Det slog mig lige :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

tarkoflen

Matas har lavet en øko serie uden parfume og parabener, den bruger jeg. Der er nemlig også solfaktor i dagcremen, og det vil jeg gerne have og så er den ikke for dyr

http://www.matas.dk/kvinde/hudpleje/ansigtspleje

Den er god til min hud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

StineW79 skriver:

Selvføljelig ka du gå med makeup!! Du behøver jo bare ik at overdrive med det! Jeg bruger altid puder og mascara. 

Jeg er gået over til de lilla striber fra Matas og syntes faktisk at de er rigtig gode. Både deres shampo, balcam og creme! 

Parfume bruger jeg alligevel altid kun på tøjet, hvis jeg bruger det! Vh stine

Måske jeg skulle gå i Matas og spørge  Tak

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

tarkoflen skriver:

Matas har lavet en øko serie uden parfume og parabener, den bruger jeg. Der er nemlig også solfaktor i dagcremen, og det vil jeg gerne have og så er den ikke for dyr

http://www.matas.dk/kvinde/hudpleje/ansigtspleje

Den er god til min hud

Lækkert, det vil jeg da helt klart lige se efter  Tak

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Flowers skriver:

Jeg vil også sige alt med måde Jeg har aldrig været den store bruger af make-up mm, så er ikke det store prob for mig. Men ellers bruger jeg fx matas creme deo med noget duft... ved ikke hvor "ulovligt" det er, men som andre siger, alt med måde

Jeg prøver bare at tage en tur i Matas. Tænkte bare at der måske var nogen der vidste noget mere om det  er jeg helt kulleret over alt det her baby halløj

Anmeld

21. maj 2012

Guldimaven

Af shampoo og balsam bruger jeg det, som jeg hele tiden har brugt! Altså med parfume! Fordi når jeg tager et bad vil jeg gerne dufte bagefter!  Jeg bruger kun make up til særlige lejligheder, til hverdag er jeg bare neutral! Så bruger jeg deo uden parfume og andre kemikalier! Og så sprøjter jeg parfume på mit tøj ved særlige lejligheder.. Vurder hvad du syntes er okay og ikke okay, og tag det der fra.. 

Anmeld

21. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

Hvis man forbyder sig selv alt så bliver det godt nok nogle laaaange 9 mdr.

Synes iøvrigt Nivea laver nogle gode. holdbare roll-on deo'er der aktiveres når man sveder. Helt neutral duft så man kan kombinere den med lidt parfume (Som jeg iøvrigt sprøjter i håret, det undgår huden og holder længere!) Det er guld værd så man ik lugter af gnu bare fordi man er gravid

Haha ja, jeg frygtede nemlig at jeg skulle lugte af gnu hele sommeren 

I håret ligefrem, det havde jeg ikke tænkt over, det må prøves 

Anmeld

21. maj 2012

l.kjoeller

Tror det er meget forskelligt hvor alvorligt folk tager det. under min graviditet brugte jeg parfume uden på tøjet når jeg skulle ibyen, og også lidt mineral makeup uden allergener i specielle anledninger. hvad angår shampoo og vaskepulver bruger jeg neutral men det har jeg gjort længe da jeg selv er allergisk.

Anmeld

21. maj 2012

tarkoflen

Norman skriver:

Måske jeg skulle gå i Matas og spørge  Tak

Jeg har ikke prøvet shampoo og balsam, men det vil jeg gøre, næste gang jeg skal have shampoo

Jeg tror at man skal sige alt med måde, hvis du skal et eller andet, hvor du gerne vil have parfume på, så sprøjt det på tøjet.

Anmeld

21. maj 2012

EKBJ

Norman skriver:

Nu hvor jeg er gravid, så kan jeg ikke længere gå med parfume, sminke osv 

Hvad så med andre ting? Såsom hårshampoo, creme og alt sådan noget. Jeg kan ikke bare bruge hvad som helst, har både sart hår og sart hud, så er faktisk lidt fortvivlet lige nu 

Hvad gør i ?

Altså i min graviditet har jeg bare gjort som jeg gjorde før jeg blev gravid og min lille dreng fejler altså ikke noget.. 

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

Norman skriver:

Haha ja, jeg frygtede nemlig at jeg skulle lugte af gnu hele sommeren 

I håret ligefrem, det havde jeg ikke tænkt over, det må prøves 

Kan kun anbefales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.