kan en barnevogn blive for billig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

signe.

Princesspigen skriver:

dem bonus søster sendte billed af var det bamser inde i, men det betyder ikke det store..

giraffer ville egentlig være fedt.. kæresten og jeg mødtes på langelands festivallen (deres logo er giraffer), vi skal på festival der nede til sommer som så os bliver mit 20 år der nede..  

det kunne da være rigtig skægt Vi er også glade for giraffen, da en giraf var vores den ældstes første bamse, og den er i dag iklædt alt det grej af tøj, sut, sonde og så videre, som vores søn havde på de første 5 måneder af hans liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Princesspigen

signe. skriver:

det kunne da være rigtig skægt Vi er også glade for giraffen, da en giraf var vores den ældstes første bamse, og den er i dag iklædt alt det grej af tøj, sut, sonde og så videre, som vores søn havde på de første 5 måneder af hans liv

god måde at takle svære tider på efterfølgende.. fed ide med bamsen  

Anmeld

13. april 2012

Pigent

Princesspigen skriver:

min kærestes bonus søster som ved vi ikke har så mange penge, var i bilka i hillerød idag..

hun faldt over en ret sød barnevogn til 2499 kr..

jeg springer selvfølgelig ik bare ud og køber den, har visse krav og har jo ikke set/mærket den i levende live..

men tænker bare kan en barnevogn blive for billig ? ? ?

Jeg ville heller købe en brugt Odder eller anden god barnevogn i stedet for en fra Bilka. 

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

min kærestes bonus søster som ved vi ikke har så mange penge, var i bilka i hillerød idag..

hun faldt over en ret sød barnevogn til 2499 kr..

jeg springer selvfølgelig ik bare ud og køber den, har visse krav og har jo ikke set/mærket den i levende live..

men tænker bare kan en barnevogn blive for billig ? ? ?

vi har selv købt en i bilka og de er rigtig fine dem de har. kan i sagtens.

Anmeld

13. april 2012

signe.

Princesspigen skriver:

god måde at takle svære tider på efterfølgende.. fed ide med bamsen  

Ja, meget. Det var en fantastisk sygeplejerske der havde iklædt bamsen det en dag vi var væk fra sygehuset, så da vi kom tilbage stod den ligeså fin med alt det på

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

signe. skriver:

Ja, meget. Det var en fantastisk sygeplejerske der havde iklædt bamsen det en dag vi var væk fra sygehuset, så da vi kom tilbage stod den ligeså fin med alt det på

ihhh hvor fint  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.