Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2009

Marcus´s mor

clss skriver:

ja det er dejligt det snart er slut

dog har jeg ingen problemer eller gener haft så det er jo godt

har det fint men er ved at blive utålmodig kan jeg mærke.

hvad med dig  har du det godt??

Ja jeg har det strålende, men kan bare ikke holdt vente tiden ud mere.. Lov at skriv så snart du mærker noget forandring  Er vild spændt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Christopher&Andreas

MeretePedersen skriver:

Hej gitte&christopher

Hvornår har du termin?  folk omkring mig er begyndt at gætte for vildt på hvilken dag det bliver, hehe.
Håber ikke jeg kommer til at gå over tid. Har jeg simpelthen ikke tålmodighed til. Min mave er bare ved at være aaaalt for stor og besværlig.

Håber ellers du har det godt ved I hvad det bliver?

Knus Merete 39+0

hej hej....
jeg har termin d 26/8 men får dato for kejsersnit på tirsdag JJAAAAAAAAAA!!!!!!!!! så bliver en uge eller 2 før tid.... vi skal have en lillebror så skønt hvad venter i jer??? jeg har det ok rimelig ondt og i behandling for blærebetændelse men ellers godt.... jeg venter utålmodigt og synes dagene bliver længere og længere.... kunne være rart med lidt sommervejr.....
hvordan har du det+???? kunne være rart hvis der snart skete noget for dig du må endelig skrive så,,, så spændende
knus

Anmeld

26. juli 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Eii i kan snakke dage nu   jeg har hele 27 dage tilbage... syntes det virker som lang tid, men alligevel kort, håber bare heller ikke jeg kommer til at gå over tid.. Ville være skønt hvis man vidste præcis hvilke dag det blev
 er bare så klar..
Gitte har du fået dato afvide ???

årh ja det kunne være rart og vide kl-slet også hehe... nej jeg får datoen på tirsdag skal nok lige smide en update herinde......... GLÆDER mig sindsygt til tirsdag bliver skønt at se lillebror på scanning igen....
synes dagene snegler sig afsted PT. øv hehe
hvornår skal du til sidste jordemoder???

Anmeld

26. juli 2009

Marcus´s mor

gitte&christopher skriver:

årh ja det kunne være rart og vide kl-slet også hehe... nej jeg får datoen på tirsdag skal nok lige smide en update herinde......... GLÆDER mig sindsygt til tirsdag bliver skønt at se lillebror på scanning igen....
synes dagene snegler sig afsted PT. øv hehe
hvornår skal du til sidste jordemoder???

Om 1 uge skal jeg til jordmord igen, men det er kun min uge 38, så har jo nok en gang mere inden det går løs, med mindre han allerede er på vej ned  Syntes ihvertfald maven hænger helt nede ved gulvet snart, kan godt se den begynder at ændre form.. Eller måske det bare er ønske indbildning hi hi..

Begynder at blive lidt nervøs nu, kan jo nermest ske hvornår det skal være, hvornår og hvor er man lige når det begyndet osv. osv.  Venter spændt på smerten

Har lige 2 uger ferie med manden og børnene inden de skal i skole igen, glæder mig lidt, til at  jeg bare kan komme til at slappe af og lave ingenting, det hele er lidt hårdt for tiden..

Anmeld

27. juli 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Om 1 uge skal jeg til jordmord igen, men det er kun min uge 38, så har jo nok en gang mere inden det går løs, med mindre han allerede er på vej ned  Syntes ihvertfald maven hænger helt nede ved gulvet snart, kan godt se den begynder at ændre form.. Eller måske det bare er ønske indbildning hi hi..

