kan en barnevogn blive for billig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

isabellasmor

Princesspigen skriver:

ja uha..

det skal så lige siges at jeg har hørt om rigtig mange emmaj.....? vogne som begynder at hænge foran..

mærket er bestemt IKKE vigtigt for mig.. men kvaliteten betyder meget for den kommer til at blive udsat for meget her i familien..

Ja, vi prioiterede også en vogn som skulle kunne bruges til stor indkøb, og som skulle kunne bruges i alle situationer hver dag , da vi jo som sagt ikke har bil - og jeg synes bestemt vi har gjort et godt fund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

AnnaK89

Princesspigen skriver:

ja uha..

det skal så lige siges at jeg har hørt om rigtig mange emmaj.....? vogne som begynder at hænge foran..

mærket er bestemt IKKE vigtigt for mig.. men kvaliteten betyder meget for den kommer til at blive udsat for meget her i familien..

Vil altså lige "holde hånden" over emmaljunga her - den begynder at hænge fordi, at der kommer mere vægt på fjederne og de skal blot strammes op (kan man selv gøre) og så hænger den ikke mere. Større problem er det altså slet ikke.

Men nej - pris og kvalitet hænger ikke altid sammen.
Vi købte en helt ny Brio til 6000 kr, og den taber luft hele tiden, ruster op, knirker og synes ikke vi har været hårde med den.

Så nu har jeg købt en brugt emmaljunga, som er fra juni 2011, altså knap et år gammel, for 2500 kr.
Det er virkelig billig og har ingen fejl eller mangler - så glæder mig nu bare til at få den hjem.

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

isabellasmor skriver:

Ja, vi prioiterede også en vogn som skulle kunne bruges til stor indkøb, og som skulle kunne bruges i alle situationer hver dag , da vi jo som sagt ikke har bil - og jeg synes bestemt vi har gjort et godt fund 

her er det kæresten der har bil, men jeg må ikke køre den trods mit kørekort så alt jeg skal bliver os med offentlig transport..

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

AnnaKJ skriver:

Vil altså lige "holde hånden" over emmaljunga her - den begynder at hænge fordi, at der kommer mere vægt på fjederne og de skal blot strammes op (kan man selv gøre) og så hænger den ikke mere. Større problem er det altså slet ikke.

Men nej - pris og kvalitet hænger ikke altid sammen.
Vi købte en helt ny Brio til 6000 kr, og den taber luft hele tiden, ruster op, knirker og synes ikke vi har været hårde med den.

Så nu har jeg købt en brugt emmaljunga, som er fra juni 2011, altså knap et år gammel, for 2500 kr.
Det er virkelig billig og har ingen fejl eller mangler - så glæder mig nu bare til at få den hjem.

ja okay..

jeg ved jo kun hvad jeg har hørt andre steder fra  

Anmeld

13. april 2012

Brams

min kærestes bonus søster som ved vi ikke har så mange penge, var i bilka i hillerød idag..

hun faldt over en ret sød barnevogn til 2499 kr..

jeg springer selvfølgelig ik bare ud og køber den, har visse krav og har jo ikke set/mærket den i levende live..

men tænker bare kan en barnevogn blive for billig ? ? ?

Ja, det synes jeg faktisk godt den kan. Vi har to barnevogne, én til hjemmebrug og én der bruges i DP og som står udenfor (under halvtag) hele tiden.

Vores primære barnevogn kostede ca. 9.000 kr. og var bare drømmevognen, og den har så mange features, vi er glade for og virkelig god komfort for både barn og voksen.

Nr. 2 vogn købte vi brugt, men ellers i fin stand og neeej hvor har vi begge mange gange sagt sætningen "hold op hvor er vi glade for vores primære vogn", de få gange vi har skulle køre med den anden vogn - der er bare forskel!

Omvendt er man jo nødt til at se på om man har råd

P.S. Så er vores primære vogn en Emmaljunga Big Star Supreme Uniq, og den kan klart anbefales

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

Brams skriver:

Ja, det synes jeg faktisk godt den kan. Vi har to barnevogne, én til hjemmebrug og én der bruges i DP og som står udenfor (under halvtag) hele tiden.

Vores primære barnevogn kostede ca. 9.000 kr. og var bare drømmevognen, og den har så mange features, vi er glade for og virkelig god komfort for både barn og voksen.

Nr. 2 vogn købte vi brugt, men ellers i fin stand og neeej hvor har vi begge mange gange sagt sætningen "hold op hvor er vi glade for vores primære vogn", de få gange vi har skulle køre med den anden vogn - der er bare forskel!

Omvendt er man jo nødt til at se på om man har råd

P.S. Så er vores primære vogn en Emmaljunga Big Star Supreme Uniq

hejsa.. tak for dit svar..

jeg kan godt se hvad du mener..  

det skal med i overvejelserne

Anmeld

13. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg købte/fik vores barnevogn fra Bilka af til 1999,- Og jeg er SUPER glad for den

Anmeld

13. april 2012

isabellasmor

Princesspigen skriver:

her er det kæresten der har bil, men jeg må ikke køre den trods mit kørekort så alt jeg skal bliver os med offentlig transport..

hehe, ja det kan jeg godt se så.. 

Anmeld

13. april 2012

l.kjoeller

tror godt den kan blive for billig. men bilka plejer jo at være gode til at tage varer retur så bliver der noget med den er det nok ikke værre end du kan returnere og købe noget andet

Anmeld

13. april 2012

Dorthe1986

Da jeg stadig var gravid købte jeg en Sofie barnevogn fra Coop, til 1700 kroner, hvor der var lift med. Vi var kun på SU, så vi havde ikke så meget at gøre med. Da den lige var samlet var den perfekt og jeg var glad for den Men jeg havde ikke brugt den ret mange gange, da jeg synes den var åndssvag.. den knirkede helt vildt, bremserne var megabesværlige og den var faktisk et monster at køre rundt med... så var faktisk ret så ærgerlig over den...

Så var vi så heldige at mine forældre gav Emil en spritny Oddervogn i dåbsgave og hold nu k..t hvor jeg elsker den! Den er mega let at køre med, i al slags terræn, komforten er så meget bedre og den knirker ikke!
Og så er det bare så lækkert lavet det hele på odderen... Det er en Odder Zip på X-dream II stel
Og jeg ved at den kan holde til de næste børn vi skal have

Den anden bliver brugt som sovevogn ved vores dagplejer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.