kan en barnevogn blive for billig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, pris og kvalitet hænger som regel sammen. Jeg ville hellere købe en brugt til samme beløb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Princesspigen

MoarHvidovre skriver:

Ja, pris og kvalitet hænger som regel sammen. Jeg ville hellere købe en brugt til samme beløb.

okay, tak

Anmeld

12. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

min kærestes bonus søster som ved vi ikke har så mange penge, var i bilka i hillerød idag..

hun faldt over en ret sød barnevogn til 2499 kr..

jeg springer selvfølgelig ik bare ud og køber den, har visse krav og har jo ikke set/mærket den i levende live..

men tænker bare kan en barnevogn blive for billig ? ? ?

Du kan sagtens finde en go barnevogn til de penge også i bilka og hvis det er kundeservis du er bange for er dårligere i bilka end babysam så er det noget fis vi har haft mindst lige så mange problemer med babysam som andre har haft med bilka.. Pris og kvalitet hænger ikke nødvendigvis sammen mange ELSKER emmaljunga jeg syntes det er det værste l**t for at sige det mildt så det er altså en smagssag. Og mange af de billige vogne kan tilbyde meget af det samme som en dyr og bliver ofte også fremstillet på de samme fabrikker

Anmeld

12. april 2012

signe.

Princesspigen skriver:

spørgsmålet er om det er samme mærke og vogn ?

den her hedder safe - et eller andet

Min hedder også noget med safe.. der er giraffer på stoffet indeni vognen.. det er der stadig på den samme model som man kan købe nu, ved jeg

Anmeld

12. april 2012

isabellasmor

Princesspigen skriver:

jeg har kikket på ligende pakker, det virker som en god ide at købe sådan nogle ?

overvejer det stærkt..

Jeg/vi kan KUN anbefale det!  Jeg behøver ikke at der skal stå emmaljunge osv, på min vogn , for mig er det ikke mærket , og kvaliteten kan være ligeså god på disse billige vogne som på de dyre  Vil næsten gå så langt og sige, at jeg synes det er spild af penge at købe de dyre mærkevarer.. Min veninde har en emmaljunge og den hænger ned i fodenden, og kører meget dårliger end vores trille . og den har hun givet 5000 for ! + tilbehør som hurtigt bliver mange penge, tror slut beløbet blev 5700kr..... 

Anmeld

12. april 2012

JH12

Ja jeg tror godt de kan købes for billigt..
Jeg ville hellere kigge på en brugt vogn, til samme pris hvis i ikke har flere penge..

Anmeld

12. april 2012

christina92

Vi har købt en "brugt" klapvogn til vores kombivogn.

Den har aldrig været ude og køre da parret der havde den fik en anden.

Vi gav 1200 for klapvognen, og skal give 1000 for barnevognskassen dertil. ved ikke hvad liften dertil koster.

Jeg synes det er et fund til de penge og kvaliteten er super god, så tror bare man skal holde øjnene åbne!

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Du kan sagtens finde en go barnevogn til de penge også i bilka og hvis det er kundeservis du er bange for er dårligere i bilka end babysam så er det noget fis vi har haft mindst lige så mange problemer med babysam som andre har haft med bilka.. Pris og kvalitet hænger ikke nødvendigvis sammen mange ELSKER emmaljunga jeg syntes det er det værste l**t for at sige det mildt så det er altså en smagssag. Og mange af de billige vogne kan tilbyde meget af det samme som en dyr og bliver ofte også fremstillet på de samme fabrikker

de der emmaj.......? har jge altså os hørt skidt om.. så bliver ummidlbart ikke dem jeg vælger...

men det er rart at vide ikke alle har dårlige erfaringer med fx. bilka..

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

signe. skriver:

Min hedder også noget med safe.. der er giraffer på stoffet indeni vognen.. det er der stadig på den samme model som man kan købe nu, ved jeg

dem bonus søster sendte billed af var det bamser inde i, men det betyder ikke det store..

giraffer ville egentlig være fedt.. kæresten og jeg mødtes på langelands festivallen (deres logo er giraffer), vi skal på festival der nede til sommer som så os bliver mit 20 år der nede..  

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

isabellasmor skriver:

Jeg/vi kan KUN anbefale det!  Jeg behøver ikke at der skal stå emmaljunge osv, på min vogn , for mig er det ikke mærket , og kvaliteten kan være ligeså god på disse billige vogne som på de dyre  Vil næsten gå så langt og sige, at jeg synes det er spild af penge at købe de dyre mærkevarer.. Min veninde har en emmaljunge og den hænger ned i fodenden, og kører meget dårliger end vores trille . og den har hun givet 5000 for ! + tilbehør som hurtigt bliver mange penge, tror slut beløbet blev 5700kr..... 

ja uha..

det skal så lige siges at jeg har hørt om rigtig mange emmaj.....? vogne som begynder at hænge foran..

mærket er bestemt IKKE vigtigt for mig.. men kvaliteten betyder meget for den kommer til at blive udsat for meget her i familien..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.