Gigl skriver:
For mit vedkommende var det simpelthen noget sjusk med pillen, og det var vi begge klar over. Også derfor det aldrig endte i abort - vi var i bunbd og grund klar til at blive forældre. Det var bare det sidste skridt som skulle tages. Jeg fortryder nu at det var sjusk som gjorde udfaldet - jeg føler mig snydt for den der "projekt baby" periode hvor der testes og prøves. Men det kommer i næste omgang
efter min graviditet var jeg nemlig klar over at det ikke længere skulle være p-piller - men spiral.
Sjovt som livet ikke udarter sig som man ville ønske
Jeg ønsker mig nemlig det modsatte af dig. Jeg har altid forstillet mig uplanlagte graviditeter. Altså lige som du skriver, sløseri med beskyttelse eller lign. (dog efter jeg havde fundet den rigtige at dele mit liv med). Istedet for står jeg nu i den situation, at vi må planlægge vores graviditeter, da manden har stærkt nedsat sædkvalitet, og der skal hjælp til. Jeg blev heldigvis gravid i første forsøg denne gang
Er også fræk nok at tro at det går lige så smooth næste gang, men hvordan pokker skal vi vide præcis hvornår det er det rigtige tidspunkt? Om nogle mdr, år? Vi skal i hvert fald ikke beskytte os efter jeg har født, chancen for at der sker noget er jo også minimal. Skulle det mod al forventning ske hurtigt efter, tja, så er det jo ikke det fedeste - men det er det dog alligevel 
Anmeld