Der har været mange "ups jeg er blevet gravid tråde" og jeg har da også svært ved at forstå, at det er så svært at beskytte sig...
når det så er sagt, er jeg sgu een af dem... Blev gravid under en meget varm ferie i Spanien. Vi har altid beskyttet og fordi jeg bare skal glo på et par underbukser, så er jeg med rogn... Det ene tog det andet og en (EN... 1) gang gik det galt, og vi "nåede" det ikke lige...
Jeg sagde til min mand at det var gået galt, men han jokede bare... men ak, det var det. Jeg hadede situationen og kunne ikke overskue hverken graviditet eller abort... håbede bare den ville falde ud selv... men det gjorde den ikke, og nu er jeg 7 mdr henne, og gruer stadig for dagen, hun kommer.
Under min uddannelse er vi undervist af gynækologer og jeg må sige, at jeg gir ts ret i at der må være flere der sjusker med pillerne. Ja det er korrekt at intet er 100 pct sikkert (kun afholdenhed
)... p-piller bør tages som minipiller - SAMME tidspunkt HVER dag. Som sagt er jeg sådan en der er ekstremt frugtbar og jeg har ædt p-piller (nogle gange som vinden blæste) UDEN at blive gravid... Kan det hos nogen være en "dårlig" undskyldning...
Er helt med på at en spiral kan falde ud eller bevæge sig ud i abdomen (bughulen) og kondomer springer... meeeen så mange p-piller der er taget "korrekt" burde ikke svigte...
Anmeld