Begynder at blive lidt nervøs nu, kan jo nermest ske hvornår det skal være, hvornår og hvor er man lige når det begyndet osv. osv.  Venter spændt på smerten

Har lige 2 uger ferie med manden og børnene inden de skal i skole igen, glæder mig lidt, til at  jeg bare kan komme til at slappe af og lave ingenting, det hele er lidt hårdt for tiden..

ja det er ved at være noget hårdt for kroppen nu, kan godt forstå du er nervøs samme her... ej hvor bliver det skønt at se billeder om max en mdr. nu som du siger det kan jo ske når som helst.... hvilket er vidunderligt...
dejligt i har ferie nu, så kan du rigtig få slappet af og nyde hinanden inden marcus kommer (det han skal hedde ikke???)..... håber i får en god ferie ser desværre ikke ud som vejret er med jer...øv...
knus

Anmeld

27. juli 2009

MeretePedersen

hej hej....
jeg har termin d 26/8 men får dato for kejsersnit på tirsdag JJAAAAAAAAAA!!!!!!!!! så bliver en uge eller 2 før tid.... vi skal have en lillebror så skønt hvad venter i jer??? jeg har det ok rimelig ondt og i behandling for blærebetændelse men ellers godt.... jeg venter utålmodigt og synes dagene bliver længere og længere.... kunne være rart med lidt sommervejr.....
hvordan har du det+???? kunne være rart hvis der snart skete noget for dig du må endelig skrive så,,, så spændende
knus

Uh hvor spændende med tid for kejsersnit. Vi venter højst sandsynligt en lille pige ifølge scanningen. Vildt dejligt! Men man kan jo aldrig være helt sikker. Der siges at hvis de siger at det bliver en pige er der større sandsynlighed for at de tager fejl end hvis de siger det bliver en dreng. Så nu må vi se. Har i hvert fald pakket et sæt drenge- og et sæt pigetøj. Så er vi på den sikre side ;-)
Ja jeg længes også efter noget bedre vejr, men ikke for megen varme! Det kan jeg simpelthen ikke hølde ud med den mave
Jeg har det faktisk rigtig godt. Min krop synes ikke at udsende signaler på at fødslen er lige om hjørnet, så jeg må jo bare prøve at slappe af og tage det som det kommer, selvom det er mega svært...
Jeg vil jo SÅ gerne have stillet nysgerrigheden og se vores lille vidunder
Knus Merete 39+1

Anmeld

28. juli 2009

Christopher&Andreas

hej piger....
var til scanning i dag super at se lillebror igen hvor er han bare blevet stor og lækker..........
alt fint går i uge 36 i morgen han vejer 3kg
Han får fødselsdag d.18august......kejsersnit........
om 20 dage SKØNT:........ kan ikke vente nu...
knus fra en meget glad og lettet gitte...

Anmeld

28. juli 2009

MeretePedersen

hej piger....
var til scanning i dag super at se lillebror igen hvor er han bare blevet stor og lækker..........
alt fint går i uge 36 i morgen han vejer 3kg
Han får fødselsdag d.18august......kejsersnit........
om 20 dage SKØNT:........ kan ikke vente nu...
knus fra en meget glad og lettet gitte...

Hej!

Tillykke hvor må det være dejligt at kende datoen ´jeg venter stadig utålmodigt.. men der sker bare ingenting!! Den lille har det nok for godt inde i mors trygge mave
Ja det er ubeskriveligt at se sin lille guldklump til scanning! Herlig opfindelse

Knus Merete 39+2

Anmeld

28. juli 2009

jetteC

hej

Har været til vægtscanning idag alt så fint ud

men bliver ikke sat i gang da den lille ikker er så stor som de troede ss
den lille er skønnet til 3129g og det er ganske normalt  sage lægen.
skal  til jm her den 30/7 bliver spændene hvad hun siger

knus jettec 

Anmeld

29. juli 2009

Marcus´s mor

jetteC skriver:

hej

Har været til vægtscanning idag alt så fint ud

men bliver ikke sat i gang da den lille ikker er så stor som de troede ss
den lille er skønnet til 3129g og det er ganske normalt  sage lægen.
skal  til jm her den 30/7 bliver spændene hvad hun siger

knus jettec 

Spændende, jeg skal til jordmord tirsdag Er også spændt på at høre hvor stor bebs er blevet..
Skriv endelig hvordan det er gået hos din.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.