Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2009

Christopher&Andreas

MeretePedersen skriver:

Yep den står godtnok til 2295 kr og hedder Sofie Barnevogn. Men hvis man er medlem kan man få rabat. Det gjorde vi i hvert fald
Synes den er super fin og sikkert hen ad lige så god som de fleste andre barnevogne, hvis man blot ønsker en standard barnevogn uden diverse gejl

ja den kender jeg godt fin vogn min veninde har den.... det kan godt betale sig at være medlem de har mange gode tilbud ind i mellem.... er der noget igang hos dig?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Christopher&Andreas

nilles skriver:

Iha spændende at der så småt er ved at gå noget igang!! Jeg er ved at blive lidt utålmodig. Hi hi og nu i snakker om redebygger instinkt...det gik lige op for mig igår at det er august NU, så der blev købt ind af autostol, vaskeservietter, ammeindlæg, flaskerenser, babysutter osv osv...synes lige pludselig jeg manglede en helt masse

Ang. barnevogn så har min mor passet så godt på den jeg i tidernes morgen lå i, at vi kan bruge den igen. Vi brugte den også til vores søn og den er stadig super flot (om end lidt uhandig!). Det er en Skandia med hvid hård kasse og blå fløjls kaleche...lidt af den gamle skole, men jer er lidt vild med de retro-barnevogne

Knus

årh hvor sødt at du har lagt i den samme så har den lidt større betydning synes selv retro barnevogne er super vi har den du beskriver i grå stående hos mormor uhandig ja men det er virkelig en vogn der kan  holde til noget hvornår har du termin???

Anmeld

3. august 2009

Christopher&Andreas

smider lige en masse vestøv så vi kan få den 1. august baby på siden...................
nogen der har optræk til noget???

Anmeld

3. august 2009

Marcus´s mor

gitte&christopher skriver:

smider lige en masse vestøv så vi kan få den 1. august baby på siden...................
nogen der har optræk til noget???

Også ve støv her fra, vil være skønt at få den første August baby her ind

Anmeld

3. august 2009

jetteC

Ja kan vi så få gang i de fødsler
jeg venter stadig på at vestøvet virker ss

Knus jettec

Anmeld

3. august 2009

Christopher&Andreas

jetteC skriver:

Knus jettec

øv troede lige du havde fået............ var du ikke 3cm åben....

Anmeld

3. august 2009

Christopher&Andreas

jetteC skriver:

Knus jettec

kan stadigvæk ikke finde dig på facebook så har sendt dig en venneanmodning her i stedet

Anmeld

3. august 2009

Christopher&Andreas

har i fundet navne til jeres guldklumper??? synes selv vi er gået lidt i sort herhjemme men snakker dog kun 3. evt. navne Andres, Nicklas, Elias  Sander og Lucas er stadigvæk lidt inde i varmen men håber vi finder det perfekte navn vi har aldrig været i tvivl om vores 1. søn Christopher...
hvilket navn kunne passe godt til hans?? Christian har vi snakket da det er tæt på men det vil vi ikke have.....
jeg elsker navnet mathias og sebastian men de er taget i familien øv hehehe

Anmeld

3. august 2009

Christopher&Andreas

gitte&christopher skriver:

har i fundet navne til jeres guldklumper??? synes selv vi er gået lidt i sort herhjemme men snakker dog kun 3. evt. navne Andres, Nicklas, Elias  Sander og Lucas er stadigvæk lidt inde i varmen men håber vi finder det perfekte navn vi har aldrig været i tvivl om vores 1. søn Christopher...
hvilket navn kunne passe godt til hans?? Christian har vi snakket da det er tæt på men det vil vi ikke have.....
jeg elsker navnet mathias og sebastian men de er taget i familien øv hehehe

skule stå ANDREAS

Anmeld

3. august 2009

jetteC

jo jeg er åben 3cm men er 3gangs fødene så jm siger at jeg kan gå i fødsel hvornår som helst men der kan også gå dage. for  hun siger at 3 gang er ikke til at regne med for når man tro man har veer så stopper de øv øv øv så venter stadig med længsel ss

knus jette c

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.