Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2009

MeretePedersen

jetteC skriver:

hej piger har været på fødegangen idag men er kun åben 3cm , men en start så sker der vel snart nogt må man da håbe ss

Knus jettec

Hej JetteC

Åhhh tillykke hvor må det være befriende  bliver også helt misundelig krydser fingre for at jeg snart kan skrive det samme

Held og lykke med det hele. Glæder mig til at se det lille vidunder.

Knus Merete 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Christopher&Andreas

jetteC skriver:

hej piger har været på fødegangen idag men er kun åben 3cm , men en start så sker der vel snart nogt må man da håbe ss

Knus jettec

venter spændt er der sket noget?????

Anmeld

2. august 2009

MeretePedersen

jetteC skriver:

Knus jettec

Ja weee venter også spændt her!!

Jeg har i dag hængt lamper op, billeder og gardiner i soveværelset.. Redebyggerinstinkt???.. tja man har vel lov at håbe

Knus Merete 40+0

Anmeld

2. august 2009

Marcus´s mor

jetteC skriver:

Knus jettec

HVOR er du heldig, kan kun sige jer er HELT VILD MISUNDELIG...  Held og lykke ... Håber alt går godt..

Anmeld

2. august 2009

Christopher&Andreas

MeretePedersen skriver:

Ja weee venter også spændt her!!

Jeg har i dag hængt lamper op, billeder og gardiner i soveværelset.. Redebyggerinstinkt???.. tja man har vel lov at håbe

Knus Merete 40+0

det kunne godt lyde sådan redebygger altså vil da håbe det for dig hehe.... skønt så er det jo også i orden....
krydser fingre for dig...
vestøv på vej
knus

Anmeld

2. august 2009

Christopher&Andreas

lidt ved siden af spørgsmål men hvilken barnevogn har i allesammen valgt ???
knus

Anmeld

2. august 2009

MeretePedersen

gitte&christopher skriver:

lidt ved siden af spørgsmål men hvilken barnevogn har i allesammen valgt ???
knus

Den billigste fra Kvickly - 1800 kr. Og det er inkl. tilbehør

Anmeld

2. august 2009

Christopher&Andreas

MeretePedersen skriver:

Den billigste fra Kvickly - 1800 kr. Og det er inkl. tilbehør

1800kr???? det var godt nok billigt det ville min mand godt ha vidst hehe har lige kigget på den den er da super fin!!!!!

Anmeld

2. august 2009

nilles

Iha spændende at der så småt er ved at gå noget igang!! Jeg er ved at blive lidt utålmodig. Hi hi og nu i snakker om redebygger instinkt...det gik lige op for mig igår at det er august NU, så der blev købt ind af autostol, vaskeservietter, ammeindlæg, flaskerenser, babysutter osv osv...synes lige pludselig jeg manglede en helt masse

Ang. barnevogn så har min mor passet så godt på den jeg i tidernes morgen lå i, at vi kan bruge den igen. Vi brugte den også til vores søn og den er stadig super flot (om end lidt uhandig!). Det er en Skandia med hvid hård kasse og blå fløjls kaleche...lidt af den gamle skole, men jer er lidt vild med de retro-barnevogne

Knus

Anmeld

2. august 2009

MeretePedersen

gitte&christopher skriver:

1800kr???? det var godt nok billigt det ville min mand godt ha vidst hehe har lige kigget på den den er da super fin!!!!!

Yep den står godtnok til 2295 kr og hedder Sofie Barnevogn. Men hvis man er medlem kan man få rabat. Det gjorde vi i hvert fald
Synes den er super fin og sikkert hen ad lige så god som de fleste andre barnevogne, hvis man blot ønsker en standard barnevogn uden diverse gejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.