Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Heii
Vil i ikke læse mit indlæg...  
https://www.baby.dk/debat/23999pi1/ordet-er-frit/er-vandet-er-gaaet.aspx

læst og svaret fik du snakket med dem????? hvad med jette hørt fra hende????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Marcus´s mor

gitte&christopher skriver:

læst og svaret fik du snakket med dem????? hvad med jette hørt fra hende????

Hei
Vil bare lige sige at så har jeg taget mig sammen til at ringe..
Ligemeget hvad jeg sagde, så fik jeg svarret at jeg skulle kunne fylde et bind på 1 time, og det kan jeg altså ikke.
HVIS det er vand afgang så "driver" det uafbrudt, og man kan hverken trykke det ud eller holde på det..

Så ingen baby endnu

Nej har ikke hørt fra Jette, andet end at hvis der ikke skete noget, så ville hun blive sat igang Mandag 8.30...

Anmeld

8. august 2009

Marcus´s mor

Kan lige se på facebook at Jette har fået en lille pige ... TILLYKKE Jette..

Anmeld

8. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

weee tillykke til jette håber i har det godt....

Anmeld

8. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

kan ikke finde hende på facebook..... er der billeder?+

Anmeld

8. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Hei
Vil bare lige sige at så har jeg taget mig sammen til at ringe..
Ligemeget hvad jeg sagde, så fik jeg svarret at jeg skulle kunne fylde et bind på 1 time, og det kan jeg altså ikke.
HVIS det er vand afgang så "driver" det uafbrudt, og man kan hverken trykke det ud eller holde på det..

Så ingen baby endnu

Nej har ikke hørt fra Jette, andet end at hvis der ikke skete noget, så ville hun blive sat igang Mandag 8.30...

ok så kan du slappe af med ro i sindet, men øv at der ikke er noget igang svært at være tålmodig når alle omkring os får ders guldklumper uuhhhhhh glæder mig nu....

Anmeld

8. august 2009

Marcus´s mor

ok så kan du slappe af med ro i sindet, men øv at der ikke er noget igang svært at være tålmodig når alle omkring os får ders guldklumper uuhhhhhh glæder mig nu....

Ja det ender jo med at vi er de eneste to tilbage der bare sider her og venter ha ha..

Ingen billeder af jettes på Facebook, men prøv søg på hendes mail jette-christensen@live.dk det var den måde jeg fandt hende..

Anmeld

9. august 2009

Tina 3

MeretePedersen skriver:

Så har jeg veer endelig..

Hej Merete.

Hvad så har du født???

Jeg venter stadig og der er ikke tydeligere tegn nu end der har værret de sidste 14 dage, så det ser ikke så lyst ud......

Knus
Tina 40+2

Anmeld

9. august 2009

MeretePedersen

aiiii endelig sker der noget jubiii held og lykke jette og merethe lidt sjovt hvis i føder samme dag....
tænker på jer....
stort knus herfra

Onsdag d. 5/8 blev vores lille datter født. Hun vejede 3890 g og målte 53 cm

Vågnede op med veer kl 4 om natten. Ringede til fødegangen kl 7, og de rådede mig til at tage et bad og slappe af så meget som muligt.
Veerne fortsatte hele dagen, men var meget uregelmæssige og syntes ikke rigtig at virke det helt store (selvom de dog uden tvivl kunne mærkes )

Jeg ringede til fødegangen igen kl 14, da jeg havde en tid hos jordemoderen kl. 15 for at høre om jeg skulle tage den tid eller?
Når veerne ikke var mere regelmæssige rådede de mig til at tage til jordemoder.

Så jeg tog til jordemoder med veer!! Til min store skuffelse sagde hun at det sagtens kunne betyde at jeg først fødte om en uge...... øvøvøv... tænk at have så ondt i så mange timer til ingen verdens nytte..

Nå vi tog hjem og som tiden gik begyndte veerne at blive regelmæssige og kom med 7 min. mellemrum. Jeg havde i morges fået at vide at jeg først skulle ringe igen til fødegangen når der var 5 min. mellem veerne.
Så vi ventede og ventede, men der var altså fortsat 7 min. mellem veerne, men de blev stærkere....av..
Så vi fik min lille datter afsat hos farmor og farfar og da de var taget afsted kunne det ikke gå hurtigt nok med at få ringet til fødegangen.

De rådede mig til at komme ind. Jeg blev undersøgt og forventede egentlig at de nok ville sende mig hjem igen nu når der ikke var de tilrådede 5 min imellem veerne. MEN jordemoderen sagde at blot ved at se på mig var hun ret sikker på at de ville beholde mig. Hun undersøgte mig og så at jeg var 5cm åben. Jeg kunne næsten ikke tro det HALVVEJS!! yes!
Vi kom ind på fødestuen kl 21 og veerne tiltog og jeg fik pressetrang kl. 22:20 og efter tre veer var hun ude!! Det var vildt og lidt af et chok. Selv jordemoderen var overrasket over at det gik så hurtigt. Hun troede ikke der ville ske noget i hendes vagt.
 Så vores søde datter kom til verden kl 22:36 d. 5/8. Wow hvilken velsignelse

Knus Merete

Anmeld

9. august 2009

MeretePedersen

Marcus´s mor skriver:

Har hørt du har født en lille pige  TILLYKKE TILLYKKE... Venter spændt på historie og billeder..

Og så blev du den der kom med den 1. August baby.. 

Tusind tak

Knus Merete

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.