Det slog mig lige :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Mother-love

Jeg gik med make up, parfume og vaskede mig somjeg plejede. Alt med måde men der er ikke nogen grund til at bliver hysterisk.
Jeg synes personligt at de kvinder der stopper med alt fordi de er gravide er alt for hysteriske.

Det er jo ikke sygdom at være gravid, og jeg ville dæmme da ikke gå og lugte i 9 mdr bare fordi jeg var gravid.
Og nu havde jeg før jeg blev gravid aldrig problemer med svedlugt men da jeg blev gravid og efter jeg har født kan jeg godt lugte af sved.
Så ned gør alt med måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

nathja skriver:

jeg fik da farvet hår hver 3.måned  gennem mine graviditeter

Ja men det ville jeg bare ikke. Kan jo selv lugte hvor slemt det er med kemikalier i hårfarve, så det var noget jeg valgte fra, at andre gøre det - ja det må de selv om 

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

michelledam skriver:

Jeg gik med make up, parfume og vaskede mig somjeg plejede. Alt med måde men der er ikke nogen grund til at bliver hysterisk.
Jeg synes personligt at de kvinder der stopper med alt fordi de er gravide er alt for hysteriske.

Det er jo ikke sygdom at være gravid, og jeg ville dæmme da ikke gå og lugte i 9 mdr bare fordi jeg var gravid.
Og nu havde jeg før jeg blev gravid aldrig problemer med svedlugt men da jeg blev gravid og efter jeg har født kan jeg godt lugte af sved.
Så ned gør alt med måde

Tak, ville også bare hører ad hvad tankerne herinde var omkring det . Vil ikke være hysterisk, men vil tænke over det 

Anmeld

21. maj 2012

nathja

Norman skriver:

Ja men det ville jeg bare ikke. Kan jo selv lugte hvor slemt det er med kemikalier i hårfarve, så det var noget jeg valgte fra, at andre gøre det - ja det må de selv om 

jeg fik det gjort ved frisør og sad under udsugning hele tiden kunne ikke lugte noget, men ja hver sige lyster ..

Anmeld

21. maj 2012

maria_wlt

Norman skriver:

Ja og derfor tager jeg også lige snakken med kæresten om hvad vi skal gå op i og hvad vi ikke skal gå op i.

Syntes selv at jeg vil skifte vaskemiddel og opvaskemiddel ud, sådan at tøj og sådan ikke er tilsnusket med alt muligt.

Men mascaren bliver nok hvor den er  

Du kan få masser af vaskepulver som ikke koster kassen og hedder Neutral.. der er flere og flere produkter UDEN parfume

Meget klogt... Baby og børn skal dufte af dem selv 

Mascare kan jeg ikke se problemet i..

Anmeld

21. maj 2012

MortilCilas

Norman skriver:

Nu hvor jeg er gravid, så kan jeg ikke længere gå med parfume, sminke osv 

Hvad så med andre ting? Såsom hårshampoo, creme og alt sådan noget. Jeg kan ikke bare bruge hvad som helst, har både sart hår og sart hud, så er faktisk lidt fortvivlet lige nu 

Hvad gør i ?

Jeg brugte mascara da jeg var gravid, og gik af og til med parfume. Så længe jeg gjordedet med måde, synes jeg det var okay

Anmeld

21. maj 2012

Missq4

nathja skriver:

nu har jeg været gravid 3 gange og har fået 3 fine unger ud af det, og jeg har på intet tidspunkt brugt "særlige" mærker i noget. jeg har da gået med makeup ikke hverdag for jeg har været hjemme hele tiden men når jeg skulle ud, har brugt parfume og deo hver dag, vasket i almindeligt vaskemiddel og kan da ikke se problemet. min mor gjorde da det samme og det samme gjorde hendes mor før hende og det er der da ikke sket noget som helst ved.

det samme her har bare kun to og en på vej

Anmeld

21. maj 2012

ønskebørn74

Norman skriver:

Hvad så med andre ting? Såsom hårshampoo, creme og alt sådan noget. Jeg kan ikke bare bruge hvad som helst, har både sart hår og sart hud, så er faktisk lidt fortvivlet lige nu 

Hvad gør i ?

der findes også makeup, cremer, shampoo osv. uden parabener og parfume..

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

ønskebarn74 skriver:

der findes også makeup, cremer, shampoo osv. uden parabener og parfume..

Har prøvet mange forskellige cremer og det er meget få min hud gider og samarbejde med. Det samme gælder shampoo og mit hår, har meget fint hår. - så det er lidt svært 

Anmeld

21. maj 2012

Princesspigen

Norman skriver:

Hvad gør i ?

jeg mener personligt (ikke for at støde nogle) at man skal passe på man ikke bliver for pyldret med alt det der..

jeg bruger samme drodukter som før jeg blev gravid.. dog ikke parfume da min næse er blevet meget sart og jeg hurtigt får kvalme..

havde fx i onsdags hårlak i, make op på og sådan nogle ting..

(og nej jeg vil ikke dømmes for mit valg )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.