MeretePedersen skriver:
Selv tak
det er bare skønt at kunne dele sin sprudlende glæde med andre, som forstår
Vi har lige i går bestemt os til at hun skal hedde Emilie 
Kan godt forstå din utålmodighed. Den sidste ventetid er bare aaaaaaaaalt for lang
glæder mig vildt til at se din lille skat 
Storesøster har simpelthen taget det SÅ fint - langt ud over forventning. Hun er også 2 år, som jeres søn. Hun er bare så glad for Emilie og enorm kærlig og omsorgsfuld. Hun spørger til hende, når hun sover og vil så gerne være med i alt der sker. Vi har været meget opmærksomme på ikke at skubbe storesøster til side, men at give hende lov at være med i de forskellige ting. Når jeg ammer får hun lov at sidde ved siden af og når jeg skifter ble er hun også med når hun selv har lyst. Vi var også meget nervøse for hvordan hun ville reagere.
Men der er ikke andet for end at gøre sit bedste og så tage det som det kommer
så kan man ikke forlange mere.
Vi får besøg af sundhedsplejersken på mandag, så det er spændende hvor meget hun har taget på. Synes hun spiser hele tiden hehe 
Knus Merete
ja det har du ret i synes også det er rart at dele erfaringer osv. med nogen som også har små børn i forvejen... tror også det kommer til at gå fint her tanker og bekymringer fylder tit mest

...
ja nu må han gerne komme ud snart om en uge præcis i dag skønt skønt.....
dejligt at hører storesøs har taget det så flot og vil være med til de forskellige ting....
knus gitte som glæder sig forfærdentligt til at komme af med den her store mave...føj....hehe
Anmeld