama,-d-,dk/Forside/Boern/Sundhed/boern%20faar%20for%20lidt%20snavs.aspx )

Anmeld

22. maj 2012

Missq4

nathja skriver:

nemlig tror det er hvad man gør det til, hvor langt er du med din spire?

ja det tror jeg osse jeg er 6+3 så er ikke så langt endnu og syntes bare at ugerne går lannngesomt vil gerne der hen hvor man kan begynde at mærke liv det er bare det bedste

Anmeld

22. maj 2012

nathja

Missq4 skriver:

ja det tror jeg osse jeg er 6+3 så er ikke så langt endnu og syntes bare at ugerne går lannngesomt vil gerne der hen hvor man kan begynde at mærke liv det er bare det bedste

med min nr. 3 mærkede jeg liv allerede i uge 11 det var helt vildt tilgengæld synes jeg bare at selve graviditeten var hamrende lang fordi jeg har haft mærket ham så tidligt, så det kan også give bagslag

Anmeld

22. maj 2012

Missq4

nathja skriver:

med min nr. 3 mærkede jeg liv allerede i uge 11 det var helt vildt tilgengæld synes jeg bare at selve graviditeten var hamrende lang fordi jeg har haft mærket ham så tidligt, så det kan også give bagslag

ja det kunne jeg godt forstille mig men syntes nu det er super hyggeligt at mærke dem

Anmeld

22. maj 2012

nathja

Missq4 skriver:

ja det kunne jeg godt forstille mig men syntes nu det er super hyggeligt at mærke dem

det er også helt super

Anmeld

22. maj 2012

EKBJ

maria_wlt skriver:

HØRT..

Virkelig også mit HADE argument.. 

Hvorfor er det SÅ slemt at være "pyldret/hysterisk" som det bliver kaldt??

Vi lever i en verden hvor de er alt muligt LORT i alt hvad vi røre ved..

Hvorfor vil nogen ikke det BEDSTE for det barn de kalder ønskebarn?

Jeg ved at jeg pisser mange af men jeg synes godt nok ikke at man kan være det BEKENDT overfor det menneske man bære.. 

Smider kemikaler og røg ned til et lille foster og så forsvare det med "Det døde jeg ikke af".. 

Nu var det min kommentar der blev svaret på.. og vil lige sige at jeg altså kun brugte roll-on deo og mascara inden jeg blev gravid og imens.. 

Anmeld

22. maj 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Jamen altså! Det er bare mit hadeargument.. Eller "mine forældre røg under graviditeten, jeg fejler intet". Men at ens barn ikke fejler noget, betyder jo ikke, at der ikke stadig er en risiko for udvikling af allergi, og sålænge ens børn ikke er ældre, kan man ikke vide, om de senere vil være disponeret for allergi

Åh hvor har du ret, det er bare uvidenhed på så højt plan at det gør helt ondt Jeg levede efter den at jeg ikke ville bruge ting som parfume osv da jeg heller aldrig ku finde på at gi min baby parfume på.. Man skylder sig barn at tage hensyn

Anmeld

22. maj 2012

Miin'Baby'Mus

MilleMus1988 skriver:

må ærligt indrømme at jeg ikk gav det en tanke noget som helst

jeg har aldrig været typen der har gået med extremt meget makeup,
har kun gået med eyeliner og lidt puder på ansigtet, men min deo og parfume har jeg stadig brugt som jeg plejer hver dag
og det samme med sæbe og så videre ,.

jeg tror på at man gør børnene mere syge af at være for sterile og forsigtige

og mine 2 drenge fejler skam ingen ting

det eneste jeg har holdt mig 100 % fra er alkohol og rygning
ellers har jeg levet som jeg plejer

Ja jeg er også bange for at det hele bliver FOR rent, har læst at selv det at alt er allergivenligt og rent kan være en ligeså stor skade overfor børn da deres immunforsvar så bare ikke har det behov for at bygge sig op til at kæmpe imod sådanne ting.

Derfor tror jeg at jeg laver en 50/50, vil ikke være hysterisk, men vil passe på 

Anmeld

22. maj 2012

simone_jacobsen

Norman skriver:

Neutral og mig er bare ikke venner  både mit hår og min hud føles så tør og træls ..

Nu går jeg også kun med mascare til dagligt, men ville da gerne at jeg ikke skulle rende rundt og lugte af sved hele sommeren 

Du kan på apoteket købe en Vichy roll-on uden noget som helst i, den koster 114kr. men den er god - og holder i 48timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.