Er jeg virkelig så dum? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er så meget i tvivl at jeg endda skriver som anonym!

Da jeg fandt ud af, jeg er gravid, skyndte jeg mig at undersøge, hvordan det nu lige er med kemikalier osv., og læste flere steder at jeg bør undgå shampoo og lignende med parfume og parabener. 

Super, så jeg hoppede i M*tas (staver det sådan, da jeg ikke ved, om man kan få problemer for at hænge forretninger ud herinde? ), og fortalte at jeg er nygravid og ledte efter nogle gode parfume- og parabenefri kropsprodukter. Ekspedienten gloede efterfølgende på mig, som om jeg var en lallende idiot, hvilket overraskede mig, for jeg troede, det var en helt reel forespørgsel når man er gravid? Men hun viste mig bare hen til deres afdeling af stribede produkter og sagde, det var frit valg mellem dem.

Nå, men ved kassen spurgte jeg så for en sikkerheds skyld en anden ekspedient, om de valgte varer var okay at bruge når man er gravid? Hun gloede så OGSÅ på mig, som om, jeg var totalt åndssvag og kom med en nedladende kommentar om, at der da ikke er noget, man IKKE må bruge.... 

Altså... Er det bare mig, der er idiot??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

Da jeg fandt ud af, jeg er gravid, skyndte jeg mig at undersøge, hvordan det nu lige er med kemikalier osv., og læste flere steder at jeg bør undgå shampoo og lignende med parfume og parabener. 

Super, så jeg hoppede i M*tas (staver det sådan, da jeg ikke ved, om man kan få problemer for at hænge forretninger ud herinde? ), og fortalte at jeg er nygravid og ledte efter nogle gode parfume- og parabenefri kropsprodukter. Ekspedienten gloede efterfølgende på mig, som om jeg var en lallende idiot, hvilket overraskede mig, for jeg troede, det var en helt reel forespørgsel når man er gravid? Men hun viste mig bare hen til deres afdeling af stribede produkter og sagde, det var frit valg mellem dem.

Nå, men ved kassen spurgte jeg så for en sikkerheds skyld en anden ekspedient, om de valgte varer var okay at bruge når man er gravid? Hun gloede så OGSÅ på mig, som om, jeg var totalt åndssvag og kom med en nedladende kommentar om, at der da ikke er noget, man IKKE må bruge.... 

Jeg synes virkelig de skulle skamme sig! Hvad er det for en opførsel at komme med, overfor deres kunder?! Det er jo ganske normalt at spørger ind til tingene, da de burde have ekspertisen.. Skal jeg så også have et underligt blik, næste gang jeg spørger hjælp til en speciel neglelak?

Uanset hvordan og hvorledes, så skal man altså behandles med respekt, og det lyder det ikke til at de har gjort

Anmeld

28. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Nej det mener jeg så ikke du er. Men jeg mener til gengæld at du har fået rigtig dårlig vejledning ( hvis det kan tælle som vejledning )

Anmeld

28. april 2012

JH12

Øhh det er vidst ikke kun dig, så er jeg bestemt også en idiot

Jeg synes efterhånden jeg har læst MANGE steder at man som gravid skal holde sig fra parfume- og parabenefri kropsprodukter ...

Og jeg har også været i Matas og forhøre mig om deres produkter, og der var det heldigvis en ældre dame som hjalp mig, som fandt nogle af deres økologiske natur produkter, som hun sagde ville være ideel til gravide, da de var uden det ene og det andet..

Anmeld

28. april 2012

JH12

Kongmulle skriver:

Nej det mener jeg så ikke du er. Men jeg mener til gengæld at du har fået rigtig dårlig vejledning ( hvis det kan tælle som vejledning )

Enig

Anmeld

28. april 2012

MetteS81

Du er bestemt ikke idiot! Det er vist nærmere ekspedienterne, der ikke er særlig venlige...

Det er ganske normalt at spørge ind til når man er gravid, og de burde have fået masser af den slags spørgsmål i deres arbejder der! De burde også vide, at der er visse ting der er bedre end andre under en graviditet. Ikke at man SKAL følge det hele slavisk, men at sige at der ikke er noget du ikke må bruge...den er ik helt god at komme med, især ikke hvis man er ekspedient i matas...

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Godt så... Ud fra jeres besvarelser, kan jeg jo godt se, det "bare" drejede sig om dårlig service... Det er bare nemt at komme i tvivl, når jeg jo ikke selv ved meget om emnet og regner med, jeg kommer til eksperter på området, som så reagerer helt anderledes end forventet!

Jeg tænkte virkelig meget over, om jeg bare stillede et komplet åndssvagt spørgsmål, da det jo godt kunne være, at alle "moderne" produkter var uden den slags... Men det er jo noget pjat, jeg ved jo godt, der findes masser af parfumerede produkter... Suk

Tak for at give mig sindsro! 

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Øhh det er vidst ikke kun dig, så er jeg bestemt også en idiot

Jeg synes efterhånden jeg har læst MANGE steder at man som gravid skal holde sig fra parfume- og parabenefri kropsprodukter ...

Og jeg har også været i Matas og forhøre mig om deres produkter, og der var det heldigvis en ældre dame som hjalp mig, som fandt nogle af deres økologiske natur produkter, som hun sagde ville være ideel til gravide, da de var uden det ene og det andet..

Enig.

Og hvis de så havde været lidt smarte, havde de jo netop præsenteret mig for alle mulige fancy produkter, fordi gravide jo er villige til at gøre alt det bedste for det ufødte barn, så det må de da kunne score kassen på!

Anmeld

28. april 2012

tarkoflen

De virker da totalt tåbelige de ekspedienter!

Jeg har nu fået fin serrvice dernede sidst jeg ville have noget uden alt muligt i, og fik også anbefalet deres økoserie!

Der er parfume i de fleste af deres almindelige stribede produkter, men ingen parabener

Anmeld

28. april 2012

Mom2

Anonym skriver:

Godt så... Ud fra jeres besvarelser, kan jeg jo godt se, det "bare" drejede sig om dårlig service... Det er bare nemt at komme i tvivl, når jeg jo ikke selv ved meget om emnet og regner med, jeg kommer til eksperter på området, som så reagerer helt anderledes end forventet!

Jeg tænkte virkelig meget over, om jeg bare stillede et komplet åndssvagt spørgsmål, da det jo godt kunne være, at alle "moderne" produkter var uden den slags... Men det er jo noget pjat, jeg ved jo godt, der findes masser af parfumerede produkter... Suk

Tak for at give mig sindsro! 

Du har bare fået rigtig dårlig behandling. Jeg var også i Matas da jeg fandt ud af at jeg var gravid for at få parfumefri creme og der fik jeg god vejledning, så du har bare været utrolig uheldig og fundet en dårlig Matas butik...Håber du har fundet en anden Matas, som kan give dig en ordentlig vejledning og så ville jeg egentlig lige tage og skrive til Matas hovedkontor og brokke mig, for er uacceptabelt at du er blevet behandlet sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.