Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2009

Christopher&Andreas

jetteC skriver:

hej
jeg har en pige jasmin på 4 1/2år og christian på 2 1/2år ss.
skal til jm i morgen hvis jeg ikke har født inden  ss.
har snakkede med fg i tlf i dag de sage hvis der ikke var sket noget til i morgen skulle jeg bede jm tage hinder ss. Er det at få taget vandet eller hvad er det ?

knus jettec

ok skønne navne de har.... jahhh det tro jeg det er hun sætter lidt skub i tingene ihvertfald ok spændende hvornår skal du afsted i morgen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

jetteC

Hej  skal være ved jm i morgen 13.20
så må vi se om hun tager hinderne som jeg ikke ved hvad er ss
men håber stadig  på at få veer inden ss
det ville være dejligt

Knus Jettec

Anmeld

5. august 2009

MeretePedersen

Så har jeg veer endelig..

Anmeld

5. august 2009

jetteC

hej

var en tur på fødegangen i går med veer men de gør ikke noget så udvigeradig   mig ik øv øv øv. er stadig 3cm åben men  havede tegnblødning her til morgen nu må de gode veer gerne komme. jm i nat gav mig en coktail  til at slappe af på men blev sent hjem i morges kl 8 ss
så nu er det bare at vente ss

knus jettec

og held og lykke til jer med veer sender lige lidt veestøv her fra

Anmeld

5. august 2009

Christopher&Andreas

aiiii endelig sker der noget jubiii held og lykke jette og merethe lidt sjovt hvis i føder samme dag....
tænker på jer....
stort knus herfra

Anmeld

5. august 2009

Marcus´s mor

gitte&christopher skriver:

okay det var da trist var skete der??? nejjj orrrrrr vi er lidt på bar bund med navne tror først vi finder et når han kkommer ud

jamen han druknede da han var ude at stå på vandski.. man kan aldrig være for forsigtig, han har sejlet og lavet alt vandsport siden han var lille, så var ikke fordi han ikke kendte vandet.. han faldte bare og var væk i 5 dage inden vi fandt ham..

i finder nok et navn, hvis i hr nogle i tankerne, tror jeg ikke i er itvivl når i ser ham

Anmeld

5. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

jamen han druknede da han var ude at stå på vandski.. man kan aldrig være for forsigtig, han har sejlet og lavet alt vandsport siden han var lille, så var ikke fordi han ikke kendte vandet.. han faldte bare og var væk i 5 dage inden vi fandt ham..

i finder nok et navn, hvis i hr nogle i tankerne, tror jeg ikke i er itvivl når i ser ham

arggg det lyder ikke godt det er jeg ked af at høre nej det har du ret i man kan aldrig være for forsigtig...
ja jeg er nu også sikker på vi bliver enige lige pt. snakker vi Mads, Elias og Nicklas vi er nok mest til Nicklas men min søster har en dejlig lille dreng som hedder nicolaj så vi snakker lige pt. om de navne er for tætte på hinanden

Anmeld

6. august 2009

Marcus´s mor

gitte&christopher skriver:

arggg det lyder ikke godt det er jeg ked af at høre nej det har du ret i man kan aldrig være for forsigtig...
ja jeg er nu også sikker på vi bliver enige lige pt. snakker vi Mads, Elias og Nicklas vi er nok mest til Nicklas men min søster har en dejlig lille dreng som hedder nicolaj så vi snakker lige pt. om de navne er for tætte på hinanden

Nicklas er et rigtig sødt navn

Anmeld

6. august 2009

Marcus´s mor

MeretePedersen skriver:

Så har jeg veer endelig..

Har hørt du har født en lille pige  TILLYKKE TILLYKKE... Venter spændt på historie og billeder..

Og så blev du den der kom med den 1. August baby.. 

Anmeld

7. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Har hørt du har født en lille pige  TILLYKKE TILLYKKE... Venter spændt på historie og billeder..

Og så blev du den der kom med den 1. August baby.. 

ja tillykke tillykke hun er bare skøn så lige billeder på facebook..... helt misundelig nu.....vente vente vente............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.