kan en barnevogn blive for billig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Princesspigen

4kløver skriver:

kig dig godt rundt..
vis I ikke har mange penge så er her tit piger her inde der har gode vogne til salg til billige penge..

ja det er så rigtigt nok  

det er jo heller ikke livs nødvendigt lige nu, skal først føde til oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Princesspigen

Ma-lu skriver:

Min veninde købte hendes i Bilka til 2500kr og hun er rigtig glad for den, og den køre helt fint 

okay, der kan man bare se

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

Princesspigen skriver:

okay, der kan man bare se

jeg vil lige tilføje at Bilkas kundeservice KAN være elendig.. den behøver ikke være det, men har ofte oplevet at hvis noget går i stykker eller skal sendes ind, så kan det altså godt tage rigtig lang tid før man får tingen tilbage..

Kender en der købte en computer der, og hun sendte den ind, og det tog over et halvt år før hun fik den tilbage..

Og hvem kan undvære en barnevogn i et halvt år?? det er de færreste der kan det..
desværre har jeg oplevet flere gange at de er rigtig langsomme til at få tingene lavet, hvis det skulle gå i stykker..

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

An&Jo skriver:

jeg vil lige tilføje at Bilkas kundeservice KAN være elendig.. den behøver ikke være det, men har ofte oplevet at hvis noget går i stykker eller skal sendes ind, så kan det altså godt tage rigtig lang tid før man får tingen tilbage..

Kender en der købte en computer der, og hun sendte den ind, og det tog over et halvt år før hun fik den tilbage..

Og hvem kan undvære en barnevogn i et halvt år?? det er de færreste der kan det..
desværre har jeg oplevet flere gange at de er rigtig langsomme til at få tingene lavet, hvis det skulle gå i stykker..

det lyder til gængæld ikke særlig godt  

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

Princesspigen skriver:

det lyder til gængæld ikke særlig godt  

nej så skal det absolut være en billig barnevogn, så kan du også finde billige vogne i babysam eller andre børnebutikker, og de har vogne på lager som man kan få som lånevogn hvis ens egen går i stykker, det har Bilka ikke..

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

An&Jo skriver:

nej så skal det absolut være en billig barnevogn, så kan du også finde billige vogne i babysam eller andre børnebutikker, og de har vogne på lager som man kan få som lånevogn hvis ens egen går i stykker, det har Bilka ikke..

det var egentlig smart nok..

de barnevogne jeg er forelsket i koster omkring de 5-7 tusind, det er jo mange penge sådan lig nu og her, men står det til mig så skal vi nok finde pengene

kæresten er bare ikke helt enige..

Anmeld

12. april 2012

Tona

Princesspigen skriver:

min kærestes bonus søster som ved vi ikke har så mange penge, var i bilka i hillerød idag..

hun faldt over en ret sød barnevogn til 2499 kr..

jeg springer selvfølgelig ik bare ud og køber den, har visse krav og har jo ikke set/mærket den i levende live..

men tænker bare kan en barnevogn blive for billig ? ? ?

Jeg er ikke altid sikker på at kvalitet og pris hænger sammen. Men somme tider gør det nu. Hvis jeg skulle købe en barnevogn fra ny ville jeg ikke kigge så meget på om det var mærkevare eller ej, jeg ville kigge på hvordan den så ud til at være lavet. Om den virkede stabil eller ej. Evt undersøge inden hvad folk skriver på nettet om det mærke.

Da vi skulle købe barnevogn havde vi heller ikke ret mange penge. Vi begyndte at lede i genbrug allerede da jeg var i uge ca 14 så vi havde god tid. Det lykkedes os at finde en barnevogn i genbrug til 250 kr inkl lift og regnslag. Det var selvfølgelig også et røverkøb, men det er bestemt ikke usædvanligt i alt fald at kunne finde det til 500 kr. Fordelen ved det er så at på den måde kan man få en virkelig kvallitetsbarnevogn så billigt fordi den er brugt. Men ofte vil en kvallitetsbarnevogn, omend brugt, være ligeså god eller bedre end en alt for dårlig kvallitet barnevogn fra ny. Vores fejler intet og var godt nok gammeldags, men slet ikke grim eller slidt og meget holdbar og god.

Det er værd at kigge i alle genbrug og gøre det til en rutine lige at smutte forbi hver uge og kigge ind. Undersøg hvilken dag de får nye varer og så kom der. Hvis du bor i nærheden af en af Mødrehjælpens Genbrug så er det især værd at kigge derind. Der kan man for øvrigt også gøre mange andre gode handler.

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

Princesspigen skriver:

det var egentlig smart nok..

de barnevogne jeg er forelsket i koster omkring de 5-7 tusind, det er jo mange penge sådan lig nu og her, men står det til mig så skal vi nok finde pengene

kæresten er bare ikke helt enige..

så find dem brugt istedet..

det kan man godt spare lidt ved, og man kan sagtens få en rigtig fin vogn til gode penge.. det har jeg selv gjort et par gange..

Anmeld

12. april 2012

Fenja09

Vi har en Safe Performance fra Bilka, normalpris er 3500 kr - vi fik den i gave og har været enormt glade for den. Tror det kommer rigtig meget an på, hvor meget man bruger vognen og til hvad. Vi har ikke brugt den særlig meget i de første måneder af vores datters liv og hun har heller aldrig brugt den til at sove lure i, så til vores brug er den ganske fin.

En barnevogn kan måske blive for billig, men i min øjne kan den bestemt også blive for dyr. Synes nogle af priserne af helt horrible og ved nogle af vognene betaler man stort set mest for mærket.

/Fenja

Anmeld

12. april 2012

Maja_4000

chael skriver:

Ja, helt klart.

Ville aldrig købe den.

Så ville jeg hellere bruge pengene på en brugt Odder.

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.