Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.678 visninger
205 svar
0 synes godt om
19. april 2009

Marcus´s mor

Hejsa er der andre her, som har termin i August?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi venter vores første barn med termin d. 4 August

Anmeld

22. april 2009

Marcus´s mor

Okay, kan du også mærke liv hver dag, eller er det bare min bebs der er mega aktiv.. Der er ikke en dag hvor han ikke lige skal hilse på, især når jeg skal sove, det er næsten ikke til nogle gange..

Anmeld

24. april 2009

solsikken41

hejsa..

Venter nr 2 d. 22.8
Mærker ham hver dag og har gjordt det siden uge 18.
Det er så dejligt livsbekræftende..

Pia 22+6

Anmeld

24. april 2009

sabi1979

Hejsa vi venter nr 2 til den 25 august og mærker liv hver dag og har gjort det siden jeg var ca. 15 uger henne igår mærkede jeg for første gang uden på maven da den lille sparkede, det er så dejligt

Knus Sabrina 22+3

Anmeld

24. april 2009

lillemig28

Hejsa Jeg har termin til 31 aug. og mærkede liv uge 17,og her til aften hvor vi ligger¨på sofaen og hyggede mærkede min mand livførste gang som var vildt spændende min mand er helt vildt glad(og jeg selfølge også vild glad

Anmeld

25. april 2009

thilde

Jeg har termin d. 15. august med nr.2.. Synes godt nok lige, at der er mere gang i maven med denne her bebs. (Men jo kun dejligt at mærke).. Far har kunne mærke spark uden for maven i ca 3 uger. Og storebror har lige igår også mærket spark for første gang..

Anmeld

28. april 2009

Frieda

Hej, jeg har termin d. 21. august og er ny på siden... Jeg mærker liv hver dag flere gange, han er en rigtig vildbasse derinde. Jeg glæder mig s meget og kan næsten ikke holde ventetiden ud ;-) Er der nogen af jer der skal ud og rejse eller har rejst i graviditeten, som evt. kender til nogle særligt gode råd og regler? Hilsen Frieda 23+4

Anmeld

5. maj 2009

Marcus´s mor

Eii hvor er det skønt, så er jeg ikke den eneste der mærker bebs hver dag, og nat .
Ansøger jer lige alle som ven, det er rart at have nogle at snakke lidt med, som er lige så langt henne som en selv .. Jeg her en del plukver, og øm livmor.. har nogle af jer også lidt øm livmor..??

Anmeld

5. maj 2009

MeretePedersen

Jeg har også termin i august, er sat til d. 2. og JA jeg mærker også liv HVER eneste dag! Der er mega liv i den lille krudtugle
Det er super dejligt og trygt at mærke de søde små spark hver dag.
Jeg venter nr. 2 og kan tydeligt mærke forskel på sparkene.
Da jeg ventede min datter var det hårde spark hver dag, mens ved denne graviditet er det lidt mere "hygge-spark" (tror jeg nok)
Det er sjovt for personligheden viser sig allerede inde i maven.
Vores datter er vildt aktiv og det var hun også i maven

Knus Merete 27+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.