kan en barnevogn blive for billig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

isabellasmor

Princesspigen skriver:

hvor købte i start pakken og får i brugt det andet udstyr de var med ?

Vi købte den i ønskebørn, der var ; vogn selvfølgelig , pusletaske, dyne med et sødt dyne betræk, regnslag, myggenet, lift, og sele. Og vi har brugt det hele ja - det eneste der ikke var med i pakken var madrester til lift og barnevogn, men lift madressen fik vi af et familie medlem , så det eneste udover vi skulle købe var barnevogns madressen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Muhmi

Vores er sådan en billig én (1100,- på tilbud) fra bilka tror jeg... (Fik den af min mor )

Og selvom jeg er så super glad for den, så har den altså sine skavanker... Er ret sikker på at jeg får spat af den snart, den knirker og kører helt af helveds til, man kan ikke pumpe dækkene (tre af dem er flade) og den er i det hele taget bare ikke særlig god..

Jeg køber en anden til næste baby er jeg sikker på..  Men kunne ALDRIG i min vildeste fantasi gå ud og bruge 15000,- på en barnevogn bare fordi den hedder et eller andet fancy

Men kunne godt finde på at købe en brugt fancy én

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

isabellasmor skriver:

Vi købte den i ønskebørn, der var ; vogn selvfølgelig , pusletaske, dyne med et sødt dyne betræk, regnslag, myggenet, lift, og sele. Og vi har brugt det hele ja - det eneste der ikke var med i pakken var madrester til lift og barnevogn, men lift madressen fik vi af et familie medlem , så det eneste udover vi skulle købe var barnevogns madressen

jeg har kikket på ligende pakker, det virker som en god ide at købe sådan nogle ?

overvejer det stærkt..

Anmeld

12. april 2012

signe.

Princesspigen skriver:

min kærestes bonus søster som ved vi ikke har så mange penge, var i bilka i hillerød idag..

hun faldt over en ret sød barnevogn til 2499 kr..

jeg springer selvfølgelig ik bare ud og køber den, har visse krav og har jo ikke set/mærket den i levende live..

men tænker bare kan en barnevogn blive for billig ? ? ?

Vi har den fra Bilka, og den har fungeret fint i 2 år nu

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

signe. skriver:

Vi har den fra Bilka, og den har fungeret fint i 2 år nu

måske et mærkeligt spørgsmål, men hvad udsætter i den for ?

jeg tager meget på kræmmermarkeder, jeg skal på langelands festival, og så kommer den genneralt til at være en el med ALLE steder,handle offentlig transport osv..

ville den kunne tåle det ?

Anmeld

12. april 2012

Muffinmus

JA, vi købte brugt Odder og en NY bilkavogn...allerede efter 1 år var den spritnye bilkavogn rustet meget mere, knirkede, hang lidt og var falmet meget mere i farvenb end den Oddervogn vi havde købt der allede havde haft et barn til at bruge den.

Helt ærligt,synes de er mega skod.

Anmeld

12. april 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Princesspigen skriver:

min kærestes bonus søster som ved vi ikke har så mange penge, var i bilka i hillerød idag..

hun faldt over en ret sød barnevogn til 2499 kr..

jeg springer selvfølgelig ik bare ud og køber den, har visse krav og har jo ikke set/mærket den i levende live..

men tænker bare kan en barnevogn blive for billig ? ? ?

pris og kvalitet hænger ikke altid sammen. Jeg købte for 7½år siden en barnevogn i Bilka på tilbud til 1200kr med det hele. Den blev brugt meget hver dag og stod udenfor i alt slags vejr. Da min søn blev for stor til at bruge den pakkede jeg den på loftet.

Nu bruger min datter den. vognen har ingen rust, stoffet er stadigvæk pæn og den køre rigtig godt. Jeg har 2 veninder som har investeret i rigtig dyre vogne den ene er nærmest en rustbunke og den anden har konstant problemer med hjulene.  

Tag da ud og kigge på vognen og se om du kan lide den.

Anmeld

12. april 2012

signe.

måske et mærkeligt spørgsmål, men hvad udsætter i den for ?

jeg tager meget på kræmmermarkeder, jeg skal på langelands festival, og så kommer den genneralt til at være en el med ALLE steder,handle offentlig transport osv..

ville den kunne tåle det ?

Vi bor på landet, og indtil videre har den "oveerlevet"

Tur over markerne, på vej ned til fjorden

Traktortræks, som også foregår på ujævnt terræn

almindelige ture på asfaltveje

bybus tur i Randers

det 1 år stod den i en uisoleret garage, også om vinteren

2 børn

Vi har aldrig skiftet dæk eller lignende, og de har aldrig været punkteret.

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

merethe skriver:

pris og kvalitet hænger ikke altid sammen. Jeg købte for 7½år siden en barnevogn i Bilka på tilbud til 1200kr med det hele. Den blev brugt meget hver dag og stod udenfor i alt slags vejr. Da min søn blev for stor til at bruge den pakkede jeg den på loftet.

Nu bruger min datter den. vognen har ingen rust, stoffet er stadigvæk pæn og den køre rigtig godt. Jeg har 2 veninder som har investeret i rigtig dyre vogne den ene er nærmest en rustbunke og den anden har konstant problemer med hjulene.  

Tag da ud og kigge på vognen og se om du kan lide den.

det er sjovt og se, lige som med biler, at man ikke altid skal gå efter det dyreste..  det er ikke altid det er godt..

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

signe. skriver:

Vi bor på landet, og indtil videre har den "oveerlevet"

Tur over markerne, på vej ned til fjorden

Traktortræks, som også foregår på ujævnt terræn

almindelige ture på asfaltveje

bybus tur i Randers

det 1 år stod den i en uisoleret garage, også om vinteren

2 børn

Vi har aldrig skiftet dæk eller lignende, og de har aldrig været punkteret.

imponerende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.