kan en barnevogn blive for billig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

signe.

Princesspigen skriver:

imponerende  

Jeps meget, vi er rigtig glade for den må jeg sige. og vores den mindste bruger den selvfølgelig stadig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Princesspigen

signe. skriver:

Jeps meget, vi er rigtig glade for den må jeg sige. og vores den mindste bruger den selvfølgelig stadig

spørgsmålet er om det er samme mærke og vogn ?

den her hedder safe - et eller andet

Anmeld

12. april 2012

Kløver

Jeg tror ikke 100% pricen afhænger men om modellen bliver for skrabet. Synes ikke man behøver op i emmaljunga eller odder for at få en god vogn, men ville ikke selv købe en barnevogn i feks bilka, til 2500. Så ville ejg holde øje og finde en vogn til de samme penge på bud i babysam/ønskebørn/kærebørn etc eller kigge brugt

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Jeg tror ikke 100% pricen afhænger men om modellen bliver for skrabet. Synes ikke man behøver op i emmaljunga eller odder for at få en god vogn, men ville ikke selv købe en barnevogn i feks bilka, til 2500. Så ville ejg holde øje og finde en vogn til de samme penge på bud i babysam/ønskebørn/kærebørn etc eller kigge brugt

må jeg spørger hvorfor du ville vælge sådan ?

Anmeld

12. april 2012

Kløver

Princesspigen skriver:

må jeg spørger hvorfor du ville vælge sådan ?

Jeg synes ofte man hører at de bliver for matriale billige, dvs at de så hurtigere ruster, falmer i stoffet, går i stykker osv, så ville jeg hellere have lidt mere for pengene. Vi købte feks en basson på tilbud, og har siden købt en brugt odder, til bedstevogn, og en brugt barnevogn til dp vogn, da vi skal bruge den almindelige til lillesøster, og ikke ville have den nye vogn ned i dagplejen.

Synes tit de har tilbud på vogne, især hvis det er sidste års farve eller udgåede modeller osv

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Jeg synes ofte man hører at de bliver for matriale billige, dvs at de så hurtigere ruster, falmer i stoffet, går i stykker osv, så ville jeg hellere have lidt mere for pengene. Vi købte feks en basson på tilbud, og har siden købt en brugt odder, til bedstevogn, og en brugt barnevogn til dp vogn, da vi skal bruge den almindelige til lillesøster, og ikke ville have den nye vogn ned i dagplejen.

Synes tit de har tilbud på vogne, især hvis det er sidste års farve eller udgåede modeller osv

arr okay.. smart nok  

tak for dit svar

Anmeld

12. april 2012

Kløver

Princesspigen skriver:

arr okay.. smart nok  

tak for dit svar

var så lidt, håber i finder en god vogn

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

var så lidt, håber i finder en god vogn

tak, vi har heldigvis masser af tid så mon ikke det kan lade sig gøre

Anmeld

12. april 2012

Kløver

Princesspigen skriver:

tak, vi har heldigvis masser af tid så mon ikke det kan lade sig gøre

jo og der er mange vogne derude, og nogle tager meget lidt andre alt alt for meget, kigger man lidt, kan man godt finde noget godt til gode penge, hvis man kigger brugt, og sikker på der nok skal være nogle forårstilbud på barnevogne nu her

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

jo og der er mange vogne derude, og nogle tager meget lidt andre alt alt for meget, kigger man lidt, kan man godt finde noget godt til gode penge, hvis man kigger brugt, og sikker på der nok skal være nogle forårstilbud på barnevogne nu her

jeg troede ikke barnevogne havde noget med "sæsonger" at gøre..

men jeg vil da holde øjnene åbne nu her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.