Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2009

Marcus´s mor

har i fundet navne til jeres guldklumper??? synes selv vi er gået lidt i sort herhjemme men snakker dog kun 3. evt. navne Andres, Nicklas, Elias  Sander og Lucas er stadigvæk lidt inde i varmen men håber vi finder det perfekte navn vi har aldrig været i tvivl om vores 1. søn Christopher...
hvilket navn kunne passe godt til hans?? Christian har vi snakket da det er tæt på men det vil vi ikke have.....
jeg elsker navnet mathias og sebastian men de er taget i familien øv hehehe

Jeps vores skal hedde Marcus Opkaldt efter min store bror som hedder Martin, der desværre er død.. 

"Hvis" jeg nogle sinde blev gravid med et drengebarn, så har min mand og jeg
 altid gerne ville have han skulle opkaldes efter min bror.  

Syntes dog pludselig navnet Martin kom lidt for tæt på, da min jordmord bliver ved med at påstå jeg har termid d. 22 August, som er præcis den dag min bror døde, så det er lidt for underligt det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Jeps vores skal hedde Marcus Opkaldt efter min store bror som hedder Martin, der desværre er død.. 

"Hvis" jeg nogle sinde blev gravid med et drengebarn, så har min mand og jeg
 altid gerne ville have han skulle opkaldes efter min bror.  

Syntes dog pludselig navnet Martin kom lidt for tæt på, da min jordmord bliver ved med at påstå jeg har termid d. 22 August, som er præcis den dag min bror døde, så det er lidt for underligt det hele..

århh det gør mig ondt er det længe siden han døde?? behøver ikke at svare hvis det er....
ja så kan jeg godt forstå dig marcus er også et af mine ynglingsnavne  desværre ikke manden her hjemmes... vi har overvejet at opkalde vores efter min far som døde sidste år men synes ikke vi kan kalde ham det han hed....
knus

Anmeld

3. august 2009

Christopher&Andreas

jetteC skriver:

jo jeg er åben 3cm men er 3gangs fødene så jm siger at jeg kan gå i fødsel hvornår som helst men der kan også gå dage. for  hun siger at 3 gang er ikke til at regne med for når man tro man har veer så stopper de øv øv øv så venter stadig med længsel ss

knus jette c

øv hvor træls hvor gamle er dine andre børn??? tror jeg ville gå til at utålmodighed hvis jeg var dig hehe

Anmeld

4. august 2009

MeretePedersen

gitte&christopher skriver:

smider lige en masse vestøv så vi kan få den 1. august baby på siden...................
nogen der har optræk til noget???

Desværre ingen tegn på optræk. Har tid ved JM i morgen. Hun sagde hun havde det bedst med at give mig tiden, men at hun ikke regnede med at se mig glæder mig til at høre hvad hun siger jeg er nu to dage over tid.

Knus Merete 40+2

Anmeld

4. august 2009

MeretePedersen

jetteC skriver:

jo jeg er åben 3cm men er 3gangs fødene så jm siger at jeg kan gå i fødsel hvornår som helst men der kan også gå dage. for  hun siger at 3 gang er ikke til at regne med for når man tro man har veer så stopper de øv øv øv så venter stadig med længsel ss

knus jette c

spændende hvornår det bliver jeg er nu to dage over tid og ingen tegn på noget som helst endnu.
Det må være svært at vente, når først man har haft veer..
Ønsker dig al mulig held og lykke og at der snart sker noget igen.

Knus Merete 40+2

Anmeld

4. august 2009

MeretePedersen

har i fundet navne til jeres guldklumper??? synes selv vi er gået lidt i sort herhjemme men snakker dog kun 3. evt. navne Andres, Nicklas, Elias  Sander og Lucas er stadigvæk lidt inde i varmen men håber vi finder det perfekte navn vi har aldrig været i tvivl om vores 1. søn Christopher...
hvilket navn kunne passe godt til hans?? Christian har vi snakket da det er tæt på men det vil vi ikke have.....
jeg elsker navnet mathias og sebastian men de er taget i familien øv hehehe

Vi venter højst sandsynligt en lille pige mere. Vi jonglerer lidt med navnene Camilla, Emilie eller Emilia. Vi er slet ikke sikre endnu.
Derimod hvis det bliver en dreng (stik imod scanningen) så har vi et navn vi er 100% sikre på.
Jeg synes pigenavne er de sværeste!
Vores datter hedder Sarina, og det fandt vi først ud af efter hun var født - måske en uge-14 dage efter.

Knus Merete 40+2

Anmeld

4. august 2009

Marcus´s mor

århh det gør mig ondt er det længe siden han døde?? behøver ikke at svare hvis det er....
ja så kan jeg godt forstå dig marcus er også et af mine ynglingsnavne  desværre ikke manden her hjemmes... vi har overvejet at opkalde vores efter min far som døde sidste år men synes ikke vi kan kalde ham det han hed....
knus

Ja det er ved at være 13 år siden nu, det er lidt vildt..
Syntes heller ikke samme navn vil være passende, lille mand skal johelst være sin egen  Hvad ender jeres navn med at blive??

Anmeld

4. august 2009

Marcus´s mor

Eii Merete
Kan du så komme igang . Er jo så spændt ...
Skal til JM i dag, er spændt på om han står fast, det er 2. sidste gang forhåbentligt...

Anmeld

4. august 2009

jetteC

hej
jeg har en pige jasmin på 4 1/2år og christian på 2 1/2år ss.
skal til jm i morgen hvis jeg ikke har født inden  ss.
har snakkede med fg i tlf i dag de sage hvis der ikke var sket noget til i morgen skulle jeg bede jm tage hinder ss. Er det at få taget vandet eller hvad er det ?

knus jettec

Anmeld

4. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Ja det er ved at være 13 år siden nu, det er lidt vildt..
Syntes heller ikke samme navn vil være passende, lille mand skal johelst være sin egen  Hvad ender jeres navn med at blive??

okay det var da trist var skete der??? nejjj orrrrrr vi er lidt på bar bund med navne tror først vi finder et når han kkommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.