Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

MeretePedersen

Marcus´s mor skriver:

Ja Jette, jeg kan heller ikke finde dig på facebook..  Mit navn plejer at være nemt at finde, jeg er den eneste der hedder Anne-Mette Kjærsfeldt.

Merethe hvad med dig? Har du ikke facebook??

Yep, jeg har facebook  mit navn er Merete Pedersen og er født i 1982

Knus Merete 39+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

MeretePedersen

jetteC skriver:

hej piger der er stadig ikke sket noget ss
har haft en del ond over lænden og nogle små veer men ikke de store i nu
venter venter og venter med længsel

knus jettec

Hej JetteC

Jeg har også haft ondt i lænden og det nederste af maven de sidste to dage. Specielt om aftenen. Krydser fingre for at det er optræk til rigtige veer det ville bare være så skønt at få det overstået
Min jordemoder sagde at jeg ville føde denne uge, men der er stadig ingenting sket. Jeg har tid igen på onsdag, så vi må se om jeg holder så længe. Min jordemoder sagde at jeg godtnok skulle snyde hende, hvis jeg dukker op på onsdag, så nu må vi se. Jeg har termin i morgen, så jeg er GIGA utålmodig! hehe
Skriv endelig hvis der sker mere det er bare så vildt spændende!! 

Hvordan har du det ellers? Tiltagende plukkeveer?

Knus Merete 39+6

Anmeld

1. august 2009

Marcus´s mor

MeretePedersen skriver:

Hej JetteC

Jeg har også haft ondt i lænden og det nederste af maven de sidste to dage. Specielt om aftenen. Krydser fingre for at det er optræk til rigtige veer det ville bare være så skønt at få det overstået
Min jordemoder sagde at jeg ville føde denne uge, men der er stadig ingenting sket. Jeg har tid igen på onsdag, så vi må se om jeg holder så længe. Min jordemoder sagde at jeg godtnok skulle snyde hende, hvis jeg dukker op på onsdag, så nu må vi se. Jeg har termin i morgen, så jeg er GIGA utålmodig! hehe
Skriv endelig hvis der sker mere det er bare så vildt spændende!! 

Hvordan har du det ellers? Tiltagende plukkeveer?

Knus Merete 39+6

EIi Hvor er det bare spændende, lidt underligt at sige, men ønsker i snart begyner at få ondt

Anmeld

1. august 2009

jetteC

Hej  ja  er stadig ikke sket så meget
håber snart der sker noget  de jm  gør en så glad og så skal vi stadig vente ss men sender lige Vestøv til jer også.

Knus jettec

Anmeld

1. august 2009

Christopher&Andreas

håber også snart der sker noget puster lige vestøv også..... bliver skønt når vi kan vise de fine resultater frem..............
held og lykke piger skriv endelig....
knus gitte 36+4

Anmeld

1. august 2009

MeretePedersen

Marcus´s mor skriver:

EIi Hvor er det bare spændende, lidt underligt at sige, men ønsker i snart begyner at få ondt

Tusind tak  hvor er længslen bare stor..

Anmeld

1. august 2009

MeretePedersen

gitte&christopher skriver:

håber også snart der sker noget puster lige vestøv også..... bliver skønt når vi kan vise de fine resultater frem..............
held og lykke piger skriv endelig....
knus gitte 36+4

Ja det er simpelthen bare så spændende! det er næsten tortur bare at gå og vente og vente og vente.... men det er nu det hele værd

Knus Merete 39+6

Anmeld

1. august 2009

MeretePedersen

jetteC skriver:

Hej  ja  er stadig ikke sket så meget
håber snart der sker noget  de jm  gør en så glad og så skal vi stadig vente ss men sender lige Vestøv til jer også.

Knus jettec

Ja jeg har i hvert fald besluttet at lære mig selv ikke at stole for meget på jordemoderens "gæt" om hvornår. Så undgår man at blive skuffet og endnu mere utålmodig
Jeg længes, længes, lææææænges sådan efter at se den lille, men jeg kan jo hverken gøre fra eller til.... så ja jeg prøver tage det lidt mere stille og roligt. Vi har alt klar, så det kan da ikke gå helt galt

Held og lykke piger

Knsu Merete 39+6

Anmeld

2. august 2009

jetteC

hej piger har været på fødegangen idag men er kun åben 3cm , men en start så sker der vel snart nogt må man da håbe ss

Knus jettec

Anmeld

2. august 2009

Christopher&Andreas

jetteC skriver:

hej piger har været på fødegangen idag men er kun åben 3cm , men en start så sker der vel snart nogt må man da håbe ss

Knus jettec

weeee endelig sker der lidt nu held og lykke bliver helt misundelig hehe....
glæder mig til at se dit lille pus....
stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.