Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2009

solsikken41

hej..

Rasmus smiler også bevidst,det er bare så sødt at se og det ligesom han prøver at grine også..

han sover ca 5 timer om natten,det er rigtig dejligt.

Han er 6 uger nu og vejer 5,5 kg og er 59 lang,det går bare så stærkt med ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Marcus´s mor

Hei alle

Hvordan står det til med jeres guldklumper

min lille Marcus er  nu 2 1/2 månede, og griner på liv og løs, hvor er det altså bare sjovt, griner selv så meget bare ved at se og hør på ham..  Han lyser bare hver min dag op..

Han sover også ret godt, spiser om natten 23, 4 og 8. og så tager han en formiddags lur omkring 10, en lang en kl 12 hvor vi plejer at gå tur med barnevognen, og så en aftermiddags lur, indimellem kommer der dog lidt morfar lure på 10- 15 min..

Hvordan går jeres dage, er der også rutine i ??

Anmeld

17. november 2009

solsikken41

Marcus´s mor skriver:

Hei alle

Hvordan står det til med jeres guldklumper

min lille Marcus er  nu 2 1/2 månede, og griner på liv og løs, hvor er det altså bare sjovt, griner selv så meget bare ved at se og hør på ham..  Han lyser bare hver min dag op..

Han sover også ret godt, spiser om natten 23, 4 og 8. og så tager han en formiddags lur omkring 10, en lang en kl 12 hvor vi plejer at gå tur med barnevognen, og så en aftermiddags lur, indimellem kommer der dog lidt morfar lure på 10- 15 min..

Hvordan går jeres dage, er der også rutine i ??

Hejsa..

det går godt.nu er han 3 mdr.

han sover igennem om natten og har gjort det siden han var 6 uger.. det er bare så fedt.

Så kan han godt tage mellem 2 og 4 timer om formiddagen,så er det ud og gå en tur og falder altid i søvn i barnevognen..

Resten af dagen er det meget forskelligt og til aften går han i seng ca. ved  21 tiden.

men til gengæld er han meget sart,han tåler ikke ret godt at fremmede snakker til ham eller vi er ude hos nogen,så sidder vi det meste af tiden inde på et værelse med ham,for han blir så ked af det.

Han smiler meget og prøver at grine,det er så man fuldstændig smelter..

Anmeld

17. november 2009

Marcus´s mor

Lyder skønt  Marcus er "lige" bagyndt at sove 6 - 6 1/2 time i træk  om natten, skønt.. så bare lige en flaske ved 3 tiden, også napper han 4 timer igen..

Vi er begyndt at gå i svømme hallen, de nyder han helt vild..

Anmeld

19. november 2009

clss

Hej

bianca er nu tre måneder gammel hun har sovet i gennem siden hun var 2 uger gammel så det er rart hun vejer 6.3 kg nu og måler 67.5 cm hun vokser så stærkt hun fil sin første vaccine for 14 dage siden i skulderne og hun tog det pænt..

hun smiler og griner hele tiden...

Anmeld

19. juni 2010

Marcus´s mor

Hej Alle

Hvor er det sjovt, at side og se bilelde at jeres børn, syntes lige vi har snakket om vores maver og m hvornår vi skulle føde osv. lang tid siden jeg har været her inde, tiden går ufattelig hurtig..

Hvordan går det med jeres unger?? Hvordan foregår deres hverdag?? Nysgerrig for at få afvide ..

Kram til alle fra Anne-Mette og Marcus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.