kan en barnevogn blive for billig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.905 visninger
75 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Princesspigen

min kærestes bonus søster som ved vi ikke har så mange penge, var i bilka i hillerød idag..

hun faldt over en ret sød barnevogn til 2499 kr..

jeg springer selvfølgelig ik bare ud og køber den, har visse krav og har jo ikke set/mærket den i levende live..

men tænker bare kan en barnevogn blive for billig ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

4kløver

Princesspigen skriver:

min kærestes bonus søster som ved vi ikke har så mange penge, var i bilka i hillerød idag..

jeg springer selvfølgelig ik bare ud og køber den, har visse krav og har jo ikke set/mærket den i levende live..

jeg havde en til 1500 og den brugte jeg til 2 børn og havde den store på den da nr 2 var lille. og gav den til en der brugte den på samme måde. men det skal siges at det er 18 år siden ved så ikke og de "nye" er gode. kiggede selv på dem i bilka

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

4kløver skriver:

jeg havde en til 1500 og den brugte jeg til 2 børn og havde den store på den da nr 2 var lille. og gav den til en der brugte den på samme måde. men det skal siges at det er 18 år siden ved så ikke og de "nye" er gode. kiggede selv på dem i bilka

okay, alligevel ret imponerende..  

men jeg kræver en del af dem så om det lige bliver denne ved jeg ikke..

Anmeld

11. april 2012

4kløver

Princesspigen skriver:

okay, alligevel ret imponerende..  

men jeg kræver en del af dem så om det lige bliver denne ved jeg ikke..

kig dig godt rundt..
vis I ikke har mange penge så er her tit piger her inde der har gode vogne til salg til billige penge..

Anmeld

11. april 2012

Mumto3

Du kan få en rigtig god barnevogn der er brugt for 2500kr, det tror jeg at jeg ville vælge i stedet.

Anmeld

11. april 2012

chael

Ja, helt klart.

Ville aldrig købe den.

Så ville jeg hellere bruge pengene på en brugt Odder.

*C

Anmeld

11. april 2012

Ma-lu

Princesspigen skriver:

Min veninde købte hendes i Bilka til 2500kr og hun er rigtig glad for den, og den køre helt fint 

Anmeld

12. april 2012

mika.F

jeg vil ikke umiddelbart sige at prisen har noget at sige.. jeg har en trille kombivogn der  har kostet 2600,- og den virker præcis som den skal.. så vi har jo egentlig fået både barnevogn og klapvogn til virkelig billige penge, og så fra trille, tror ikke det kan gøres meget billigere..

Anmeld

12. april 2012

SHERO

Jeg vil sige ja, kender flere der har købt i bilka hvor de gik i stykker hele tiden, og skulle repareres og så stod de uden barnevogn, og en enkelt fik annulleret handlen. Jeg har selv en scandia som er en af de billige vogne i babysam, den holder da endnu men heller ikke meget længere og den er 2 år... Hvis jeg får flere børn ville jeg nok hellere have en emmal junga eller odder brugt frem for en billig vogn igen...

Anmeld

12. april 2012

An&Jo

Ja det kan den godt..

Jeg har efterhånden prøvet mange vogne og min mening er at JA den kan godt blive for billig..

Jeg vil meget hellere bruge de få penge man har på en brugt Odder eller emmaljunga.. I min verden hænger kvalitet og pris altså sammen på en barnevogn og her snakker jeg af erfaring..

Man kan få rigtig mange fine brugte vogne til en god pris, og kigger man sig godt for kan man sagtens få en der ser ud som ny og som føles som ny..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.