Princesspigen skriver:
min kærestes bonus søster som ved vi ikke har så mange penge, var i bilka i hillerød idag..
hun faldt over en ret sød barnevogn til 2499 kr..
jeg springer selvfølgelig ik bare ud og køber den, har visse krav og har jo ikke set/mærket den i levende live..
men tænker bare kan en barnevogn blive for billig ? ? ?
Jeg er ikke altid sikker på at kvalitet og pris hænger sammen. Men somme tider gør det nu. Hvis jeg skulle købe en barnevogn fra ny ville jeg ikke kigge så meget på om det var mærkevare eller ej, jeg ville kigge på hvordan den så ud til at være lavet. Om den virkede stabil eller ej. Evt undersøge inden hvad folk skriver på nettet om det mærke.
Da vi skulle købe barnevogn havde vi heller ikke ret mange penge. Vi begyndte at lede i genbrug allerede da jeg var i uge ca 14 så vi havde god tid. Det lykkedes os at finde en barnevogn i genbrug til 250 kr inkl lift og regnslag. Det var selvfølgelig også et røverkøb, men det er bestemt ikke usædvanligt i alt fald at kunne finde det til 500 kr. Fordelen ved det er så at på den måde kan man få en virkelig kvallitetsbarnevogn så billigt fordi den er brugt. Men ofte vil en kvallitetsbarnevogn, omend brugt, være ligeså god eller bedre end en alt for dårlig kvallitet barnevogn fra ny. Vores fejler intet og var godt nok gammeldags, men slet ikke grim eller slidt og meget holdbar og god.
Det er værd at kigge i alle genbrug og gøre det til en rutine lige at smutte forbi hver uge og kigge ind. Undersøg hvilken dag de får nye varer og så kom der. Hvis du bor i nærheden af en af Mødrehjælpens Genbrug så er det især værd at kigge derind. Der kan man for øvrigt også gøre mange andre gode handler. 
Anmeld